ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دخیا با منچستریونایتد تمدید کرد


دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا قراردادش را با منچستریونایتد به مدت 4 سال دیگر تمدید کرد و تا 2019 در جمع شیاطین سرخ خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی که در تابستان جنجال زیای داشت و نتوانست به دلیل 28 دقیقه دیرتر ارسال شدن مدارکش به رئال مادرید بپیوندد، امروز جمعه قراردادش را با منچستریونایتد به مدت 4 سال دیگر تمدید کرد.

پیش از این گفته شده بود دخیا در ژانویه به رئال می پیوندد اما این دروازه‌بان برای خاموش کردن شایعات تصمیم به این کار گرفت.

دخیا پس از تمدید قراردادش گفت: منچستریونایتد بهترین باشگاه برای رشد من است و می‌خواهم اتفاقاتی که در تابستان افتاده است را فراموش کنم و به چیزهای مثبت فکر کنم.


ویدیو مرتبط :
دیوید دخیا بالاخره با منچستریونایتد تمدید کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونی با منچستریونایتد تمدید نکرد


ستاره منچستریونایتد پیشنهاد سران تیم برای گفت‌وگو بر سر تمدید قراردادش را رد کرد.

فارس: قرارداد وین رونی با منچستریونایتد که تا پایان فصل آینده اعتبار دارد توسط سران این تیم مورد توجه قرار داده شده است به شکلی که آنها برای تمدید آن اقدام کرده‌اند.

این موضوع اما با مخالفت رونی و نماینده‌اش روبه‌رو شد. آنها حتی حاضر نشدند در مورد تمدید قرارداد فکر کنند. هر گونه گفت‌وگو برای تمدید قرارداد توسط این بازیکن رد شده است.

برنامه سران یونایتد این بود که قراردادی چهار ساله با افزایش دستمزد هفتگی به رونی پیشنهاد کنند اما گویا این بازیکن که در طول تابستان صحبت‌هایی در مورد خروجش از منچستریونایتد هم منتشر می‌شد، علاقه‌ای به مذاکره برای تمدید قرارداد از خود نشان نداده است.

رونی در این فصل فوق‌العاده بوده و در 13 دیداری که در لیگ برتر انگلیس به میدان رفته موفق به زدن هشت گل شده است اما به نظر می‌رسد دوست دارد در تیم دیگری حضور یافته و تجربه کسب کند.