ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی: کجا مثل علی دایی پیدا می کنید!



 

دایی: کجا مثل علی دایی پیدا می کنید!

 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس داور ژاپنی را عاملی بازدارنده در جهت برتری تیمش مقابل الوحده امارات عنوان کرد و با اشاره به ضعف گلزنی سرخپوشان در دیدارهای اخیر گفت: وقتی در AFC نماینده ای نداریم همین می شود که یک داور به راحتی حق ما را می خورد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل الوحده امارات افزود: ما امروز بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فقط گل نزدیم امروز همه شاهد بودند که تیم پرسپولیس چندین موقعیت گلزنی ایجاد کرد و فقط به یک گل رسید اما در مقابل تیم اماراتی فقط از یک فرصت و یک شوت یک گل ساخت. ما امروز این همه موقعیت داشتیم اما گل نزدیم و خیلی راحت دو امتیاز خانگی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات سرمربی تیم الوحده که مدعی شده سرخپوشان ضد فوتبال بازی کردند گفت: این مربی نظر خودش را گفته اما عالم و آدم و دیدند پرسپولیس امروز چطور بازی کرد و تیم اماراتی چگونه وقت بازی را می کشت. به عقیده من دروازه بان تیم الوحده به تنهایی ۱۰ دقیقه از زمان بازی را کشت و در مقابل داور با او و دیگر بازیکنان دیگر الوحده مهربان بود و هیچ واکنشی نسبت به رفتار آنها نشان نمی داد.

وی در ادامه مدعی شد داور در جریان مسابقه از اعلام ۲ تا ۳ ضربه پنالتی به سود سرخپوشان خودداری کرده و افزود: داور می توانست برای ما اعلام پنالتی کند اما نمی دانم چرا این کار را نکرد. داور حتی خطاهای ۶۰ به ۴۰ را هم به سود تیم اماراتی می گرفت. به عقیده من داور امروز یک ترمز بود برای موفقیت تیم پرسپولیس.

دایی خاطرنشان کرد: داور با سوت هایش باعث شد تیم ما به نتیجه ای که شایستگی دستیابی به آن را داشت نرسد. ماهم در این بازی هم در بازی گذشته از داوری ضربه خوردیم در بازی با الوحده هم داور از اعلام یک ضربه پنالتی به سود ما آن هم به نحوی که می توانستیم نتیجه را تغییر دهیم خودداری کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: زمانی که بازیکن من در شش قدمی نمی تواند توپ را گل کند من چکار باید انجام دهم متاسفانه با قدرندانستن فرصت ها اشتباهات داور و بازی تیم الوحده تمام زحمات تیم ما به هدر رفت. تیم ما امروز خیلی خوب بازی کرد و از نظر فوتبالی برتر الوحده بود که فقط دفاع می کرد و دل به ضد حملات بسته بود.

وی افزود: در طول بازی به غیر از شوت تیم الوحده که تبدیل به گل شد فرصت دیگری از این تیم ندیدیم. شاید اگر ما از فرصت های خود به خوبی استفاده می کردیم امروز با ۳ تا ۴ گل به پیروزی می رسیدیم.

خبرنگاری از علی دایی پرسید چرا تیم پرسپولیس بازیکنی همچون علی دایی ندارد که از فرصت های گلزنی استفاده کند که وی در پاسخ گفت: شما از کجا می توانید یکی مثل علی دایی پیدا کنید ما در اول فصل خیلی تلاش کردیم انصاری فرد و خلعتبری را بگیریم اما نتوانستیم. امروز هم من همین سرمایه را در اختیار دارم و باید از آن به نحو احسن استفاده کنم. خداوکیلی نمی خواهم توجیه کنم اما اینکه از فرصت های گلزنی استفاده نمی کنیم به تیم ما لطمه زده است. شاید باید من ۱۰ تا ۱۵ کیلو از وزن خود کم کنم و به زمین بروم که شاید مشکل گلزنی حل شود.

دایی با تاکید بر اینکه تیمش از نظر فوتبالی عملکرد خوبی دارد خاطرنشان کرد: در بازی با شهرداری ۱۳ موقعیت مسلم گلزنی داشتیم امروز هم به ۷ تا۸ موقعیت گلزنی رسیدیم دیگر نمی دانم باید چکار کنم تا مشکل گلزنی تیم را برطرف کنم. شاید باید بیشتر تمرین کنیم اما فاصله بازیها هم آنقدر کم است که نمی توانیم فشار بیاوریم و روی تقویت مهاجمان کار کنیم ما امروز از خیلی از تیم ها بهتر بازی می کنیم اما روی ضعف گلزنی نتایج خوبی کسب نمی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز تاسف از اینکه فوتبال ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا کرسی ندارد تصریح کرد: شاید اگر ما در ای اف سی یک جایگاه داشتیم خیلی راحت حقمان را نمی خوردند. در فوتبال امروز نقش عوامل بیرونی خیلی تعیین کننده تر از بازیکنان و مربیان است و آنچه که در زمین بازی می گذرد.

وی افزود: متاسفانه ما در ای اف سی یک نفر را نداریم که از حقمان دفاع کند اما تا دلتان بخواهد عربها و همین اماراتی ها در ای اف سی نماینده دارند. به همین خاطر ما از عوامل بیرونی فوتبال نمی توانیم استفاده کنیم و لطمات جبران ناپذیری خورده ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز داور در یک صحنه هم به سود ما قضاوت نکرد چرا؟ چون کسی نیست که از حقانیت ما در ای اف سی دفاع کند. اینها برای ما درد است.

وی با تاکید بر اینکه تیمش بازیکنان خوبی دارد افزود: بعضی از بازیکنان گلزن مادرزاد هستند و گلزن به دنیا می آیند و فقط باید در تمرینات روی مهارت آنها کار کنیم ما بازیکنان خوبی داریم اما بدشانس هم هستیم. مثلا همین وحید هاشمیان . من او را به پرسپولیس آوردم چون احساس کردم می تواند در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک کند اما این بازیکن دچار مصدومیت بود و نتوانست در این بازی ما را همراهی کند. ما آرفی را هم داریم اما او هم به تازگی از مصدومیت رهایی یافته و طی هفته گذشته فقط دو بار با تیم همراهی کرده بود و شرایط همراهی ما را نداشت.

دایی با ابراز امیدواری از این که مشکلات خط حمله تیمش به زودی برطرف شود از پاسخگویی به این مورد که "مسئولان فوتبال ایران بیشتر تمایل به سفر دارند تا کسب کرسی در آسیا" خودداری کرد و گفت: راجع به این مسائل حرف نمی زنم ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا کرسی نداریم تا امروز باید این موقعیت را در ای اف سی بدست می آوردیم اما موفق به این مهم نشدیم.

دایی در واکنش به اظهارات عادل فردوسی پور که تاکید کرده بازیکنان پرسپولیس آماتورگونه خود را به زمین می اندازند و داور را برای اعلام پنالتی متقاعد نمی کنند گفت: کی آماتور است؟ بازی قبلی مجتبی زارعی را به گونه ای زدند که انگار ماشین با او برخورد کرده اما داور اعلام پنالتی نکرد. متاسفانه بیرون گود هستند و نمی دانند ما چه فشاری را تحمل می کنیم آن وقت می گویند بازیکنان پرسپولیس آماتورند. شما نمی دانید با همین یک پنالتی که به سود ما نمی گیرند من نمی دانم چگونه باید پاسخگوی مردم، هواداران و ... باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه یک بازیکن برای پنالتی گرفتن نباید سه تا ملق بزند افزود: از پنالتی که هفته گذشته روی بازیکن ما رخ داد و داور آن را نگرفت واضح ترندیدم اما در برنامه ۹۰ که من خودم از طرفدارانش هستم به زور می خواستند وانمود کنند گلی که تیم شهرداری در دقایق پایانی به ثمر رسانده است آفساید نبوده من به این افراد ثابت می کنم آن گل افساید بوده از خط زمین مشخص است که بازیکن شهرداری در آفساید بوده اما نمی دانم چرا برخی ها اصرار دارند که بگویند آن گل آفساید نبوده است.

وی در خاتمه با طرح این جمله که هر کس هر طور می خواهد تفسیر کند من به شاگردانم ایمان دارد تصریح کرد: امروز در زمین فوتبال قسمتی نبود که برنده باشیم و فقط من شرمنده مردم شدم که نتوانستیم پیروز شویم. من امروز ناراحت نیستم چون تیمم خوب بازی کرد اما از اینکه برنده نشدیم ناراحتم..../خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
تذکر جالب توجه علی دایی به یک فوتبالیست در پی بوسیدن دست دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی مشتری جدید پیدا کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - علی دایی مشتری جدید پیدا کرد

علی دایی این روزها مورد توچه چند تیم ایرانی و چند تیم خارجی از جمله نفتچی باکو قرار گرفته است.

دایی که پس از اخراج از پرسپولیس، فعلا دوران استراحت را سپری می کند علاقه ای به ادامه مربیگری در لیگ ایران ندارد. از همین رو او پیشنهادات خارجی اش را بررسی کرده و به نظر می رسد با یک تیم آذربایجانی به توافق ضمنی هم رسیده است.

تیم مورد نظر نفتچی باکو، تیم قدیمی آذربایجان است که فصل قبل در لیگ این کشور به عنوان چهارم دست یافته است. مسئولان این تیم از عارف اسدوف، سرمربی نفتچی راضی نیستند و به همین دلیل از طریق واسطه ها، پیشنهادی به علی دایی داده اند تا او را راضی به حضور در تیمشان کنند. نزدیکان دایی می گویند او بدش نمی آید به آذربایجان برود و در این کشور مربیگری کند.باید دید نام تیم بعدی دایی چیست؟ به نظر نفتچی باکو جدی تر از بقیه است.
 اخبار ورزشی - فوتبال ایران