ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حکم جلب ملی‌پوش پرسپولیس صادرشد



اخبار,رضا حقیقی,حکم جلب رضا حقیقی


اخبار ورزشی - حکم جلب ملی‌پوش پرسپولیس صادرشد

خریدار خودروی رضا حقیقی به وی اعلام کرد که حکم جلب‌ وی را گرفته است.

به گزارش فارس برخی بازیکنان پرسپولیس به جای پولشان از باشگاه خودرو گرفته و به خاطر مشکلات سند با مشکل مواجه شده اند.

رضا حقیقی نیز یکی از این بازیکنان است که خودروی دریافتی را فروخت و حالا خریدار به خاطر مشکل سند این خودرو به دنبال احقاق حق خود است.

مالک خودروی رضا حقیقی به وی اعلام کرد که حکم جلب او را گرفته و شنبه برای ممنوع‌الخروج شدن این بازیکن آن را به اداره گذرنامه و پلیس تحویل خواهد داد.

علی پروین از این ماجرا مطلع شده و اعلام کرده به زودی قبل از سفر قرمزپوشان به ارمنستان مشکل رضا حقیقی را حل خواهد کرد.

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // ملی پوش هندوراسی در راه پرسپولیس‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رحیمی به حکم جلب بازیکن ملی پوش پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - واکنش رحیمی به حکم جلب بازیکن ملی پوش پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تلاش است هر چه زودتر مشکل بدهی ملی‌پوش پرسپولیس را حل کند.

مالک یکی از اتومبیل‌های اهدایی باشگاه پرسپولیس به رضا حقیقی، به دلیل پرداخت نشدن پول خودرو، حکم جلب بازیکن پرسپولیس را گرفته و این موضوع مشکلاتی را برای این بازیکن ملی‌پوش به وجود آورده است.با توجه به این مسئله، علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با صحبت‌هایی که با طلبکار حقیقی انجام داد، اجازه سفر حقیقی به اتریش به همراه تیم ملی را گرفت. رحیمی به طلبکار حقیقی گفت که حساب‌های باشگاه پرسپولیس مسدود است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با باز شدن حساب‌های باشگاه، طلب او پرداخت خواهد شد.

با مسدود شدن حساب‌های باشگاه پرسپولیس، رحیمی در حال رایزنی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان است تا با حل این مشکل، بتواند به امور این باشگاه رسیدگی کند. این در حالی است که امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار وزارت ورزش در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفته بود که پول پرسپولیس در اختیار ذی‌‌حساب‌ این باشگاه است.
اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران