ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دفاع سرمربی فرانسه از کریم بنزما


سرمربی خروس‌های آبی(تیم ملی فرانسه) برخلاف چند ماه اخیر از لژیونر بحث‌انگیز رئال مادرید دفاع کرد.

خبرگزاری فارس: دیدیه دشان در گفت‌وگویی با روزنامه ورزشی اکیپ به دفاع از کریم بن‌زما، پرداخت. این مربی برخلاف چند ماه گذشته که از گلزن فرانسوی رئال مادرید به خاطر حواشی زیاد، انتقاد کرده بود، این بار حمایت کرد.

وی اظهارداشت: من کسی هستم که همیشه از بازیکنانش حمایت می‌کند. حالا هم از کریم بن‌زما دفاع می‌کنم. البته قبلا هم گفته‌ام کریم مرتکب اشتباهی شد که دوست ندارم درباره‌اش قضاوت کنم.

دشان در فاصله تقریبی 3 ماه تا شروع مسابقات جام ملت‌ها در این مصاحبه نگفت که برای مسابقات یورو 2016 از لژیونر مادریدی در تیمش استفاده خواهد کرد یا خیر.

چند ماه قبل بن‌زما متهم به اخاذی از ماتیو والبوئنا شد. در آن هنگام رسانه‌ها گزارش کردند ممکن است حتی در صورت محکومیت، گلزن فرانسوی به 5 سال حبس برود. دشان نیز اظهارداشت برای جام ملت‌ها از چنین گلزن حاشیه‌داری استفاده نخواهد کرد.

همین واکنش باعث شد تا در اکثر  نظرسنجی‌ها، بیشتر شهروندان فرانسوی مخالف حضور ستاره کهکشانی برای همراهی خروس‌های آبی در یورو 2016 باشند.


ویدیو مرتبط :
خراب کردن پنالتی فرانسه توسط کریم بنزما در بازی با سوئد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم بنزما از تیم ملی فرانسه اخراج شد / بی اخلاقی دردسرساز



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بنزما

مهاجم سرشناس فوتبال فرانسه برای رقابتهای یورو ۲۰۱۶ در ترکیب تیم ملی کشورش حضور نخواهد داشت.

به گزارش مهر، پس از جلسه امروز دیدیه دشان و نوئل لو گران، مربی و رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، تصمیم بر این شد کریم بنزما از تیم ملی فرانسه خط بخورد.

ماجرای جنجالی مهاجم رئال مادرید به باج خواهی وی از هم تیمی اش متیو والبوئنا بازمی گردد که البته بنزما هر دفعه این موضوع را تکذیب کرده اما واقعیت امر این است که به نظر می رسد این بی اخلاقی از این مهاجم سر زده است.

بنزما از ماه نوامبر که از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفت برای تیم ملی فرانسه بازی نکرده است.

در بیانیه ای که بر روی سایت فدراسیون فوتبال فرانسه قرار گرفته، آمده است: سرمربی (دیدیه دشان) و (رئیس) نوئل لو گران در خصوص وضعیت آقای بنزما امروز چهارشنبه با یکدیگر ملاقات کردند. رئیس فدراسیون و مربی تیم ملی بر این باورند که عملکرد ورزشی مهم است اما نه یک فاکتور ویژه برای دعوت شدن به تیم ملی. بر این اساس، کریم بنزما به رقابتهای یورو ۲۰۱۶ دعوت نمی شود.

بنزما هم بر روی توییتر خود نوشت: متاسفم برای خودم و همه کسانی که مرا حمایت کردند. من به تیم ملی فرانسه دعوت نخواهم شد.

وی پیش از این بر روی فیسبوک خود نوشته بود: هر تصمیمی در خصوص آینده من گرفته شود ... یک آبی هستم و یک آبی خواهم ماند.
 
 اخبار ورزشی - مهر