ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمایت قلعه‌نویی از مظلومی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,قلعه‌نویی

سرمربی تیم تراکتورسازی از همتای خود در استقلال حمایت کرد.

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه نویی که برای دیدار با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا آماده می شود، در گفت و گو با رادیو جوان درباره شکست استقلال در دربی عنوان می کند: چون پرواز داشتم، نتوانستم تمام بازی را ببینم اما قطعا وقتی 6 گل رد و بدل می شود، باعث لذت هواداران می شود. بازی جذاب و جوانمردانه ای انجام شد و برای فوتبال ایران حاکی خبر خوبی بود.

او درباره حمله هایی که به پرویز مظلومی شده است، می گوید: شنیدم که از دیروز حملات زیادی به مظلومی شده است اما به او نیز خسته نباشید و خدا قوت می گویم. بالاخره مظلومی برای این تیم زحمات زیادی کشیده است. مظلومی همانی است که تیم را قهرمان آسیا کرد و من خودم نیز آن موقع بازیکن بودم. در حق او یک مقدار کم لطفی شده چون فوتبال است و برد و باخت دارد.

سرمربی سابق استقلال صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: مگر بارسلونا چند هفته نیست که در افت است؟ از دوستان می خواهم که فوتبال را کارشناسی و فنی نگاه کنند و احساسی نبینند. بالاخره فوتبال است و برد و باخت دارد.من بیشتر از این دوست ندارم درباره استقلال حرف بزنم. اگر حرف بزنم، سوءتفاهم می شود چون از استقلال دور هستم.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
درخواست حمایت قلعه نویی و تیم استقلال از هواداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: باید از قلعه‌نویی حمایت شود


سرمربی سابق استقلال با حمایت از امیر قلعه‌نویی می گوید هیات مدیره آبی‌پوشان باید فشار را از روی او دور کند.

خبرگزاری ایسنا: پرویز مظلومی درباره سه شکست متوالی استقلال گفت: ان‌شاءالله استقلال هرچه سریعتر از این وضعیت خارج شود. من دوست ندارم استقلال را در این شرایط ببینم. آنها ابتدای فصل خیلی خوب شروع کردند اما هر بالا رفتنی یک پایین آمدنی هم دارد و من مطمئنم که وضعیت استقلال اینگونه نمی‌ماند. هواداران نگران نباشند و صبوری کنند. بازی‌های زیادی باقی مانده و شانس قهرمانی استقلال هم بالاست. همانطور که شش برد درهفت هفته برای استقلال بی سابقه بود این سه باخت متوالی هم بی سابقه بوده است اما جای نگرانی نیست.

وی در واکنش به این که حسن روشن مدعی شده اگر فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال بود، قلعه‌نویی را برکنار می‌کرد، بیان کرد: نه فتح‌الله‌زاده و نه هیچ مدیر دیگری در این شرایط قلعه‌نویی را بر نمی‌دارد. استقلال دوم جدول است و شانس زیادی دارد و برداشتن قلعه‌نویی اصلا کار عاقلانه‌ای نیست. من خودم سرمربی استقلال بوده‌ام و می‌دانم که این بحث‌ها بعد از باخت‌ها وقتی ایجاد شود به لحاظ روحی و روانی روی مربی تیم تاثیر می‌گذارد و فشار کاذبی را ایجاد می‌کند. هیات مدیره استقلال باید با حمایت از قلعه‌نویی فشار را از روی او بردارد.

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: من اگر با کسی هم مشکل داشته باشم، روی قضاوتم در کار تاثیر نمی‌گذارد. شاید من و قلعه‌نویی رابطه خوبی نداشته باشیم اما باید منطقی حرف زد. مردم از من نوعی توقع دارند که قضاوت عقلانی داشته باشم و از روی احساس صحبت نکنم. من تجربه فشار زیادی که روی سرمربی استقلال وجود دارد را داشته‌ام و می‌دانم که همه از استقلال توقع دارند. من اعتقاد دارم که هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و مدیریت و هواداران استقلال باید از این تیم حمایت کنند چون شانس بالای قهرمانی دارد.

او در پاسخ به سوالی درباره مربی‌گری کریمی در تیم ملی عنوان کرد: اتفاق خوبی رخ داده است. کریمی بازیکن با تجربه‌ای است که با مربیان بزرگی هم کار کرده است. البته خوب است که او بعدها به کلاس هم برود اما امثال کریمی، مجیدی و باقری سرمایه ملی ما هستند و باید از آنها در این مواقع استفاده کرد.

مظلومی در پاسخ به این سوال که عده‌ای معتقدند که حضور کریمی در تیم ملی شاید منجر به فرصت سوزی برای او شود، گفت: کریمی که حرف اول را در تیم ملی نمی‌زند که بخواهد بسوزد. او رفته تجربه کسب کند و این مسئله برای خودش و ما خوب است. حضور او در مربی‌گری می‌تواند باعث شود مردم به استادیوم‌ها بروند.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به نتایج تیم ملی امید چیست، بیان کرد: واقعا نتایج عجیبی کسب کردیم که باعث تاسف است. ما به تیم درجه سه آسیا باختیم. جالب اینجاست که 7 بازیکن 23 سال هم با خودمان برده بودیم. در این وضعیت باید یک نفر جوابگو باشد یا نه؟ نتایج تیم ملی امید خفت آور بود. چه توجیهی برای آن وجود دارد؟ وینگادا تجربه موفقی در ایران نداشت و نباید تیم را به او می‌دادیم. نمی‌خواهم پالس منفی بدهم اما با این تیم‌ نمی‌توان امید خاصی برای صعود به المپیک داشت. ما برای صعود به المپیک با قطر، کره و ژاپن چه خواهیم کرد؟

سرمربی سابق تیم ملی ب افزود: متاسفانه حرف‌های ما فایده‌ای ندارد چراکه گوش شنوایی نیست. کاش یک مربی ایرانی در تیم امید بود که هم دلسوزتر است و هم کم هزینه‌تر برایمان در می آمد. یک مربی آورده‌ایم که فقط اسم دارد و این درحالی است که خیلی‌ها در این فوتبال اسم داشتند اما در حال حاضر هیچ نشانی ندارند. ما باید یک نفر دلسوز می آوردیم که برای تیم وقت بگذارد. واقعا از این نتایج احساس بدی به آدم دست می‌دهد.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به نفت مسجد سلیمان بپیوندد، گفت: دو هفته پیش پیغام دادند که به این تیم بروم اما اگر می‌خواستم همان اول فصل به آنجا می‌رفتم. من شرایطی برای آنها مطرح کردم که ابتدای فصل نپذیرفتند وگرنه من افتخار می کنم که به آن شهر که خودم هم آنجایی هستم کمک کنم اما شرایط واقعا فراهم نبود.

مظلومی در پایان درباره وضعیت برادرش اظهار کرد: از همه مردم عزیزمان می خواهم که دعای خیرشان را نسبت به غلامحسین دریغ نکنند. همچنین از جناب آقای احمدی مقدم بابت فراهم کردن شرایط جابه جایی برادرم تشکر می کنم و در پایان هم از پرسنل بیمارستان بهمن بابت تلاش‌هایشان متشکرم. امیدوارم با دعای هواداران فوتبال برادرم هرچه سریعتر به وضعیت مطلوب برسد.