ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی: حقیقی بی‌انضباطی کرد؛ او در اختیار باشگاه است/لیست خود را بسته‌ایم



سرمربی پرسپولیس ,علی دایی

دایی: حقیقی بی‌انضباطی کرد؛ او در اختیار باشگاه است/لیست خود را بسته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا حقیقی در بازی با راه‌آهن بی‌انضباطی کرد و او را در اختیار باشگاه قرار دادم.

به گزارش فارس علی دایی پس از پیوستن بازیکنان ملی‌پوش به تیمش می‌داند که روز بسیار سختی را مقابل تراکتور‌سازی در تبریز دارد اما مصمم است که تیمش به سه امتیاز بازی برسد. دایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس صحبت هایی انجام داد که در زیر می خوانید:

 وضعیت پرسپولیس را در آستانه بازی با تراکتور‌سازی چگونه ارزیابی می‌کنید؟
خدا را شکر همه چیز طبق برنامه و خوب است و بچه‌های ملی‌پوش ما نیز با روحیه خوبی به تیم اضافه شدند. خوشبختانه تا اینجا همه چیز خوب است و تمرینات خودمان را رو به جلو می‌بریم.

یعنی هیچ مشکلی ندارید؟
متاسفانه چرا. کمی شرایط آب و هوایی و زمین اجازه نداد تا ما برنامه‌های خودمان را دقیق پیاده کنیم اما تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا از تبریز با امتیاز کامل سربلند به تهران برگردیم. کار سخت است اما من به بچه‌هایم ایمان دارم.

تراکتور‌سازی را چگونه تیمی می‌بینید؟
آنها تیم خوبی دارند و خودتان می‌بینید یکی از بالانشینان جدول لیگ برتر هستند. امیدوارم در این بازی سرنوشت‌ساز به امتیاز لازم برسیم. ما باید در جایی به میدان برویم که هوادارانشان به خوبی از تیم خود حمایت می‌کنند. می‌خواهیم امتیاز خارج از خانه را بگیریم تا خیالمان بابت صدر‌نشینی در جدول راحت باشد.

برخی‌های می‌گویند بازی مقابل تراکتور‌سازی 6 امتیازی است؟
تمام بازی‌های دور برگشت در نیم‌فصل دوم برای ما مهم است. استارت کار ما در نیم‌فصل دوم مقابل یکی از بهترین‌ لیگ‌های تیم و رقیب ما در بالای جدول است.

قهرمان نیم‌فصل که شدید؟
بله اما مهم برای ما و هواداران نتیجه آخر فصل است. همینکه توانستیم دل هوادارانمان را در نیم‌فصل اول شاد کنیم جای شکرش باقی است. با همدلی و تلاش بچه‌ها تا انتهای فصل همینطور رو به جلو می‌رویم.

بازیکن دیگری را جذب نمی‌کنید؟
 راستش را بخواهید تقریبا لیست خودمان را بستیم و کار خود را با این بازیکنان که مستعد هم هستند ادامه می‌دهیم.

 

سرمربی پرسپولیس ,علی دایی

 
ماجرای علیرضا حقیقی چه شد؟
برای من در مربیگری‌ام انضباط تیمی از همه چیز مهمتر است و از موقعی که من بازی می‌کردم و یا به عنوان مربی کار می‌کنم این موضوع برایم همیشه اهمیت زیادی دارد.

منظورتان چست؟
واضح است بازیکن باید تابع مربیان خودش باشد. متاسفانه علیرضا حقیقی با اینکه دروازه‌بان آینده‌دار و خوبی است اما کمی دچار مشکل شد.

 چه مشکلی؟
من خودم اول فصل با توجه به اینکه سه دروازه‌بان داشتم تصمیم گرفتم علیرضا حقیقی را بیاورم تا به تیم ملی ایران کمک کنم. او را به پرسپولیس آوردم چون جوان و جویای نام است اما متاسفانه علیرضا در بازی با راه‌آهن بی‌انضباطی کرد و من هم او را به باشگاه سپردم. مسئله دیگری نبود و زیاد دوست ندارم درباره‌اش حرفی بزنم تا انشاءالله تصمیمات لازم گرفته شود. من خودم حقیقی را به پرسپولیس آوردم اما ...

 در پایان اگر حرفی دارید بگویید؟
من جا دارد دوباره به بازیکنانم بابت نیم‌فصل اول که خیلی خوب جنگیدند و با یکدیگر همدل بودند تا به نتیجه دلخواه برسند تبریک بگویم و امیدوارم در نیم فصل دوم همین راه را ادامه بدهیم. ما از تراکتور‌سازی شناخت خوبی داریم و آنها هم از ما شناخت خوبی دارند اما دوست داریم دست پر تبریز را ترک کنیم.

/فارس

 


ویدیو مرتبط :
مظلومی: کرار در اختیار کمیته انضباطی استقلال قرار گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی دروازه بان خود را در اختیار باشگاه گذاشت/ حقیقی در آستانه جدایی از پرسپولیس



علیرضا حقیقی

دایی دروازه بان خود را در اختیار باشگاه گذاشت/ حقیقی در آستانه جدایی از پرسپولیس

علیرضا حقیقی در آستانه جدایی از تیم پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش ایسنا، دروازه‌بان جوان پرسپولیس که در ابتدای این فصل به امید بازی در این تیم به جمع سرخپوشان ملحق شد اما با عملکرد بی‌نقص خط دفاع و هم‌چنین استحکام نیلسون راهی به دروازه پیدا نکرد به دلیل برخی اتفاقات در حال جدایی از پرسپولیس است.

روز گذشته در بازی تدارکاتی پرسپولیس برابر راه آهن، علیرضا حقیقی از ابتدای نیمه دوم به جای نیلسون وارد زمین شد اما چند دقیقه بعد از اینکه گل خورد از زمین بازی تعویض شد. همان‌طور که علت تعویض تعویض ناگهانی او مشخص نیست، دلیل ناراحتی دایی از او نیز تا به حال مشخص نشده اما به نظر می رسد او بعد از تعویض از دستور دایی سرپیچی کرده و سرمربی سرخ‌ها هم او را بلافاصله در اختیار باشگاه قرار داده است.

غیبت حقیقی در تمرین صبح امروز پرسپولیس بر این موضوع صحه گذاشت و از سوی دیگر یکی از مسوولان باشگاه در گفت‌و گو با ایسنا اخراج موقت او را تایید کرد.

بحث جدایی احتمالی این بازیکن هم زمانی قوت پیدا می‌کند که بدانیم امروز باشگاه پرسپولیس رضا محمدی دروازه‌بان خود را که برای جدایی از این تیم با مسوولان باشگاه به توافق رسیده بود به تمرین فراخواند.

محمدی با مسوولان باشگاه ذوب آهن برای پیوستن به این تیم به توافق رسیده بود و حتی رویانیان قول انتقال او را به آذری داده بود اما با اتفاقی که برای حقیقی افتاد دایی از باشگاه خواسته مانع جدایی محمدی شود و تاکنون هم برای این بازیکن رضایت نامه صادر نشده است.

--------------------------------------------------


سالار‌کیا:
درباره حقیقی از کادر فنی گزارش خواستم/ در جلسه یکشنبه درباره او تصمیم می‌گیریم

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به درخواست دایی، علیرضا حقیقی به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شد.

محمود سالار‌کیا در گفت‌وگو با فارس درباره وضعیت علیرضا حقیقی اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که پیرامون این بازیکن در بازی دوستانه اتفاق افتاده بود کادر فنی ایشان را در اختیار باشگاه قرار داد و ما هم از سرپرست و کادر فنی گزارشی درباره علیرضا حقیقی خواسته‌ایم تا بتوانیم پرونده را بررسی کنیم.

وی افزود: روز یکشنبه جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تشکیل خواهد شد و در این جلسه در خصوص حقیقی و البته پس از شنیدن صحبت‌های خودش تصمیم‌گیری لازم را خواهیم کرد. فعلا چیزی مبنی بر اخراج و این مسائل مطرح نیست و پس از جلسه کمیته انضباطی تکلیف را روشن خواهیم کرد.
ایسنا/فارس