ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخواست پخش بازی‌های تراکتورسازی


مدیر روابط‌عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز با ارسال نامه‌ای به عباسی مدیرعامل این باشگاه خواستار درخواست پخش بازی‌های این تیم را از شبکه‌های سراسری کرد.

خبرگزاری فارس: کاظم شهریاری در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: تیم تراکتورسازی یکی از پرطرفدارترین تیم‌های کشور به شمار رفته و در اکثر شهرهای ایران طرفدار دارد، اما بازی حساس این تیم با نفت تهران در هفته اول تنها در شبکه سهند پخش شد.

وی گفت: در چند سال اخیر بازی‌های تراکتورسازی در خارج از تبریز نیز تماشاگران بی‌شماری داشته و این نشان از محبوبیت این تیم داشته و با توجه به اینکه شبکه‌های استانی در خود استان قابل دسترس بوده، از این رو بازی‌های تراکتورسازی در سایر نقاط کشور پخش نمی‌شود.

مدیر روابط‌عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: به همین منظور طی نامه‌ای به آقای عباسی مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز به درخواست پخش بازی‌های تراکتورسازی به صورت زنده از یکی از شبکه‌های سراسری شدم تا ایشان با رایزنی‌های لازم موفق به پخش بازی‌های ‌زنده تراکتورسازی شوند.

وی گفت: روز گذشته تمرین تیم تراکتورسازی تعطیل اعلام شده بود و از امروز ادامه تمرینات تیم تراکتورسازی را شاهد بوده و این تیم خود را برای حضور در دربی تبریز مهیا خواهد کرد.

در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم نفت تهران بود که تلاش دو تیم بعد از 90 دقیقه به تساوی بدون گل انجامید.


ویدیو مرتبط :
برنامه اول از شبکه تراکتورسازی در مورد درخواست هواداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی تراکتورسازی - الجزیره


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.