ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوردبین: برانکو امتحانش را پس داده است


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از میان افشین قطبی و برانکو، برانکو را انتخاب کرده است.

ایسنا: محمود خوردبین درباره رفتن درخشان از پرسپولیس اظهار کرد: از همان اول که بحث برکناری درخشان مطرح شد قرار بود برانکو بیاید. درخشان خودش می‌داند که کار تمام است و به همین دلیل استعفا داد. البته اولتیماتومی نداده بودند اما با خودش برای استعفا هماهنگ کرده بودند.

او در پاسخ به این سوال که شرایط پرسپولیس قبل از دیدار با النصر چگونه است، گفت: شرایط تیم خوب نیست چون تمرین‌های خوبی را انجام نداده‌اند. ان‌شاءالله بازیکنان بتوانند یک بازی خوب به نمایش بگذارند اما ما حتما باید این بازی را در تهران با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او در پاسخ به این سوال که برانکو را چطور می‌بیند و آیا او می‌تواند پرسپولیس را از بحران خارج کند گفت: هنوز که نیامده. اجازه دهید بیاید به تهران تا ببینیم شرایط چطور خواهد شد. ان‌شاءالله اتفاقی رخ دهد که مردم خوشحال شوند. برانکو امتحانش را پس داده است. دفعه اول هم که از من پرسیدند میان قطبی و برانکو چه کسی بهتر است من گفتم برانکو از نظر فنی بهتر است.

او در پاسخ به این سوال که آیا دستیاران برانکو مشخص شده‌اند، گفت: هنوز خبری نیست اما گفته‌اند خودشان دستیار می‌آورند. معلوم نیست که حسین عبدی بخواهد دستیار برانکو شود یا خیر. اجازه دهید به تهران بیایند تا ببینیم چه خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با خوردبین درباره شرایط پرسپولیس و برانکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاشانی در پرسپولیس باند درست کرده / جانشین برانکو را می شناسم / خوردبین نان به نرخ روز خور است



اخبار,اخبار ورزشی,اآشتیانی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «زمانی که من در پرسپولیس بازی می کردم باشگاه هامبورگ قصد داشت من را به خدمت بگیرد اما به خاطر هواداران نتوانستم از این تیم جدا شوم و ماندم.»

ابراهیم آشتیانی در رابطه با نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: «شکست مقابل استقلال خوزستان به قدری برای من تلخ بود که باعث تاسف من و دیگر پیشکسوتان واقعی پرسپولیس شده است. هواداران انتظار داشتند تیم محبوبشان پس از ناکامی در فصل گذشته، حداقل در فصل جدید نتایج بهتری کسب کند اما اتفاقات فصل گذشته در حال تکرار شدن است.»

 

وی در ادامه افزود: «مهم ترین دلیل ناکامی پرسپولیس از هیات مدیره این تیم نشات می گیرد. جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره پرسپولیس برای خودش باندی درست کرده و به دنبال این است که برانکو را هم مثل دایی و گل محمدی فراری بدهد. همیشه تصور می کردیم حضور سیاسیون در پرسپولیس باعث شده این باشگاه نتواند سروسامان بگیرد، اما الان به این نتیجه رسیدم دلیل بی سروسامانی پرسپولیس حضور افرادی نظیر کاشانی و زادمهر است.»

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه با کاشانی مشکل شخصی ندارد، عنوان کرد: «من دلم برای پرسپولیس می سوزد. اگر هم چیزی می گویم به این دلیل نیست که با کسی مشکل شخصی دارم اما کاشانی همیشه ادعا می کند باشگاه شاهین را به یک باشگاه حرفه ای تبدیل کرده و قصد دارد پرسپولیس را نیز مثل شاهین به یک باشگاه حرفه ای تبدیل کند. دوست دارم بروید شرایط باشگاه شاهین را ببینید. به خاطر پول، زمین فوتبال این باشگاه را تکه تکه کرده اند. مرحوم اکرامی در روزهای پایانی حیاتش از دست این افراد خون گریه می کرد.»

 

آشتیانی در پاسخ به این سوال که برانکو به چه میزان در ناکامی های پرسپولیس نقش دارد؟ گفت: «برانکو کمترین تقصیر را در این ناکامی ها دارد. کاشانی و دوستانش در هیات مدیره می خواهند همان طور که برای دایی و گل محمدی و بقیه مربیان مشکل تراشی کردند برانکو را نیز به یک مهره سوخته تبدیل کنند تا مربی مورد نظرشان را به پرسپولیس بیاورند. این مربی را هم من می شناسم. او کسی است که در حال حاضر در هیات مدیره پرسپولیس حضور دارد.»

 

وی درباره بازیکنان جدید پرسپولیس اظهار داشت: «پرسپولیس بازیکنان جوان خوبی جذب کرده است اما آنها تجربه کمی دارند و باید با تجربه بیشتری در این تیم حضور پیدا می کردند. البته برانکو در جذب بازیکنان نقش زیادی نداشت. زمانی که هیات مدیره بودجه ای برای جذب بازیکنان در اختیار برانکو نمی گذارد وی مجبور است از بازیکنان ارزان قیمت استفاده کند.»

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه پیشکسوتان واقعی پرسپولیس جایی در این باشگاه ندارند، تصریح کرد: «من برای خودم چیزی نمی‌خواهم اما چرا امثال علی پروین در این باشگاه جایگاهی ندارند؟ فردی مثل خوردبین در این تیم حضور دارد که نان به نرخ روز خور است یعنی به خاطر پست و منصب با هر کسی کار می کند. زمانی که من در پرسپولیس بازی می کردم باشگاه هامبورگ قصد داشت من را به خدمت بگیرد اما به خاطر هواداران نتوانستم از این تیم جدا شوم و ماندم. من پرسپولیس را حتی به فرزندم هم نمی فروشم. چه برسد به اینکه به خاطر پول این کار را انجام بدهم.»

 

آشتیانی در پایان صحبت هایش یادآور شد: «اگر در سایت باشگاه پرسپولیس می بینیم که عکس طاهری به صورت ثابت قرار داده شده نباید وی را مقصر قلمداد کرد. مقصر کسانی هستند که چنین کسانی را به پرسپولیس آورده اند. طاهری تا زمانی که در پرسپولیس حضور دارد به دنبال منفعت خودش است. زیرا تعصبی به این تیم ندارد.»

 

اخبار ورزشی - آنا