ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خط و نشان دیلی‌میل علیه بلاتر و پلاتینی!


روزنامه دیلی‌میل انگلیس ادعا کرد، مدارکی در دست دارد که در صورت فاش کردنش بلاتر و پلاتینی چندین سال به زندان محکوم می‌شوند.

خبرگزاری فارس: بخش ورزشی روزنامه دیلی‌میل انگلیس به شدت به سپ بلاتر رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال جهانی و میشل پلاتینی رئیس اتحادیه اروپا حمله ور شد و اعلام کرد مدارکی از فیفا درز کرده و به دست آنها رسیده است که در صورت انتشار این مدارک می‌تواند آنها را به محرومیت مادام العمری از هر گونه فعالیت در عرصه فوتبال و چندین سال زندان محکوم کند.

روزنامه دیلی‌میل از زمانی که اتهامات علیه بلاتر آغاز شد، دست روی دست نگذاشته و شروع به تفتیش و جست‌و‌جو مدارک علیه او کرد.

حال باید منتظر واکنش این دو مسئول بلند پایه باشیم که چه اقدامی به این تهدید روزنامه انگلیسی از خود نشان می دهند.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // محرومیت 8ساله پلاتینی و بلاتر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشاگری دیلی میل درباره بی بی سی



 

 

بی‌بی‌سی مجبور است برای آوردن سیاست‌مداران به برنامه‌های تلویزیونی خود در شرایط بحران اقتصادی انگلیس، مبالغی را به این سیاست‌مداران بپردازد. به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، شبکه پرادعای خبری بی‌بی‌سی که بیش از یک رسانه، بازوی تبلیغاتی دولت انگلیس و بنگاه سخن‌پراکنی این رژیم است و از بودجه دولتی به دست آمده از مالیات مردم این کشور اداره می شود، مبالغ هنگفتی را به نمایندگان پارلمان انگلیس می‌پردازد تا بر صفحه تلویزیون این شبکه خبری حاضر شوند.

این در حالی است که طبعا با توجه به پوشش گسترده بی‌بی‌سی در سطح انگلیس و تمام جهان، این امر بسیار غیرعاقلانه به نظر رسیده و به نظر می‌آید که نمایندگان اتفاقا باید برای دست‌یابی به تریبونی در این شبکه سر و دست بشکنند.

این گزارش حاکی‌ است: نمایندگانی که بر صفحه تلویزیون دولتی بی‌بی‌سی ظاهر می‌شوند، عموما جز تبلیغ برای خود و احزابشان کار دیگری ندارند.

این مطلب پس از آن فاش شد که بودجه بی‌بی‌سی کاهش یافت و کانال 2 بی‌بی‌سی مجبور شد به خاطر نداشتن پول دست به پخش برنامه‌های تکراری بزند. به تصریح دیلی‌میل افشای این مطلب بیانگر آن است که بی‌بی‌سی به یک دستگاه گردش مالی برای طبقه سیاستمداران انگلیسی تبدیل شده است.

برخی از نمایندگان می‌گویند که پول دریافت شده از بی‌بی‌سی را خرج امور خیریه می‌کنند، برخی آن را خرج امور حزبی کرده و برخی دیگر نیز به سهولت آن را در جیب خود می‌گذارند.

در گزارش دیلی‌میل از پرداخت هزار تا هزار و پانصد پوند به برخی افراد برای یک‌بار ظاهرشدن بر صفحه تلویزیون خبر داده شده است.

این حیف و میل بودجه که در شرایط بحران اقتصادی در انگلیس صورت پذیرفته که به قیام محرومین انگلیس انجامید، دست‌کم بیانگر یک واقعیت تلخ است و آن اینکه بی‌بی‌سی به حدی واجد مقبولیت نیست که بتواند با یک دعوت ساده سیاستمداران را به شرکت در برنامه‌هایش ترغیب کند..../فارس