ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخشان، حمیدخان شد و عالیشاه تشویق


در پایان دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان سرمربی سرخ‌پوشان به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

خبرگزاری فارس: پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان که دو بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید، کارلوس کی‌روش که به همراه علی کریمی در ورزشگاه حاضر شده بودند بدون انجام مصاحبه ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

* سوشا مکانی پس از عکس‌العمل‌هایی که داشت با شعار سوشای دست طلایی تشویق شد.

* از سوی بلندگوی ورزشگاه تعداد دقیق ورزشکاران 17 هزار و 268 نفر اعلام شد.

* خانزاده زمانی که قصد ورود به زمین را داشت از سوی هواداران تشویق شد و جالب توجه اینکه امید عالیشاه نیز که طی بازی‌های گذشته از سوی هواداران به کم‌کاری متهم شده بود در هنگام خروج از زمین از سوی هواداران این بار تشویق شد.

* در یک صحنه که حمید درخشان به داور معترض بود به شدت با فریادش این اعتراض را نشان داده و در کنار زمین بالا و پایین پرید.

* مصطفی قنبرپور، مرتضی فنونی‌زاده و فردین معصومی از جایگاه ویژه این بازی را تماشا کردند.

* علی کریمی که در سی آی پی ورزشگاه نشسته بود بارها توجه هواداران پرسپولیس را به خود جلب کرده و سرخ‌ها مدام از او می‌خواستند که از وی عکس بگیرند. جالب اینکه زمانی که کی‌روش قصد داشت ورزشگاه را ترک کند، پرسپولیسی‌ها از او بابت دعوت کریمی به عنوان مربی تیم ملی تشکر کردند.

* در دقایق پایانی بازی زمانی که داور مسابقه به کولی بالی بازیکن استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد او به شدت به این موضوع اعتراض کرده و حتی قصد حمله به داور را داشت که بازیکنان استقلال خوزستان او را از ان کار منصرف کردند با این حال داور به او کارت قرمز را نشان نداد.

* عبدالله ویسی سرمربی تیم خوزستانی چند بار از خط محوطه فنی مربیان تجاوز کرده بود از سوی داور چهارم تذکر گرفت. ویسی حتی به زمان وقت‌های تلف‌شده نیز اعتراض شد.

* در پایان مسابقه پرسپولیسی‌ها شعار قهرمانی سر دادند.

* در پایان بازی نیلسون مانند نیمه اول به سمت سوشا مکانی رفته و او را در آغوش گرفت.

* در پایان مسابقه همچنین حمید درخشان به سمت یکی از جانبازان که روی ویلچر بود رفته و ضمن در آغوش گرفتنش با وی عکس یادگاری گرفت.

* هواداران پرسپولیس که در پایان دیدار این تیم با نفت مسجد سلیمان نسبت به انتخاب حمید درخشان با شعار علیه او به انتقاد پرداخته بودند در پایان این مسابقه او را با شعار «حمیدخان درخشان» تشویق کردند.


ویدیو مرتبط :
عالیشاه مازنی ، امید درخشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض درخشان و عباس‌زاده به عالیشاه


محسن بنگر از هواداران پرسپولیس خواست علیه خلعتبری شعار ندهند.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که به هنگام خطای خلعتبری به روی علیرضا نورمحمدی هواداران سپاهان به شدت علیه پرسپولیسی‌ها شعار دادند و در مقابل هواداران پرسپولیس نیز خلعتبری را بی‌نصیب نگذاشته که در این بین محسن بنگر مدافع پرسپولیس از طرفداران تیمش خواست سکوت کرده و علیه خلعتبری شعار ندهند.

* حمید درخشان به هنگام توقف بازی به سرعت نیلسون را فراخواند و به صورت درِگوشی به او چیزی گفت و سپس دروازه‌بان برزیلی به دروازه برگشت.

* به هنگام درگیری بازیکنان دو تیم نیلسون از درون دروازه‌ خارج شد و بازیکنان دو تیم را از یکدیگر جدا می‌کرد.

*تعدادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر به چشم بازیکنان دو تیم سپاهان و پرسپولیس نور لیزر می‌اندازند که در بعضی مواقع کار آنها را دچار مشکل کرده است.

* مهدی شریفی در جریان بازی از حمید درخشان یک بطری آب گرفت و پس از خوردن آب به سرمربی پرسپولیس تعظیم کرد.

* مهرزاد خلیلیان، ‌ابرقویی‌نژاد و منصوری نماینده مردم لنجان و چند تن از مسئولان استان اصفهان در جایگاه ویژه نشسته‌اند.

* در دقیقه 35 بازی محمدرضا خلعتبری سُر خورد و به زمین افتاد که تماشاگران پرسپولیس به او خندیدند.

* در جریان بازی مهدی طارمی احساس آسیب‌دیدگی کرد و قرار بود حسینی به زمین بیاید اما کادر فنی پرسپولیس از این تعویض صرف نظر کرد.

* در دقیقه 27 هم امید عالیشاه می‌توانست مهاجم تیمش را در موقعیت خوبی قرار دهد اما پاس نداد تا باعث اعتراض درخشان شود.

* علیرضا نورمحمدی در جریان بازی با آسیب‌دیدگی و در حالی که از ناحیه کشاله پای سمت چپ احساس درد می‌کرد به بازی ادامه داد.

* رحمان احمدی در طول بازی برای جلوگیری از سرد شدن بدنش حرکات کششی انجام می‌دهد.

* در اواخر نیمه اول محمد عباس‌زاده در موقعیت گل قرار گرفت اما عالیشاه به او پاس نداد تا صدای اعتراض عباس‌زاده بلند شود.

* رضا حقیقی در آخرین دقیقه بازی صاحب توپ بود اما وقتی داور سوت پایان نیمه را زد با عصبانیت توپ را به سمت دروازه سپاهان شوت کرد.

* در اواخر نیمه اول سوکای دست در گردن محسن بنگر انداخت و در راهروی رختکن با او صحبت کرد.

دیدار دو تیم در نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.