ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوانندگان AS دخیا را به کاسیاس ترجیح دادند


خوانندگان روزنامه اسپانیایی «AS» دروازه‌بان منچستریونایتد را به دروازه‌بان رئال مادرید درون دروازه تیم ملی ترجیح دادند.

خبرگزاری فارس: اکثر خوانندگان «AS» در نظرسنجی این سایت در خصوص انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از شکست مقابل اسلواکی، داوید دخیا را به ایکر کاسیاس ترجیح دادند. هواداران اسپانیا خواهان حضور دروازه‌بان منچستریونایتد درون دروازه این تیم در بازی فردا شب شدند. همچنین هواداران خواهان این شدند که آلکاسر جانشین دیگو کاستا شود.

دخیا هفت هزار رأی در این نظرسنجی به خود اختصاص داد در حالی که کاسیاس به سختی نیمی از این تعداد رأی را به خود اختصاص داد. 6 بازی بدون گل دیگو کاستا نیز این نظرسنجی را تحت تأثیر قرار داد. آلکاسر که در دو بازی سه گل زده است، دو برابر کاستا رأی آورد و حتی رودریگو نیز آرای بیشتری نسبت به بازیکن چلسی کسب کرد.

همچنین نظرسنجی شاهد تغییرات بسیار زیادی در خط دفاعی بود. کارواخال به خوانفران ترجیح داده شد. بارترا نیز در قلب خط دفاعی برگزیده شد. بارترا و پیکه بیشترین آرا را کسب کردند در حالی که آلبیول برای کسب جایگاهش در تیم با جوردی آلبا رقابت سختی داشت.

یازده نفر اصلی ترکیب با توجه به آرای خوانندگان به این شرح است: دخیا، کارواخال، پیکه، بارترا، آلبیول یا جوردی آلبا، بوسکتس، فابرگاس، کوکه، سیلوا، دیگو کاستا و اینیستا.


ویدیو مرتبط :
لایی دخیا به کاسیاس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دخیا جانشین کاسیاس می‌شود


با توجه به اینکه هنوز قرارداد دروازه‌بان منچستریونایتد هنوز تمدید نشده ممکن است رئال مادرید برای جانشینی کاسیاسی به دنبال وی برود.

خبرگزاری فارس: داوید دخیا جوان که سومین سال حضور در منچستریونایتد را سپری می‌کند به شکل شفاهی برای تمدید قراردادش با شیاطین سرخ توافق کرده اما هنوز قراردادی را به امضا نرسانده است.

از سوی دیگر رئال مادرید که هنوز بر سر ماندن یا نماندن ایکر کاسیاس به نتیجه‌ای نرسیده ممکن است برای خرید دخیا از یونایتد وارد عمل شود. بدون شک فلورنتینو پرس، رییس رئال مادرید در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی برای بررسی شرایط خرید دخیا از منچستریونایتد پرس و جو خواهد کرد و گفته‌ می‌شود برای او 25 میلیون پوند کنار گذاشته است.

در صورتی که دخیا قراردادش را تمدید کند تمامی گمانه‌زنی‌ها در این زمینه به پایان خواهد رسید اما تا زمانی که این کار انجام نشود بدون شک مادریدی‌ها به دنبال افزودن قدرت خود در چارچوب دروازه خواهند بود.