ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دستور هیات مدیره استقلال به مظلومی


هیات مدیره باشگاه استقلال از مظلومی خواسته کرار جاسم را به دلیل مطالباتی که دارد از لیست کنار بگذارد.

ایران ورزشی: هیات مدیره باشگاه استقلال از مظلومی خواسته کرار جاسم را به دلیل مطالباتی که دارد از لیست کنار بگذارد. ظاهرا باشگاه استقلال قادر به پرداخت حقوق این بازیکن نیست و به همین دلیل از سرمربی آبی‌ها خواسته کرار را از لیست کنار بگذارد تا در آینده با این بازیکن به مشکل نخورد.

مسعود معینی که یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال محسوب می‌شود در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره و تایید کرده است که مظلومی باید به دلیل مشکلاتی که ممکن است در آینده از سوی این بازیکن عراقی به وجود آید، او را از لیست کنار بگذارد. عمده دلیل این خواسته مسائل مالی است. باشگاه استقلال که با بحران اقتصادی مواجه شده و حتی اسپانسر نیز در پرداخت تعهدات خود بدقولی کرده تنها راه‌حل بحران کنار گذاشتن بازیکنانی است که بار مالی زیادی روی دوش باشگاه استقلال می‌گذارند.

اینکه مظلومی با این خواسته موافقت کند چندان مشخص نیست. در همین راستا عباس کردنوری یکی دیگر از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال صحبت‌های نرم‌تری انجام داده اما پیدا است که این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز از وضعیتی که به وجود آمده راضی نیست اما در عین حال می‌کوشید احترام مظلومی را در این ماجرا حفظ کند و طوری حرف نزند که شخصیت سرمربی آبی‌ها زیر سوال برود. کردنوری اعلام کرده هیات مدیره درباره هافبک عراقی همه چیز را به سرمربی استقلال گفته است و هر تصمیمی این مربی بگیرد می‌پذیریم.

حال باید دید که مظلومی چه گزارشی به هیات مدیره خواهد داد و آیا با هیات مدیره که به دلیل مسائل مالی دوست ندارد با کرار ادامه دهد در کنار گذاشتن کرار جاسم هم عقیده خواهد شد یا خیر. اگر کرار جاسم از استقلال جدا شود برای دومین بار در زمان مربیگری پرویز مظلومی است که در میانه‌های راه از جمع آبی‌ها کنار گذاشته می‌شود. به دنبال مشکلات مالی استقلال لازم به تکرار است که هنوز بدهی‌های ابراهیمی به موقع پرداخت نشده است و این بازیکن در واکنشی نرم باشگاه را تهدید کرده است که اگر پولش را پرداخت نکنند، نیم فصل از استقلال می‌رود. حال باید انتظار کشید و دید ماجرای کرار جاسم با استقلال چه می‌شود و آیا این باشگاه قادر به پرداخت بدهی‌ها خواهد بود، یا خیر.


ویدیو مرتبط :
‫حواشی جلسه هیات مدیره استقلال تهران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هیات مدیره استقلال حکم به ابقای مظلومی داد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مظلومی

 اعضای هیات مدیره استقلال به ابقای پرویز مظلومی رای دادند.

به گزارش ایسنا، پس از شکست سنگین استقلال در داربی تهران، برخی اخبار از احتمال تغییرات در کادر فنی این تیم حکایت داشت اما امروز اعضای هیات مدیره استقلال از پرویز مظلومی حمایت کردند و مقرر شد این مربی تا پایان فصل هدایت استقلال را بر عهده داشته باشد.

 

اخبار ورزشی - ایسنا