ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دسته گل نکونام به تماشاگران ایرانی


جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با دسته گل به استقبال تماشاگران ایرانی حاضر در تمرینات این تیم رفت.

ایرنا: سومین تمرین آماده سازی تیم ملی فوتبال روز جمعه ملبورن استرالیا برگزار شد که نکونام در پایان این تمرین به نمایندگی از سایر بازیکنان و کادر فنی، با اهدای دسته گل از تماشاگران ایرانی قدردانی کرد.

در این تمرین تمامی ملی پوشان حضور داشتند و محمدرضا خانزاده هم که بامداد روز جمعه به استرالیا رسیده بود، پس از ساعاتی استراحت در جمع دیگر بازیکنان حضور یافت و با آنها تمرین کرد.

همچون روزهای گذشته ابتدای تمرین امروز برای خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران باز بود و پس از شروع تمرینات تاکتیکی، خبرنگاران محل تمرین را ترک کردند.

هر چند بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، تماشاگران اجازه حضور در محل تمرینات را ندارند اما ایرانی های مقیم ملبورن با علاقه فراوان، خود را به محل تمرین تیم ملی رساندند تا پس از پایان تمرین بتوانند با بازیکنان محبوب خود عکس یادگاری بگیرند.

بازیکنان تیم ملی هم پس از پایان تمرین یک به یک به بیرون محوطه رفتند تا به ابراز احساسات ایرانیها پاسخ بدهند.

ملی پوشان روز شنبه آینده پیش از رویارویی با تیم بحرین در ورزشگاه رکتانگولار تمرین خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال ایران یکشنبه آینده در نخستین دیدار خود در جام ملت های آسیا به مصاف تیم ملی بحرین می رود.


ویدیو مرتبط :
آموزش گل آرایی|تزیین دسته گل|دسته گل عروس(دسته گل با روبان به شکل گل رز )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقاجانیان: تماشاگران ایرانی «گل» کاشتند


مربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد که تیم ملی برای هر بازی برنامه خاصی دارد.

خبرگزاری تسنیم: مارکار آقاجانیان در مورد دیدار فردای تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در دومین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: برای هر بازی برنامه خاصی داریم و این گونه نیست که به یک شکل بازی کنیم. مطمئنا برنامه ما برای هر بازی و هر مرحله تغییر خواهد کرد.

وی افزود: قطر تیم خوبی دارد و نباید به شکست آنها مقابل امارات نگاه کنیم. قطری‌ها برای پیروزی مقابل ایران به میدان می‌آیند اما ما نیز برنامه خاص خودمان را داریم. تلاش می‌کنیم پیروز از زمین خارج شویم تا تماشاگران ایرانی که در استرالیا به خوبی از ما حمایت کردند خوشحال شوند.

مربی تیم ملی گفت: تماشاگران ایرانی در این مدت واقعا «گل» کاشتند و ما را در بازی نخست غافلگیر کردند. امیدوارم در بازی با قطر نیز شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم.