ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داور ال‌کلاسیکو: گفتند به سود رئال داوری کن



اخبار,اخبار

ادعای یک قاضی اسپانیایی حیثیت باشگاه رئال مادرید و کمیته داوران فوتبال اسپانیا را در آستانه ال کلاسیکو به شدت زیر سوال برد.

به گزارش ایسنا به نقل از مارکا، یک قاضی به بازپرسان دستگاه قضایی اسپانیا در بارسلونا گزارش داد که یک کمک داور اسپانیایی اعتراف کرده که از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا تحت فشار قرار گرفته است تا در دیدار دو تیم که 21 نوامبر برگزار می‌شود، به سود رئال مادرید قضاوت کند.

در ادعای مطرح شده عنوان شده که تماسی از سوی یکی از اعضای کمیته داوران گرفته شده و به داور وسط زمین توصیه شده "بازی را به گونه‌ای کنترل کن که به سود باشگاه مادریدی باشد".

در این گزارش آمده که داور با یکی از کمک‌هایش صحبت کرده و به او گفته که بهتر است تصمیمات سخت و تاثیرگذار توسط او که داور وسط است گرفته نشود.

به گزارش ایسنا، مطرح شدن این ادعاها در حالی که یک ماه به برگزاری دیدار ال‌کلاسیکوی رفت باقی مانده، می‌تواند حساس‌ترین شبه داربی جهان را با چالش و حاشیه‌های زیادی روبه‌رو کند.

 

 اخبار  ورزشی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
10گل برتر رئال مادرید در ال کلاسیکو با نظر شبکه رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فشار برای قضاوت به سود رئال در ال‌کلاسیکو


روزنامه های کاتالانی ال موندو دپورتیوو و اسپورت به نقل از یک وکیل ادعا کردند که کمیته داوران اسپانیا، داوران ال کلاسیکو را تحت فشار می گذارد تا به سود رئال سوت بزنند.

ورزش سه: روزنامه های کاتالانی ال موندو دپورتیوو و اسپورت به نقل از یک وکیل ادعا کردند که کمیته داوران اسپانیا، داوران ال کلاسیکو را تحت فشار می گذارد تا به سود رئال سوت بزنند. این وکیل که خاسینتو ویسنته نام دارد، ادعا کرد یک کمک داور که برای دیدار ال کلاسیکو ماه آینده نیز کاندیدا بود، اسنادی در اختیار او قرار داده که نشان می دهد خوزه آنخل خیمنز، سخنگوی کمیته داوران اسپانیا، داورانی که برای ال کلاسیکو انتخاب می شدند را برای سوت زدن به سود رئال، تحت فشار قرار می داده است.

فشار برای قضاوت به سود رئال در ال‌کلاسیکو

نام این کمک داور فاش نشده اما ویسنته به نقل از او اعلام کرده که این اتفاق در ال کلاسیکوهای قبلی رخ داده و داورانی که برای ال کلاسیکوی پیش رو نیز مد نظر بودند، از همین حالا تحت چنین فشاری قرار داشتند.

فشار برای قضاوت به سود رئال در ال‌کلاسیکو

فصل گذشته دیدار رفت ال کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو با پیروزی 3-1 رئال به پایان رسید اما در دیدار برگشت بارسا 2-1 پیروز شد و قهرمانی اش در لالیگا را تا اندازه زیادی قطعی کرد.