ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دروازه بان پرسپولیس از نساجی می آید؟


پس از جدایی ایمان صادقی و مشکلی که برای سوشا مکانی سنگربان پرسپولیس پیش آمد، مسئولان این باشگاه مجاب شدند تا هرچه سریع تر مشکل دروازه بانی پرسپولیس را حل کنند.

آی اسپورت: پس از جدایی ایمان صادقی و مشکلی که برای سوشا مکانی سنگربان پرسپولیس پیش آمد، مسئولان این باشگاه مجاب شدند تا هرچه سریع تر مشکل دروازه بانی پرسپولیس را حل کنند.

 تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند با مشکلاتی که بر سر راه عقد قرارداد وی پیش آمده، بی نتیجه مانده تا بار دیگر نام سعید ابراهیم پور، دروازه بان نساجی از اتاق مدیران سرخپوشان به گوش می رسد.

 ابراهیم پور در ابتدای فصل مد نظر برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته بود که به دلیل نحوه پرداخت پول رضایت نامه، مدیران دو باشگاه به توافق نرسیده بودند.

 حال باید منتظر ماند و دید که آیا این بار این بازیکن به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه می شود یا خیر؟


ویدیو مرتبط :
علی نظرمحمدی دروازه بان نساجی در رختکن نساجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروازه‌بان نساجی به پرسپولیس پیوست


محمدباقر شعبانی با توافقی دو ساله به پرسپولیس پیوست.

خبرگزاری ایسنا: محمدباقر شعبانی که سابقه حضور در دروازه تیم نساجی مازندران و همین طور پارسه تهران را در کارنامه خود دارد پس از توافق با مسئولان باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی دو ساله رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

با توجه به حضور شعبانی در پرسپولیس به نظر می‌رسد حضور حامد لک در این تیم به طور کامل منتفی شده باشد.