ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دفاع وزیر ورزش اسپانیا از پیکه


مدافع جنجالی بارسلونا از طرف وزیر ورزش اسپانیا حمایت شد.

خبرگزاری تسنیم: جرارد پیکه، مدافع بارسلونا که به خاطر اظهارات تحریک‌آمیز در جشن قهرمانی بارسلونا خطاب به زئال‌مادرید با انتقاد مواجه  شده ، از طرف وزیر ورزش کشورش مورد حمایت قرار گرفت.

او پس از اعلام این موضوع که خواننده جشن تولد کریس رونالدو ناخواسته، برهم خوردن ذهنیت رئالی‌ها و تقدیم قهرمانی به بارسلونارا در پی داشت،به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و حتی در نیمه دوم بازی اخیر اسپانیا مقابل کاستاریکا هو شد ؛ اتفاقی که  واکنش وزیر ورزش اسپانیا را در پی داشت.

«میگوئل کاردانال» در این باره گفت:« تا جایی که به یاد می‌آوریم، پیکه همیشه با نهایت عشق و توان برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده و به این خاطر، صرفنظر از اظهاراتش در جشن قهرمانی بارسلونا، لایق احترام بیشتری از سوی هواداران است.»

«کاردنال» با این جملات، تمجید از او را به اوج رساند:« پیکه از کودکی همیشه در دسترس تیم ملی بوده و به خاطر آنچه برای اسپانیا رقم زده، مستحق تشکر همگانی است.برای حفظ اتحاد ملی باید حامی قهرمانانمان باشیم، نه منتقد آن‎ها. امثال پیکه با شور و نوع بازی خود، لذت‌های ویژه‌ای نصیب فوتبال اسپانیا کرده‌اند.»


ویدیو مرتبط :
دفاع جانانه دکتر روحانی از چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت وزیر ورزش و فرهنگ اسپانیا از پیکه


پس از سرمربی و برخی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا، وزیر ورزش و فرهنگ این کشور نیز از مدافع میانی بارسلونا حمایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: اینیگو مندس دبیگو، وزیر ورزش، آموزش و فرهنگ اسپانیا از جرارد پیکه، مدافع ماتادورها به خاطر مورد بی‌مهری واقع شدن از سوی هواداران تیم ملی اسپانیا حمایت کرد و او را بازیکنی فوق‌العاده دانست.

هو شدن پیکه در بازی دوستانه ماه آوریل اسپانیا برابر کاستاریکا در شهر لئون، شنبه شب در بازی ماتادورها برابر اسلواکی در شهر اویه‌دو در مرحله مقدماتی یورو 2016 تکرار شد که این مسئله اعتراض اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی اسپانیا را به همراه داشت.

وزیر ورزش، آموزش و فرهنگ اسپانیا نیز به حمایت از مدافع بارسلونا پرداخت، کسی که ظاهراً دارد تاوان اظهارات جنجالی اخیرش درباره ناکامی رئال‌مادرید در فصل گذشته و هو شدن سرود تیم ملی اسپانیا در فینال جام حذفی فوتبال این کشور را می‌دهد.

اینیگو مندس دبیگو در این خصوص به یکی از شبکه‌های تلویزیون اسپانیا گفت: پیکه بازیکن بزرگی است. زمانی که بازیکنی پیراهن تیم ملی را می‌پوشد سزاوار احترام است. به نظر من هو کردن در مجموع کار ناپسندی است. به سرودهای ملی، نمادها و بازیکنان باید احترام گذاشته شود و من از هواداران تقاضا می‌‌کنم هیچ‌کسی را هو نکنند.

هو شدن پیکه توسط هواداران تیم ملی اسپانیا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های این کشور داشته، طوری که فدراسیون فوتبال اسپانیا را مجاب کرده است برای جلوگیری از تکرار چنین سناریویی در بازی بعدی ماتادورها که دیداری دوستانه برابر انگلیس است، محل این بازی از شهر مادرید به شهر آلیکانته تغییر دهد.