ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسینی: سرنوشت پاس در انتظار نفت است


مدافع ملی پوش نفت تهران گفت: انتظار داشتیم تراکتورسازی مقابل استقلال متوقف شود اما هنوز هم برای رسیدن به سهمیه آسیایی امیدواریم.

کاپ: سیدجلال حسینی درباره مشکلات مالی نفت تهران اظهار داشت: شب قبل از بازی با فولاد که بازیکنان اعلام کرده بودند به اردو نمی روند مسوولان تیم از جمله قنبرزاده و شاه کرمی با بازیکنان دیدار کردند. خودشان هم می دانستند وقتی یک قرارداد بسته می شود باشگاه باید به تعهدات  خودش نسبت به بازیکنان عمل کنند و اعلام کردند که تمام تلاششان را برای پرداخت مطالبات بازیکنان می کنند. به هرحال قول هایی به ما دادند و قرار شد همه چیز به زودی حل شود.

وی ادامه داد: در چند روز اخیر برگه های حسابرسی را به بازیکنان داده اند و قرار است طبق امضایی که اعضای هیات مدیره زیر این برگه ها کرده اند بعد از واگذاری باشگاه نفت مطالبات بازیکنان پرداخت شود. ما هم راهی به غیر از قبول این اتفاقات نداشتیم. به هرحال قنبرزاده و شاه کرمی نمی توانند از جیبشان پول دربیاورند و به بازیکنان بدهند. مهم مسوولان عالیرتبه وزارت نفت هستند که قصد ندارند تیمداری کنند.

مدافع ملی پوش نفت درباره آینده این باشگاه تصریح کرد: مطمئن باشید اگر نفت همین وضعیت را ادامه دهد به زودی به سرنوشت تیم هایی همچون پاس همدان که الان در آستانه سقوط به لیگ دسته دوم است دچار خواهد شد. نفت هم اگر نخواهد برنامه ریزی مناسبی داشته باشدبه زودی فراموش خواهد شد و در نهایت شاید چند سال دیگر تیمی که سال گذشته در جمع 8 تیم برتر آسیا بود منحل شود.

حسینی درباره شانس نفت برای رسیدن به سهمیه آسیایی گفت: ما امیدوار بودیم تراکتورسازی مقابل استقلال متوقف شود تا بتوانیم بالاتر از این تیم قرا ربگیریم اما آنها این بازی سخت را هم پشت سر گذاشتند تا همه چیز به هفته آخر کشیده شود. در هفته پایانی هم همه تیم ها از بالا و پایین جدول به دنبال رسیدن به هدف خود هستند و ما هم امیدواریم با شکست سایپا و همچنین توقف تراکتورسازی مقابل استقلال اهواز در رده چهارم قرار بگیریم.

وی درباره پیش بینی اش از قهرمان لیگ برتر بیان داشت: واقعا پیش بینی کردن از بین تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان بسیار سخت است. امیدوارم هر تیمی که شایسته تر است قهرمان شود. انتهای جدول نیز کمی حساسیت وجود دارد بهتر است پیش بینی نکنیم و منتظر روز جمعه باشیم.

مدافع نفت در رابطه با قرار گرفتنش در بین بازیکنان برتر لیگ و همچنین آمار خوب خط دفاعی نفت خاطرنشان کرد: امسال با وجود اینکه نفت از نظر مالی شرایط خوبی نداشت اما خدا به من خیلی کمک کرد که توانستم سال خوبی را از نظر فوتبالی پشت سر بگذارم. در تیمی که علی منصوریان سرمربی است همیشه سیستم دفاعی خوبی حاکم است. ما الان نزدیک به 20 گل دریافت کردیم اما مطمئن باشید اگر در نیم فصل یکسری مصدومیت ها برای برخی از بازیکنان از جمله خودم به وجود نمی آمد حتی خیلی کمتر از این گل دریافت می کردیم.

وی درباره شرایط تیم ملی و وضعیت مبهم کی روش اذعان داشت: طبق تجربه ای که دارم فکر می کنم احتمال لغو اردوی تیم ملی در اروپا وجود دارد با این وضعیتی که می بینیم و گلایه هایی که کی روش می کند بعید نیست تیم ملی  همین طور بلاتکلیف بماند. روی بحث من به رییس فدراسیون نیست اما متاسفانه برخی از آقایان که به عنوان هیات رییسه در فدراسیون فعالیت می کنند تنها کارشان در طول روز این شده که با رسانه ها حرف بزنند و خبر از حل مشکلات تیم ملی بدهند. به آنها باید بگویم اگر واقعا کار بلد هستید بروید و مشکلات تیم ملی را حل کنید. این آقایان اصلا حق ندارند درباره تیم ملی حرف بزنند فقط شخص رییس فدراسیون است که می تواند درباره سرمربی و بازیکنان تیم ملی صحبت کند.

مدافع تیم ملی همچنین اضافه کرد: هر روز وقتی سایت ها را باز می کنم می بینیم که فلانی و فلانی گفتند مشکلات تیم ملی حل می شود پس چرا همچنان مشکل پیراهن، زمین و ... را داریم. کی روش هم برای این گلایه می کند که اگر قرار است کاری انجام دهد باید درست و اصولی پیش برود. در واقع اگر کی روش صحبت نکند چه کسی باید حرف بزند. اصلا من هم می گویم که تیم ملی ما هیچ چیز ندارد. آقای دبیری چند روز قبل از انتخابات فدراسیون می گفتند پاداش بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده این پاداش ها کجاست که ما نمی بینیم؟

حسینی در پایان با اشاره به انتقاداتی که از پیراهن تیم ملی می شود گفت: اینکه دغدغه ما پیراهن تیم ملی پوش است واقعا تاسف بار است همه تیم های درجه سه، چهار دنیا هم بهترین برندها را تنشان می کنند. اما ما وقتی به اردوی تیم ملی می رویم و باید لباسی که برای تمرین استفاده می کنیم را بشوریم چطور باید خیالمان راحت باشد. این لباس ها بعد از سه روز آنقدر کوتاه می شود و آب می رود که تا بالای شکم مان می آید. آن هم از برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی که یک نماینده هم از سوی بازیکنان و مربیان در آن حضور نداشت. فقط آقایان سخنگو در این مراسم ها حاضر می شوند.


ویدیو مرتبط :
سرنوشت خلاف انتظار یک تروریست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرنوشت پاس در انتظار نفت


بی‌علاقگی مدیران شرکت ملی نفت ایران باعث شده تیم فوتبال وابسته به این شرکت، شرایط بسیار سختی را تجربه کند.

خبرگزاری میزان: «هر چند من تمایل چندانی به باشگاه‌داری ندارم اما در زمینه رفع مشکلات مالی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم.» این صحبت‌ها را رکن‌الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران انجام داده است.

صحبت از تیمی است که در دو فصل گذشته به مقام سومی لیگ برتر دست یافته، نایب قهرمان جام حذفی شده و در غیاب تیم‌های بزرگ تهران و اصفهان تا مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا رفته است.

تیم فوتبال نفت را می‌توان یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین تیم‌های سه سال اخیر فوتبال ایران دانست که این روزها از نظر مالی و رفاهی، شرایطی مشابه استقلال اهوازِ قعرنشین دارد.

شاگردان علیرضا منصوریان در لیگ برتر چهاردهم تا آخرین ثانیه‌ها شانس قهرمانی داشتند و به فینال جام حذفی هم صعود کردند. نفت در ابتدای لیگ برتر پانزدهم هم هزینه زیادی در فصل نقل‌وانتقالات انجام داد و بازیکنانی مانند سید جلال حسینی، پیام صادقیان، کارلوس سانتوس و آلویس نانگ را جذب کرد اما شراط کم‌کم بد و بحرانی شد تا جایی که این تیم، در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل از جذب حتی یک بازیکن عاجز ماند و برای تأمین هزینه خورد و خوراک بازیکنان هم به مشکل خورد.

تصور این شرایط برای تیمی که به شرکت نفت وابسته است، کمی سخت به نظر می‌رسد. مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده ارگان‌های دولتی حق کمک به تیم‌های ورزشی را ندارند اما صحبت‌های مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نشان می‌دهد تمایلی هم برای کمک به زردپوشان وجود ندارد.

شرایط این روزهای نفت، کابوس پاس را برای اهالی فوتبال زنده کرده است. تیمی که آخرین قهرمانی ایران در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا را رقم زد و علاوه بر فوتبال، در رشته‌های دیگر چندین مقام قهرمانی را در کارنامه داشت، با بی‌علاقگی نیروی انتظامی برای تیم‌داری مواجه شد و کم‌کم از سطح اول فوتبال محو شد.

با صحبت‌های مدیرعامل ملی شرکت نفت به نظر می‌رسد منصوریان و شاگردانش در انتظار چنین روزهایی باشند. مگر این‌که اتفاق خاصی در روزهای آینده رخ دهد.