ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خلعتبری: دیگران باید بروند نه محرم


مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد که عبدالله ویسی بهترین گزینه برای قبول هدایت این تیم بود.

خبرگزاری تسنیم: محمد رضا خلعتبری در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده گفت: در حال حاضر مشغول استراحت هستم. چند پیشنهاد دارم که بررسی می‌کنم و در نهایت یک تصمیم خوب می‌گیرم. به احتمال فراوان تا یک هفته دیگر تیمم را انتخاب می‌کنم و خبرهای خوبی خواهد رسید.

وی در مورد مذاکره‌اش با استقلال و تکذیبیه این باشگاه عنوان کرد:نمی‌دانم جریان بحث تکذیبیه  چه بود ولی من همان زمان اعلام کردم که با باشگاه استقلال مذاکره‌ای انجام ندادم و هیچ وقت هم چنین ادعایی از طرف من مطرح نشد.

خلعتبری در خصوص انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید سپاهان اظهار داشت: ویسی مربی قهرمان لیگ است و به نظرم بهترین گزینه برای سپاهان بود. او مربی جوان و خوبی است هر چند کار سختی در سپاهان دارد. امیدوارم او بتواند سپاهان را به روزهای خوب برساند. هواداران سپاهان انتظار زیادی از این تیم دارند.

مهاجم فصل گذشته سپاهان در مورد طلبی که از این باشگاه دارد گفت: 60 درصد از پولم را گرفته‌ام و برخی از بازیکنان کمتر گرفته‌اند. ما فقط برای گرفتن حق و حقوق‌مان وعده شنیدیم و قول‌هایی که مسئولان سپاهان دادند عملی نشد. این موضوع واقعا تاسف‌آور است.

خلعتبری در مورد صحبت‌های محرم نویدکیا گفت: محرم بازیکنی است که همیشه حرف‌هایش را رک و پوست‌کنده می‌زند. شاید برخی بگویند که چرا نویدکیا در خیلی از مسائل خودش را وارد کرد، ولی این کار با خواسته محرم نبود. وقتی مسئولان باشگاه یا کادر فنی از او کمک می‌خواهند، محرم چه کاری می‌تواند انجام بدهد؟ به نظر من او واقعیت‌ها را می‌خواست بگوید و نباید از نویدکیا انتقاد کرد. درست نیست درمورد محرم از واژه بازیکن‌سالاری استفاده کنیم، چون او کارهایی انجام نمی‌داد که برخلاف قوانین حرفه‌ای فوتبال باشد.

وی درباره ماجرای دستمزد 2 میلیارد و 500 میلیونی حسین فرکی عنوان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم، ولی باید بگویم که نویدکیا در ابتدای فصل با ما صحبت کرد تا قراردادها را کم کنیم. به‌عنوان مثال من 200 میلیون از پول قراردادم را کم کردم و بازیکنان دیگر هم این کار را انجام دادند. محرم اسطوره سپاهان است و باید در این تیم بماند. اگر قرار است کسی از باشگاه سپاهان برود آن فرد نویدکیا نیست، بلکه دیگران باید از این باشگاه بروند.


ویدیو مرتبط :
وقتی پرده ها کنار بروند...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلعتبری: محرم نمی‌آید ما باید فحش بخوریم؟


مهاجم تیم فوتبال سپاهان از مسئولان این باشگاه خواست، هواداران را توجیه کنند تا آنها دیگر به حسین فرکی توهین نکنند.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا خلعتبری در مورد شرایط فعلی سپاهان، اتفاقاتی که در بازی این تیم برابر صبا رخ داد و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

در مورد اتفاقات دیدار صبا - سپاهان و شعارهایی که از سوی هواداران سپاهان علیه فرکی داده شد، چه صحبتی داری؟

واقعاً ناراحت‌کننده بود. متأسفانه در آن روز اصلاً شرایط خوبی نداشتم. ما در 13 بازی اخیر صاحب 10 برد، دو مساوی و یک باخت شدیم. این آمار به هیچ عنوان بد نیست و فرکی شایسته این بی‌احترامی‌ها نبود. آن عده از هواداران که علیه فرکی شعار دادند حرمت موی سپید او را نگه نداشتند. فرکی در دو سال اخیر با فولاد و سپاهان قهرمان شده و خودش را ثابت کرده است، با این شرایط توهین به این مربی بی‌انصافی است.

پارسال هم چنین اتفاقاتی رخ داد، ولی شما در نهایت قهرمان شدید ...

دقیقاً همین‌طور است و بعد از باخت به صبا حتی به من هم بی‌احترامی کردند. ما البته در شش بازی پایانی بهترین نتایج را گرفتیم و قهرمان شدیم. الان هم فقط دو امتیاز از استقلال کمتر داریم و اگر سیاه‌جامگان را ببریم و استقلال برنده نشود، می‌توانیم دوباره به صدر جدول برسیم.

آیا هواداران سپاهان فقط از عدم بازگشت نویدکیا ناراحت هستند؟

ما هیچ مشکلی با کاپیتان سپاهان نداریم و همه دوست داریم او برگردد. مگر من به عنوان مهاجم بدم می‌آید نویدکیا پشت‌سرم باشد و مدام به من پاس گل بدهد؟ من با محرم مدتی پیش صحبت کردم و او گفت که فعلاً شرایط بازگشتش مهیا نیست. وقتی محرم برنمی‌گردد، چرا ما باید بی‌احترامی بشنویم؟ خب اگر نویدکیا را می‌خواهند، به در خانه‌اش بروند و او را به سپاهان بیاورند. من از بازی کردن کنار او لذت می‌برم، ولی وقتی برنمی‌گردد ما باید بی‌احترامی بشنویم؟ ما یک باخت دادیم و این برخورد را داشتند، پس بارسلونا که چهار گل خورد تکلیف چیست؟

ظاهراً از هواداران سپاهان خیلی ناراحتی ...

واقعاً ناراحت هستم. بازیکنان سپاهان هیچ‌وقت برای این تیم کم نمی‌گذارند و با تمام وجود بازی می‌کنند. این نامردی است که با یک باخت حسین‌آقا (فرکی) را این‌طور تحت فشار قرار دهند. شما می‌بینید که ما حاج‌صفی را از دست دادیم و پادوانی و پریرا هم هنوز بازی نمی‌کنند. بهتر است باشگاه در این مورد هواداران را توجیه کند تا دیگر توهینی به فرکی صورت نگیرد. به هر حال باشگاه باید بگوید که چرا شیمبا و پادوانی بازی نمی‌کنند. باشگاه باید هواداران را توجیه کند.

آینده سپاهان را چطور می‌بینی؟

ما تیم خوبی داریم و جو خوبی بر تیم حاکم است. مطمئن باشید می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم، ولی امیدوارم برخورد خوبی با ما صورت بگیرد.