ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور 10 هوادار پیکان و اخطار به مرزبان


حدود ده نفر از هواداران پیکان با حضور در مقابل جایگاه ویژه اقدام به تشویق تیم خود کرده بودند.

خبرگزاری ایسنا: حدود ده نفر با حضور در مقابل جایگاه خبرنگاران ورزشگاه اقدام به تشویق پیکان کردند که این اتفاق در دقایقی که تماشاگران پرسپولیس ساکت بودند قوت می‌گرفت.

بازیکنان نونهال مدرسه فوتبال پرسپولیس نیز در ورزشگاه حاضر شدند.

عبور چند باره علیرضا مرزبان از محوطه نیمکت پیکان در انتها موجب اخطار داور چهارم به وی شد.

یک نفر از هواداران جانباز و معلول منتسب به پرسپولیس توسط انتظامات ورزشگاه به دور زمین بازی راه یافته بود و صندلی چرخدار او را در کنار نیمکت ذخیره های این تیم قرار داده بودند.

علی رغم ممانعت سازمان لیگ از حضور تماشاگران در طبقه دوم ورزشگاه، یکی از هواداران پرسپولیس با برافراشتن پرچم این تیم یک دور طبقه دوم را پیمود که بعد از این ماموران انتظامات او را به طبقه پایین راهنمایی کردند.

یکی از بازیکنان تیم فوتبال پیکان از دقیقه 15 این دیدار تا پایان نیمه نخست و در پشت نیمکت تیمش به گرم کردن بدن خود مشغول بود.

محسن بنگر در هنگام زدن ضربه کاشته تیمش از کناره‌های زمین به مقابل نیمکت پیکان آمد و ضمن نوشیدن آب برای لحظاتی به گفت و گو با مرزبان پرداخت.

اوسیانو و دن گاسپار با حضور در جایگاه ویژه این بازی را از نزیک می‌بینند.


ویدیو مرتبط :
درگیری قلعه نویی و هوادار در بازی با پیکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای جدید:‌ حضور صدها دانشمند اتمی و موشكی كره شمالی در 10 مركز هسته ای و نظامی ایران



 

 

ادعای جدید:‌ حضور صدها دانشمند اتمی و موشكی كره شمالی در 10 مركز هسته ای و نظامی ایران

 

خبرگزاری رسمی كره جنوبی به نقل از یك منبع آگاه اطلاعاتی مدعی شد كه  تعداد زیادی از دانشمند هسته ای و متخصصان و مهندسان موشكی كره شمالی در 10 مركز هسته ای و تحقیقات نظامی در ایران مشغول همكاری هستند.

خبرگزاری " یونهاپ" با انتشار گزارشی در این باره به نقل از یك منبع اطلاعاتی كه نامی از وی نبرده است مدعی شد كه "صدها" متخصص و دانشمند هسته ای و موشكی كره شمالی هم اكنون در 10 مركز هسته ای و نظامی ایران از جمله در سایت های هسته ای قم و نطنز حضور دارند تا در تحقیقات هسته ای و موشكی به همتایان ایرانی خود یاری رسانند.

این ادعا در حالی مطرح می شود كه اخیرا چند رسانه غربی نیز به نقل از برخی دیپلمات های حاضر در آژانس بین المللی انرژی هسته ای مدعی شده بودند كه دو كشور یا سازمان در برنامه های هسته ای ایران به این كشور كمك می كنند . این دیپلمات ها این دو كشور احتمالی را كره شمالی و پاكستان معرفی كرده بودند .

این مبنع اطلاعاتی كره جنوبی مدعی شده است كه دانشمندان و متخصصان كره شمالی بیشتر از طریق كشورهای ثالث به ایران می روند و پس از انجام ماموریت خود كه در قالب دوره های 3 تا 6 ماهه است از طریق كشورهای ثالث به كره شمالی باز می گردند.

همزمان یك مقام اطلاعاتی كره جنوبی به یونهاپ گفته است كه سئول با دقت تحولات و ارتباطات ایران و كره شمالی را در زمینه های هسته ای و فناوری های تسلیحاتی را زیر نظر دارد.

این نخستین بار نیست كه ادعاهایی درباره كمك كره شمالی به ایران در برنامه های هسته ای و تحقیقات موشكی و نظامی منتشر می شود . ایران پیش از این بارها این ادعاها را رد كرده است.

چندی پیش نیز خبرهایی راجع به حضور متخصصان اتمی ارمنستان در ایران منتشر شده بود../عصرایران