ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دروازه بانی که در 15 دقیقه 4 گل خورد


پرویز کریمی دروازه بان استقلال اهواز در 15 دقیقه از تیم سایپا 4 گل خورد تا به همان انتهای نیمه اول تیمش بازی را شکست خورده تلقی کند.

ورزش سه: پرویز کریمی دروازه بان استقلال اهواز در 15 دقیقه از تیم سایپا 4 گل خورد تا به همان انتهای نیمه اول تیمش بازی را شکست خورده تلقی کند.

استقلال اهواز در بازی با سایپا از دقیقه 26 تا 41، چهار گل را وارد دروازه خود دید تا در همان ابتدای نیمه دوم حنطه، فرناندوسانتوس را به جای پرویز کریمی به بازی فرستاد.

سانتوس در نیمه دوم توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و با تک گلی که محمد غلامی به ثمر رساند بازی با نتیجه 4-1 به پایان رسید. با توجه به بازی امروز بعید نیست که در بازی بعدی حنطه از همان ابتدا سانتوس را درون دروازه قرار دهد و به کریمی استراحت دهد. شاید شوک بتواند کریمی را از وضعیت کنونی خارج کند.


ویدیو مرتبط :
دستکش های دروازه بانی جدید آدیداس (ACE 15)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروازه بانی با میانگین یک گل خورده در هر بازی


وحید طالب لو دروازه بان با سابقه و البته جدید استقلال پس از حدود 3 و نیم سال بار دیگر به جمع آبی ها بازگشت.

خبرآنلاین: وحید طالب لو دروازه بان با سابقه و البته جدید استقلال پس از حدود 3 و نیم سال بار دیگر به جمع آبی ها بازگشت.

طالب لو اکنون پس از امیرحسین صادقی دومین بازیکن باسابقه آبی ها محسوب می شود که قرار است نهمین فصل حضورش در استقلال را سپری کند.

فصل 82-83


وحید طالب لو فوتبالش را از پرسپولیس شروع کرد و برای گذراندن خدمت سربازی به تیم فجرسپاه رفت. او در سال 82 به استقلال پیوست و روز 9 آذر 1382 در ورزشگاه نقش جهان و در دیدار مقابل سپاهان برای اولین بار درون دروازه آبی ها قرار گرفت. وحید در این فصل 12 بار برای استقلال به میدان رفت و در 5 بازی دروازه اش را بسته نگه داشت و در مجموع 9 گل دریافت کرد. او در بازی برگشت فینال جام حذفی نیز مقابل سپاهان بازی کرد و 2 گل خورد و در نهایت با استقلال نایب قهرمان جام حذفی شد.

فصل 83-84


در 10 بازی لیگ برتر به میدان رفت و در بقیه بازی ها نیمکت نشین توپالوویچ صرب بود. در 3 بازی گلی نخورد و در بقیه بازی ها نیز 11 گل دریافت کرد. در اولین دربی اش نیز استقلال در یک بازی دراماتیک پرسپولیس را در دقیقه 94 شکست داد.

فصل 84-85

او در این فصل رقیبی به نام مهدی رحمتی داشت و در 18 بازی به میدان رفت. در 10 بازی دروازه اش را بسته نگه داشت و در 8 بازی نیز 8 گل دریافت کرد. در هر دو دربی به میدان رفت و گلی دریافت نکرد. درخشان ترین دوران طالب لو در استقلال همین فصل بود که در 7 بازی متوالی گلی نخورد و 660 دقیقه دروازه اش را بسته نگه داشت و فصل را با قهرمانی لیگ برتر به پایان برد. او در زمستان همین سال اولین بازی ملی اش را تجربه کرد و در جام جهانی 2006 نیز حضور یافت.

فصل 85-86

در 21 بازی لیگ برتر به میدان رفت، در 5 بازی دروازه اش را بسته نگه داشت و 20 گل نیز دریافت کرد. در دیدار برگشت دربی به میدان رفت و پنالتی معدنچی را گرفت تا بازهم دربی را بدون شکست پشت سر بگذارد. در پایان فصل در فهرست تیم ملی برای جام ملت های آسیا 2007 قرار گرفت و در بازی یک چهارم نهایی مقابل کره جنوبی برای مهار پنالتی ها به زمین آمد، اما در این امر موفق نبود و تیم ملی حذف شد.

فصل 86-87

در 29 بازی این فصل درون چارچوب استقلال قرار گرفت، در 5 بازی گلی نخورد اما در 24 بازی باقیمانده 38 گل دریافت کرد تا فصل بدی را پشت سر بگذارد. اما در هر دو دربی فصل دروازه بان استقلال بود و بازهم شکست نخورد. اما درخشان ترین عملکرد او در این فصل نه در لیگ برتر که در جام حذفی رقم خورد. طالبلو در 6 بازی جام حذفی برای استقلال بازی کرد و یک تنه این تیم را به فینال رساند. او در مراحل نیمه نهایی، یک چهارم و یک هشتم نهایی 8 پنالتی فولاد، راه آهن و ذوب آهن را مهار کرد تا استقلال فصل بد خود را با قهرمانی جام حذفی جبران کند.

فصل 87-88

در 33 بازی لیگ برتر به میدان رفت، 11 بازی دروازه اش را بسته نگه داشت و در مجموع 33 گل خورد. فصل برای او با استقلال بسیار بد شروع شد، اما در نهایت با قهرمانی به پایان رسید. طالبلو در 5 بازی لیگ قهرمانان آسیا نیز 6 گل دریافت کرد و فقط در یک بازی جام حذفی به میدان رفت.

فصل 88-89


وحید در این فصل رقیبی به نام محمد محمدی داشت، اما با این حال در 22 بازی لیگ برتر به میدان رفت. در 8 بازی گلی نخورد و در بقیه بازی ها نیز 21 بار دروازه اش باز شد. در دهمین دربی اش بالاخره شکست خورد و در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی نیز نیمکت نشین محمدی باقی ماند.

فصل 89-90


در 20 بازی به میدان رفت و بقیه بازی ها را نیمکت نشین محمدی بود. در 7 بازی گل نخورد و در 13 بازی نیز 22 گل دریافت کرد. در دو بازی لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان رفت و 3 گل خورد. طالبلو در دو بازی جام حذفی به میدان رفت و 3 گل خورد که دو گل مقابل ملوان در نیمه نهایی بود.

کارنامه طالب لو در استقلال:


165 بازی در لیگ برتر؛ 54 کلین شیت، 162 گل خورده

7 بازی لیگ قهرمانان آسیا؛ بدون کلین شیت، 8 گل خورده

11 بازی جام حذفی؛ 2 کلین شیت، 14 گل خورده

183 بازی رسمی ؛ 56 کلین شیت، 184 گل خورده