ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمله به تیمی که هنوز شانس قهرمانی دارد / استقلال قربانی مخالفت با مظلومی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مظلومی

درست است که استقلال دربی را بد باخته، اما الان شاید زمان خوبی برای انتقادهای شدید علیه این تیم نباشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ زمانی كه استقلال دربی را چهار بر دو باخت، خود مظلومی هم می دانست كه انتقادهای شدیدی از او خواهد شد. نتیجه دربی یك طرف و جایگاه تیم در جدول رده بندی هم یك طرف. همه این ها را مظلومی هم می دانست اما او تصور می كرد با توجه به اینكه تیمش هنوز شانس قهرمانی دارد، شاید انتقادها بعد از دربی به این شدت نباشد.


اما برخلاف تصورات مظلومی، انتقادات از تیم استقلال به شدت زیاد است، انتقاداتی كه به نظر می رسد همه آن ها هم به خاطر دلسوزی نیست. در یكی دو روز گذشته طوری از استقلال انتقاد شده كه به نظر می رسد مخالفان مظلومی بیشتر به فكر بیرون كردن او از تیم و باز كردن جایی برای خودشان هستند نه اینكه واقعا دلشان برای استقلال سوخته باشد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
تمرین استقلال؛ اظهارات پرویز مظلومی درباره استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: استقلال شانس اول قهرمانی است


سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: رقابت تیم‌ها در لیگ برتر نزدیک است اما من استقلال را شانس اول قهرمانی می‌دانم.

خبرگزاری تسنیم: پرویز مظلومی در حاشیه مراسم ترحیم برادرش گفت: لازم می‌دانم از باشگاه استقلال، جامعه فوتبال و همه عزیزانی که در این مدت با ما همدردی کرده و برای برادر مرحومم سنگ تمام گذاشتند، تشکر کنم. غلامحسین مظلومی آدم بی‌ادعایی بود و بی‌ادعا از جمع ما رفت.

وی در مورد کیفیت مسابقات لیگ برتر در نیم‌فصل اول اظهار داشت: کیفیت بازی‌ها چندان بالا نبود اما رقابت بین تیم‌ها خیلی نزدیک بود تا حدی که نتیجه هیچ مسابقه‌ای را نمی‌شد از قبل پیش‌بینی کرد.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که چه تیمی شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود، تصریح کرد: رقابت بین تیم‌ها نزدیک است و نمی‌شود گفت چه تیم‌هایی مدعی اول قهرمانی هستند و چه تیم‌هایی قطعاً سقوط خواهند کرد. با این حال من استقلال را شانس اول قهرمانی لیگ برتر می‌دانم.