ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمایت دل بوسکه از کاسیاس


ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا به حمایت از ایکر کاسیاس، گلر پورتو پس از جدایی او از رئال مادرید پرداخت.

ورزش سه: کاسیاس پس از 25 سال، رئال مادرید را به مقصد پورتو ترک کرد. در حالی که بسیاری معتقدند که ایکر افت محسوسی نسبت به فصلهای اخیر داشته، دل بوسکه به حمایت از کاپیتان لاروخا پرداخت.

او گفت:" باید شرایط را مثل همیشه بپذیریم و با او ادامه خواهیم داد."

دل بوسکه درباره آسنسیو، پدیده رئال مادرید کاسیتا گفت:" او بازیکن بزرگی در تیم زیر 19 ساله‌ها است و به تیم بزرگی پیوسته است. آنها(مربیان تیم زیر 19 ساله‌ها) به خوبی برایش بهترین تصمیم را گرفته اند."


ویدیو مرتبط :
حمایت دل بوسکه از توهین پیکه به کریستیانو رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دل بوسکه : کاسیاس اسطوره است / در انگلیس هرگز با شیلتون چنین برخوردی نکردند



دل بوسکه,اخبار ورزشی

 ویسنته دل بوسکه ، مربی تیم ملی اسپانیا شرایط ایکر کاسیاس در رئال مادرید را ناگوار خواند و او را به عنوان ' اسطوره فوتبال اسپانیا ' توصیف کرد.
به گزارش خبرگزازی خبرآنلاین؛دل بوسکه در حمایت از کاسیاس گفت :«می دانیم که کاسیاس اسطوره فوتبال اسپانیاست . هیچ کس دستاوردی مشابه او نداشته است اما در ده روز اخیر شرایط بدی را تجربه کرده است . مربیان و باشگاه ها تصمیم می گیرند که به او بازی بدهند یا نه . »
او این را گفت و ادامه داد:« نمی خواهم در این مورد از کسی اسم ببرم . مهم این است که او برگشته است و زمان دارد تا برای جام کنفدراسیون ها آماده شود . او بازیکنی است که در 140 بازی ملی همیشه بهترین عملکردش را داشته است و برایش احترام زیادی قائلم . باید به تصمیمات باشگاه ها احترام گذاشت و البته علیه کسی حرفی ندارم . اما نمی توان تصور کرد که در انگلیس نیز شیلتون یا دیگر بازیکنان اسطوره ای این کشور با چنین واکنشی مواجه می شدند . هدف من تنها حمایت از بازیکنان برای آماده شدن در تیم ملی است و علیه کسی صحبت نمی کنم .»
وی همچنین درباره تقابل احتمالی رئال و بارسا در فینال چمپیونزلیگ گفت:« این به صلاح فوتبال اسپانیاست و قدرت باشگاه های ما را نشان می دهد . جنجال میان این دو باشگاه مربوط به سالها قبل است و چیز جدیدی نیست .»
منبع:khabaronline.ir