ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی: اختلاف کمی بین تیم های حاضر در جام ملت ها وجود داشت



اخبار,اخبار ورزشی , علی دایی

 

آقای گل فوتبال آسیا گفت: «افتخار می‌کنم که بگویم وقتی ایران بازی می‌کرد، چنین جوی در ورزشگاه حاکم بود.»

 علی دایی که به عنوان یکی از سفیر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تماشای فینال جام ملت های آسیا به استرالیا رفته بود اظهار داشت: «من فکر می‌کنم مسابقات جام ملت‌های آسیا موفقیت بسیار بزرگی بوده است.

 

استانداردهای فوتبال بسیار خوب بوده است و با توجه به بازی‌هایی که من دیدم اختلاف بسیار کمی بین تیم‌های شرکت کننده وجود داشت.»

وی افزود: «جمعیت فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه‌ها برای تماشای بازی‌ها حاضر شدند و ورزشگاه‌ها را پر کردند و چنین جو خارق‌العاده‌ای را به وجود آوردند. به خصوص افتخار می‌کنم که بگویم وقتی ایران بازی می‌کرد، چنین جوی در ورزشگاه حاکم بود.»

اخبار ورزشی - کاپ

 


ویدیو مرتبط :
تیم های حاضر در جام ملت های آسیا 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

16 ستاره تیم های حاضر در جام ملت های آسیا معرفی شدند



 

دورازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان ستاره این تیم در دو بازی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری جام ملت های آسیا معرفی شد.

  در پایان دور دوم بازی های جام ملت های آسیا، AFC شانزده بازیکن برتر از هر یک از تیم های شرکت کننده را معرفی کرد که در این بین علیرضا حقیقی از تیم ملی ایران برگزیده شده است.

 تصویر 16 بازیکن برگزیده از سوی AFC را در زیر مشاهده می فرمایید

 

اخبار,اخبار ورزشی,علیرضا حقیقی

 

 اخبار ورزشی  -    واپسین