ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خداحافظی قرارداد یکساله با فوتبال ایران


قراردادهای یک‌ساله باشگاه ها با بازیکنان فوتبال لغو می‌شود.

ایسنا: با توجه به اینکه قرارداد باشگاه ها با بازیکنان فوتبال در بیشتر موارد کوتاه مدت و یکساله است و این موضوع بعضا مشکلاتی را برای آنها بوجود می‌آورد، سازمان لیگ در نظر دارد برای کاهش اعتراضات و مشکلات موجود در فوتبال قراردادهای یکساله را لغو کند.

اگر تصمیم مذکور نهایی شود، امضای قرارداد یکساله میان باشگاه ها و بازیکنان وجاهت قانونی نخواهد داشت و در واقع سازمان لیگ این قراردادها را ثبت نخواهد کرد.

ار بین رفتن قراردادهای کوتاه مدت توسط سازمان لیگ برتر فوتبال در دست بررسی است که به احتمال فراوان از رقابت های لیگ 93-94 (جام چهاردهم) اعمال خواهد شد.

در بیشتر لیگهای فوتبال دنیا قراردادهای یک‌ساله وجود ندارد و مدت زمان قرارداد بازیکنان 3 تا 5 سال است.


ویدیو مرتبط :
حواشی مسئله سقف قرارداد فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی فوتبال ایران با سقف قرارداد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سقف قرارداد

در آئین نامه جدید برگزاری مسابقات لیگ برتر چیزی به اسم سقف قرارداد برای مربیان و هم چنین باشگاه ها به چشم نمی خورد.

به گزارش ورزش سه، یکی از اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر با تایید این خبر گفت: سقف قرارداد برای بازیکن و هم چنین باشگاه تجربه خوبی نبود و به نظر می رسد باید تیم ها را به سوی این فرهنگ پیش برد که بخشی از توان مالی را صرف دستمزدها کنند نه بیش از توان.

 

این مسئله در فوتبال حرفه ای هم نمود دارد. در فوتبال حرفه ای درآمد صرف دستمزد می شود. البته بخشی قابل توجهی از در آمد به تجهیز امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و هم چنین فوتبال پایه اختصاص می یابد اما در فوتبال ایران این ها نه تنها مورد توجه نیست بلکه باشگاه ها مازاد بر توان برای خود تعهد ایجاد می کنند. سقف قرارداد نه تنها کمکی به فوتبال ایران نکرده بلکه موجب فرار از مالیات هم شده است چون به نظر می رسد برخی از قراردادهای اعلام شده دروغین است.