ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبر خوش برای هواداران رئال مادرید


مدافع رئال مادرید پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت به تمرینات این تیم بازگشت.

خبرگزاری فارس: رئال مادرید روز گذشته پس از شکست در سن ‌مامس تمریناتش را از سر گرفت.کارلو آنچلوتی خبرهای خوشی از بازگشت سرخیو راموس پس از مصدومیت همسترینگ دریافت کرد.

راموس قصد دارد در دیدار سه‌شنبه شب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شالکه به ترکیب تیم بازگردد و انتظار می‌رود برای ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا در نیوکمپ کاملا آماده باشد.

کاپیتان دوم رئال مادرید در فوریه دچار پارگی همسترینگ پای چپش شد، همان مصدومیتی که در مسابقات جام باشگاه‌های جهان در مراکش برای وی مشکل‌ساز شده بود.غیبت وی برای تیم رئال که صدرنشینی‌اش در لالیگا را از دست داده، مشکل‌ساز شده است.

آنچلوتی امروز تمام بازیکنان در دسترس را ساعت 11 برای انجام آخرین تمرین پیش از دیدار دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل شالکه جمع می‌کند.

احتمال دعوت از راموس و لوکا مودریچ برای این بازی وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
خوش حالی هواداران رئال مادرید پس از برد مقابل اتلتیکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش برای بنیتس و هواداران رئال


مدافعان برزیلی و فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید با رهایی از کمند مصدومیت به تمرینات فشرده و گروهی تیمش بازگشتند.

خبرگزاری فارس: دو مدافع کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید با رهایی از کمند مصدومیت به تمرینات تیمی بازگشتند و پا به توپ شدند.

واران فرانسوی روز گذشته پا به توپ شده و به مدت 40 دقیقه تمرینات فشرده‌ای را تجربه کرد، او در کنار سایر بازیکنان می‌تواند به تمرین بپردازد و از روز پنجشنبه نیز دیگر نیازی به مراحل آب درمانی و فیزیوتراپی نخواهد داشت.

شکست اخیر رئال مادرید برابر ویارئال عل مختلفی داشت اما مشخص است که یکی از علت‌های مهم این شکست ضعف شدید در خط دفاعی است.