ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخواست مجری تلویزیون برای مساوی شدن دربی!



اخبار,اخبار ورزشی ,دربی 79

 

اخبار ورزشی - حواشی دربی79؛
درخواست مجری تلویزیون برای مساوی شدن دربی!

مجری تلویزیون که در ورزشگاه آزادی حضور دارد اعلام کرد که تنها راهی که هواداران استقلال و پرسپولیس شاد از ورزشگاه بروند این است که بازی مساوی شود!

در حالی که کمتر از 3 ساعت تا برگزاری دربی 79 باقی مانده حدود 25 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* دونده ای که اهل شهرستان خمین است دور زمین را به صورت عقب می دود. او می خواهد رکوردش را در کتاب گینس ثبت کند.

پلیس هایی که سوار بر اسب هستند در حال حاضر در کنار زمین ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* مجری برنامه ای که سازمان لیگ برای تماشاگران در نظر گرفته دعا کرد که هواداران دو تیم شاد از ورزشگاه خارج شوند. او در همین رابطه گفت که تنها راه برای این که طرفداران دو تیم شاد از استادیوم بروند این است که بازی مساوی شود!

* در حالی که خبرنگاران برای پوشش حواشی این دربی از ساعات اولیه صبح در ورزشگاه حضور دارند اما هیچگونه امکاناتی برای آنها در نظر گرفته نشده است.

* گوینده ورزشگاه از طرفداران دو تیم خواست تا به یکدیگر احترام بگذارند! گوینده ورزشگاه به هواداران گفت که هر دو تیم برای ایران هستند و باید شان کشورمان در این بازی رعایت شود.

* تصنیف های سنتی در ورزشگاه آزادی پخش شد.

* یک گروه همخوانی به اجرای برنامه برای تماشاگران پرداخت.
اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // پروین:دربی مساوی می شود‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست مجری مشهور تلویزیون از مسئولان


کامران نجف‌زاده سفیر بیماران نادر از مسئولان وزارت بهداشت خواست برای مبتلایان به بیماری نادر «ای بی» معروف به «پروانه‌ای» بیشتر کمک کند.

خبرگزاری فارس: کامران نجف‌زاده سفیر بیماران نادر از مسئولان وزارت بهداشت خواست برای مبتلایان به بیماری نادر «ای بی» معروف به «پروانه‌ای» بیشتر کمک کند.

نجف زاده سفیر بنیاد بیماران نادر با اشاره به مختصات بیماری "ای بی " گفت: این بیماری که در گروه بیماری های نادر جای دارد، یک نوع عارضه پوستی است که مشخصه اصلی آن شکنندگی شدید پوست، ایجاد تاول های مختلف در پوست و مخاط دهان می‌باشد که بر اثر عوامل ژنتیکی نمایان می‌شود.

بیماری "ای بی” در روزهای اول پس از تولد یا بدو تولد با یکسری تاول در نقاط مختلف پوست خود را نمایان می کند و یک نوع بیماری ژنتیکی و ارثی است که اگر ازدواج فامیلی باشد و یا در نسل چندم هم کسی بیماری”ای بی” داشته باشند آن مادر در زمان بارداری باید تست غربالگری "ای بی” بدهد تا تشخیص دهند بیماری در جنین وجود دارد یا خیر.

نجف زاده گفت: هر چند درمان قطعی امکان پذیر نیست اما بوسیله ژن درمانی می‌توان تشخیص داده و با پیوند مغز و استخوان و پروتئین درمانی بیماری را کنترل کرد.

سفیر بنیاد بیماران نادر به درد و دل های بیماران مبتلا به "ای بی”اشاره کرد و گفت: خود بنیاد بیماری‌های نادر قدم‌های خوبی در این راه برداشته اما نیازمند کمک‌های مجموعه‌های مردم نهاد و وزارت بهداشت هم هستیم.

نجف زاده گفت حتی الیاف لباس‌هایشان باید از نوع نخی خاص باشد و گرنه دردسر کم ندارند.

حمید فرخ نژاد بازیگر و کامران نجف زاده خبرنگار، سفیران بنیاد بیماری‌های نادر هستند.