ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خطر از بیخ گوش پرسپولیس گذشت!



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - خلعتبری، خودش پول عجمان را داد
خطر از بیخ گوش پرسپولیس گذشت!

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برای دریافت تسویه حساب نهایی‌اش با عجمانی‌ها با توافق رسید.

محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل بدهی 250 هزار دلاری در قسط سوم به عجمانی‌ها کمی برای دریافت تسویه حساب نهایی‌اش به مشکل برخورده بود و حتی باشگاه پرسپولیس نیز حاضر نبود تا این پول و جریمه‌اش را پرداخت کند بالاخره خودش دست به کار شد و با کمک مدیر برنامه‌هایش نامه تسویه‌حسابش را از باشگاه عجمان گرفت.

این اتفاق پس از چند جلسه متوالی خلعتبری و نماینده‌اش با عجمانی‌ها صورت گرفت و از این به بعد این بازیکن هیچ مشکلی برای عقد قرارداد با تیم جدید را ندارد.

البته با این شرایط بعید است که به ماندن در پرسپولیس راضی شود و به احتمال زیاد دوباره به سپاهان برخواهد گشت.

همچنین خطر کسر امتیاز از سوی فیفا نیز دیگر باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
خطر از بیخ گوش مسافران گذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطر از بیخ گوش پرسپولیس گذشت



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مسلمان

محسن مسلمان برای ادامه فصل مشکلی ندارد.

به گزارش خبر آنلاین؛ چند روزی بود که خبری درباره احتمال محرومیت محسن مسلمان از دو بازی بعدی پرسپولیس در لیگ منتشر شده بود. خبری که حسابی باعث نگرانی پرسپولیسی ها شده بود که در این اوضاع حساس مبادا یکی از اصلی ترین مهره های خودشان را از دست دهند.

 

جریان اختلاف بین باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن بود که ذوبی ها اعتقاد داشتند، باشگاه پرسپولیس باید حق رشد مسلمان را پرداخت کند و در غیر این صورت هافبک پرسپولیس باید محروم شود. اما سعید آذری مدیر عامل ذوبی ها امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و درباره این مشکل با طاهری، سرپرست پرسپولیسی ها صحبت کرد و انگار اختلافات حل شده است و مسلمان مانعی برای حضور در دو بازی آینده تیمش ندارد.