ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

در جلسه مظلومی و افشارزاده چه گذشت؟


پرویز مظلومی و بهرام افشارزاده سرمربی و سرپرست باشگاه استقلال در جلسه ای به مرور مشکلات جاری باشگاه استقلال پرداختند.

ورزش سه: پرویز مظلومی و بهرام افشارزاده امروز ظهر جلسه مهمی را در محل کار افشارزاده برگزار کردند. در این جلسه که با حضور برخی مدیران دیگر باشگاه استقلال برگزار شد پرویز مظلومی مشکلاتش در موررد مسائل مالی و انضباطی و فنی را با افشارزاده در میان گذاشت و گزارشی از شرایط تیم به سرپرست باشگاه استقلال ارائه کرد.

افشارزاده هم متقابلا قول داد مشکلات را به حداقل برساند. در این جلسه جزئیات دیدار با استقلال اهواز نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در هفته نهم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
‫افشارزاده: به مظلومی گفتم از علی ضیا بگذرد /تیتر یک روزنامه های ورزشی دوشنبه 11 آبان ماه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در جلسه مظلومی با افشارزاده چه گذشت؟


معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:جلسه با پرویز مظلومی فقط برای پرداخت مطالبات مالی وی بود که به زودی پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری فارس: علی نظری جویباری درباره محرومیت کرار جاسم گفت: با صحبتی که با آقای محمدزاده داشتیم به ما گفتند که محرومیت کرار پس از اتمام قرارداد دو ساله باشگاه استقلال با وی آغاز می شود که به این ترتیب منافع باشگاه استقلال حفظ شده است و ضرری متوجه باشگاه ما نیست.

وی افزود: اکنون نیز با کرار جاسم و وکیل او یک جلسه برگزار کردیم که بسیار خوب و مفید بود و صحبتهایمان را با او انجام دادیم که نتایج مناسبی داشت.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پایان درباره جلسه صبح امروز با پرویز مظلومی تصریح کرد: جلسه با مظلومی تنها برای برطرف کردن مشکلات وی که در گذشته به وجود آمده است بود که این جلسه نیز بسیار مناسب بود و صحبتهای خوبی با ایشان داشتیم و تلاش می کنیم تا مطالبات وی را نیز پرداخت کنیم.