ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسین‌خانی: گربه سیاه استقلال شده‌ایم



اخبار ,اخبار ورزشی, تیم مس کرمان

 

اخبار ورزشی - حسین‌خانی: گربه سیاه استقلال شده‌ایم

مهاجم تیم مس کرمان می‌گوید به تعویضش اعتراض نداشته است.

مصطفی شجاعی با بیان اینکه به تعویض کردن خودم اعتراض نداشتم اظهار کرد: من فقط به نوع بازی کردن خودم اعتراض داشتم و اعتراضی به تعویض نداشتم.

وی در مورد نتایج آینده مس کرمان نیز گفت: تلاش‌مان را می‌کنیم که ان‌شاءالله در لیگ بمانیم.

در ادامه فرزاد حسین‌خانی نیز در مورد این بازی اظهار کرد: ما روی نقاط ضعف تیم استقلال کار کرده بودیم و نکاتی کادر فنی به ما گوشزد کرده بودیم را به خوبی در زمین پیاده کردیم و توانستیم بازی را به خوبی اداره کرده و در نهایت بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه افزود: این را قبول دارم که گربه سیاه استقلال شده‌ایم. البته استقلال تیم بزرگی است و مطمئنا نتایج بهتری را در آینده خواهد گرفت. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
حسن حسین خانی _ غلام سیاه اباعبدالله (ع)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گربه سیاه استقلال در راه استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - گربه سیاه استقلال در راه استقلال

گفته میشه سرمربی استقلال با مهاجم گلزن مس کرمان توافق کرده تا برای فصل بعد لباس آبی بر تن کند.

شنیده شده با توجه به سنتی که شاید در تیم های لیگ برتر انگلیس بیشتر شایع هست و تیم های بالای جدولی سعی می کنند گربه سیاه های تیم های رقیب رو خریداری کنند، تا بتونند فصل بعد نفس راحتی بکشند، استقلال و امیر قلعه نوعی نیز به دنبال خرید گربه سیاه خودشون هستند.

 

گربه سیاه به فردی اطلاق می شود که در هر بازی که رو در روی یک تیم قرار می گیره ، حسابی تیم حریف رو اذیت می کنه و معمولا چند گل حساس هم به ثمر می رسونه. گفته میشه سرمربی استقلال با مهاجم گلزن مس کرمان توافق کرده تا برای فصل بعد لباس آبی بر تن کند. لوسیانو ادینهو از جمله خارجی‌های خوب فوتبال کشور است که نشان داده می‌تواند فراتر از لیگ ایران بازی کند.

اخبار ورزشی - افکارنیوز