ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خصوصیت خاص رئال مادرید از نظر سالگادو


ستاره پیشین رئال مادرید که از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است، از یک خصوصیت خاص رئال سخن به میان آورد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مدیاست، رئال مادرید با هدایت زیدان پایان بسیار خوبی در فصل فوتبال باشگاهی در قاره سبز داشت. این تیم توانست در ضربات پنالتی اتلتیکو مادرید را شکست دهد و برای یازدهمین بار در تاریخ خود جام قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا بالای سر ببرد.

میشل سالگادو بعد از بازی به ستایش از رئال پرداخت و گفت: این تیم یک خصوصیت خاص دارد و آن این که روش پیروزی به ویژه در دیدارهای نهایی را بلد است. یک بار دیگر ثابت کردیم یکه تاز لیگ قهرمانان اروپا هستیم.

او ادامه داد: برای همه رئالی ها روز بسیار بزرگی بود. هرچند دیدار بسیار سختی بود اما در نهایت خاطره خوبی برای ما داشت و جام قهرمانی را بالای سر بردیم. تیم زیدان در زمان های حساس واکنش خوبی از خود نشان داد. اتلتیکو مادرید اصلا حریف آسانی نبود. این تیم قهرمان های اسپانیا، هلند و آلمان را از پیش رو برداشته بود اما رئال به خوبی می داند که در دیدارهای نهایی چگونه به پیروزی برسد. این قهرمانی را به زیدان و همه رئالی ها تبریک می گویم.

سالگادو یکی از پر افتخارترین بازیکن تاریخ رئال است. او از سال 1999 تا 2009 برای رئال مادرید بازی کرد و عنوان های زیادی به دست آورد که بدون شک مهم ترین آنها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال های 2000 و 2002 بود.


ویدیو مرتبط :
10گل برتر رئال مادرید در ال کلاسیکو با نظر شبکه رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن مورد نظر زیدان برای حضور در رئال مادرید کیست؟



رین الدین زیدان,فوتبال جهان,رئال مادرید

بازیکن مورد نظر زیدان برای حضور در رئال مادرید کیست؟

اسطوره رئال مادرید برای فصل آینده یک بازیکن را از لیگ برتر انگلیس به این تیم خواهد آورد.

زین الدین زیدان بر این باور است که آوردن «گرت بیل» از تاتنهام به سانتیاگو برنابئو می‌تواند یک انتقال خوب برای رئال مادرید باشد.

زیدان بارها در طول فصلی که گذشت به تمجید از بیل پرداخته و او را یکی از 3 بازیکن برتر در فوتبال دنیا خوانده بود. او اکنون پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر رئال مادرید را مقصدی فوق العاده برای این بازیکن ولزی دانسته و حضور در برنابئو را قدم بسیار بزرگی برای آینده دوران ورزشی او اعلام کرده است.

«همواره دیدارهای تاتنهام به خاطر اینکه گرت بیل در آن بازی می‌کند را دنبال می‌کنم. در کنار کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، او بازیکنی است که مرا بیش از سایرین تحت تاثیر قرار داده است. بازیکنان با استعدادی مانند او می‌توانند به رئال مادرید بیایند. او یکی از بازیکنانی است که بیش از حد معمول خوب است و می‌تواند خیلی زود در ترکیب جا بیفتد.»/خبرگزاری فارس