ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی مانع خداحافظی بازیکن سابق استقلال!


مصدومیت دوباره مدافع تیم صبای قم که در جریان بازی با پرسپولیس رخ داد باعث شده این بازیکن تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرد.

جام نیوز: هاشم بیگ زاده جام جهانی برزیل و جام ملت های آسیا را به خاطر مصدومیت از دست داد. برخی به همین دلیل او را بدشانس ترین بازیکن فوتبال ایران می دانند.
 
بازیکن سابق استقلال که در بازی صبا و پرسپولیس در دقایق نخست بازی با مصدومیت مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند، به دلیل ادامه سریال مصدومیت هایش حسابی کلافه است و اعلام کرده شاید تا پیش از نیم فصل از فوتبال خداحافظی کند.
 
علی دایی سرمربی صبا که از تصمیم او باخبر شده با امیرحسین صادقی دوست نزدیک هاشم تماس گرفته و از صادقی خواسته با بیگ زاده صحبت کرده و او را از تصمیم اش منصرف کند.


ویدیو مرتبط :
وقتی بازیکن وست بروم مانع زمین خوردن بازیکن حریف می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مبعلی: مذاکراتم با استقلال تا آخر هفته رسمی می‌شود/ ویسی مانع پیشرفت بازیکن نمی‌شود



تیم فوتبال استقلال خوزستان,ایمان مبعلی

به قراردادی که با استقلال خوزستان دارم پایبند هستم
مبعلی: مذاکراتم با استقلال تا آخر هفته رسمی می‌شود/ ویسی مانع پیشرفت بازیکن نمی‌شود

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر قرار بر مذاکره رسمی با استقلال تهران باشد این موضوع تا پایان هفته رخ می‌دهد.

ایمان مبعلی در گفت و گو با فارس، در خصوص شایعاتی که در فصل نقل و انتقالات برای پیوستنش به استقلال شنیده می شود اظهار داشت: همیشه در فصل نقل و انتقالات شایعات زیادی مطرح می‌شود ولی تا این لحظه مذاکره رسمی با استقلال انجام نداده‌ام.

وی افزود: صحبت‌هایی برای حضورم در استقلال مطرح شده ولی من یک بازیکن حرفه‌ای و به قرارداد با استقلال خوزستان پایبند هستم.

مبعلی که سابقه حضور در استقلال را دارد در ادامه به فارس گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم نامه‌ای به باشگاه استقلال خوزستان ارسال نشده و فکر می‌کنم اگر قرار باشد مذاکرات رسمی صورت بگیرد تا پایان این هفته خواهد بود.

وی در خصوص اینکه آیا ویسی موافق جدایی وی از استقلال خوزستان است یا خیر گفت: ویسی یک مربی حرفه‌ای است و من رابطه خوبی با او دارم. او هیچوقت مانع پیشرفت بازیکن نمی‌شود ولی همانطور که گفتم باید دو باشگاه باید به صورت رسمی با هم مذاکره کنند.
/فارس