ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی: وقتی سیاسی اعتراف کرده؛ ما چه بگوییم؟ / تاوان اشتباه او را هواداران پرسپولیس دادند



اخبار,اخبار ورزشی,مربی تیم فوتبال صبای قم

مربی تیم فوتبال صبای قم معتقد است این هواداران پرسپولیس بودند که تاوان اشتباه سیاسی را دادند.

  محمد دایی در خصوص شرایط تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: «تیم صبا از 3 بازی 3 امتیاز گرفته که نسبت به شرایطی که داشتیم و تغییرات زیادی که تیم ما نسبت به فصل قبل انجام شده نتایج بدی نبوده اما اگر یک مقدار شانس داشتیم این 3 امتیاز 7 امتیاز می‌شد. به هر حال کار کردن در این شرایط سخت است و انشالله بعد از هفته پنجم لیگ اردویی خواهیم داشت و تیم به شرایط مطلوب خواهد رسید.»

وی ادامه داد: «این هفته در تهران با راه آهن بازی داریم که تیم خوب و جوانی است و خوب هم می دوند و می جنگند اما برای برد به زمین می رویم. هر 2 تیم زمان کافی نداشتند اما تفاوت این است که راه آهن اسکلت فصل قبلش را حفظ کرده و تغییرات کمی داشته اما ما هم به لحاظ بدنی عقب هستیم و هم تغییرات زیادی داشته ایم اما مهره های باتجربه‌تری داریم که می توانیم از تجربه آنها استفاده کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.»

 دایی در پایان و در مورد اظهارات حمیدرضا سیاسی که کنار گذاشتن علی دایی از پرسپولیس را در فصل گذشته اشتباه دانسته و تصریح کرد: «او نظر خودش را گفته و مرور زمان ثابت کرد که اشتباه کرده و وقتی خودش اعتراف کرده؛ ما چه بگوییم؟ اما بحث این است که تاوان این اشتباه را چه کسی داد؟ تاوان این اشتباه را همه دادند یعنی هم بازیکنان هم مربی و هم هواداران تاوان این اشتباه را دادند و روزهای سختی را گذراندند. خدا کند از این اشتباهات عبرت بگیرند و دیگر تکرار نشود و حرفه‌ای عمل کنند. وقتی کسی را می‌آورند همه جوره حمایت کنند و چوب لای چرخ او نگذارند.»

 اخبار ورزشی -   ایلنا


ویدیو مرتبط :
درگیری علی دایی با هواداران پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیرینی همه کار برای به حاشیه بردن استقلال کرد/ مشکلی با دایی و هواداران پرسپولیس ندارم



مهاجم تیم فوتبال استقلال,محمد قاضی,باشگاه پرسپولیس

قاضی:
شیرینی همه کار برای به حاشیه بردن استقلال کرد/ مشکلی با دایی و هواداران پرسپولیس ندارم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: شیرینی همه کار برای به حاشیه بردن استقلال انجام داده اما مشکل من نه با پرسپولیس، نه با هواداران و نه با دایی است.

به گزارش  فارس، بعد از اظهارات محمد قاضی در مورد باشگاه پرسپولیس و چگونگی جدایی‌اش از این باشگاه سعید شیرینی پاسخ مهاجم استقلال را داد.

البته قاضی نیز یک بار دیگر نسبت به صحبت‌های سرپرست پرسپولیس واکنش نشان داد که شیرینی در این خصوص صحبت‌هایی را انجام داد اما این بار محمد قاضی که ظاهرا دل پری از برخی از افراد در باشگاه پرسپولیس دارد در گفتگو با فارس، اظهار داشت: اول از همه لازم می‌دانم که به شیرینی گوشزد کنم شما هر حرفی که لازم بود برای به حاشیه بردن استقلال بزنی تا حالا زده‌ای، پس برای منافع شخصی خودت اسم استقلال و هوادارانش را خرج نکن. هم من و هم خودت خوب می‌دانی که برای به حاشیه بردن استقلال چه کارهایی که نکردی.

مهاجم فصل گذشته تیم پرسپولیس افزود: به احترام دوستانی که در این دو روز با من تماس گرفتند و خواستند به خاطر آرامش استقلال صحبتی نکنم تصمیم گرفتم تا بعد از بازی حرفی نزنم تا آرامش لازم را برای موفقیت در این بازی داشته باشم اما پس از بازی حرفهای زیادی در مورد چگونگی قرارداد بستنم با پرسپولیس و عدم بازی کردنم و همچنین چک برگشتی این آقا خواهم زد.

اتفاقا باید در مورد اتفاقاتی که برای من و دیگر بازیکنان رقم زده شده حرف بزنم و از شیرینی می‌خواهم هر حرف یا مدرکی برای اثبات صحبت‌هایش دارد، رو کند چون من صحبت‌هایم را با مدارک به صورت مستند می‌زنم و در مورد تهمت‌هایی که او به من نسبت داده نیز شکایت فوتبالی و غیرفوتبالی خود را آماده کرده‌ام که به مراجع ذیصلاح ارائه می‌کنم.

قاضی در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: این مدارک را ارائه می‌کنم تا همه متوجه شوند مشکل من نه با پرسپولیس، نه با هواداران، بازیکنان و نه با علی دایی است بلکه فقط با خود شیرینی مشکل دارم و مطمئنا کسانی که به من خیانت کردند به مرور زمان خود را به مردم نشان می‌دهند.
وی در پایان گفت: این آخرین صحبت من در این زمینه قبل از بازی با تیم تایلندی است و هر صحبتی از قول من منتشر شود، صحت ندارد./فارس