ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسینی: بعد از4 سال تازه قبول کردند حق با کی‌روش است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حسینی

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت که کارلوس کی‌روش زیاده‌خواه نیست و هرچه می‌خواهد برای موفقیت تیم ملی است.

به گزارش تسنیم، سید جلال حسینی درخصوص جلسه اخیر سرمربی تیم ملی با هیئت رئیسه و اینکه اعضای هیئت رئیسه قبول کردند که حق با کی‌روش است گفت: سرمربی تیم ملی چیزی برای خودش نمی‌خواهد و همه فوتبالی‌ها دوست دارند که او بماند. کی‌روش تنها کسی است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند و به‌خاطر چند نفر که گویا مخالف او هستند، نباید کام میلیون‌ها هوادار تیم ملی را تلخ کنیم. باید به این مربی کمک کنیم، کی‌روش زیاده‌خواه نیست و امکانات را برای موفقیت تیم ملی می‌خواهد.

او ادامه داد: بالاخره آقایان بعد از چهار سال تازه قبول کردند که حق با کی‌روش است. البته بعضی از این حرف‌ها سیاسی است و شاید در چند ماه آینده دوباره ببینیم که حرف‌هایشان تغییر می‌کند. فقط امیدوارم تیم ملی به‌خوبی حمایت شود و همه می‌دانند که از دست دادن کی‌روش اتفاق خوبی نیست.

حسینی در خصوص شرایط نفت تهران و اینکه این تیم مدعی کسب سهمیه و حتی قهرمانی محسوب می‌شود، گفت: ما به این چیزها فکر نمی‌کنیم و سه تیم بالای جدول مدعیان اصلی هستند. به نظر من بازی پرسپولیس و استقلال نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمانی این دو تیم دارد، اما  به اعتقاد من استقلال خوزستان شانس اول قهرمانی است. آنها تا اینجا خیلی خوب جلو آمدند و می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

مدافع نفت تهران درمورد شرایط بحرانی این تیم خاطرنشان کرد: هیچ حرفی برای گفتن وجود ندارد و تیم ما در حال حاضر صاحب ندارد. وقتی بازیکنی مثل ارسلان مطهری به تمرینات نمی‌آید، کاملا حق با او است، چون هر بازیکنی برای زندگی‌اش برنامه می‌ریزد. همه ما هم باید حامی تصمیم ارسلان مطهری باشیم. ما برنامه‌ای برای قهرمانی یا کسب سهمیه نداریم.

 

اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
اجرای مراسم غدیر خم (3 از4)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسینی: اجرای محور های طرح تحول اقتصادی سال آینده شتاب می گیرد



 

 

 

حسینی: اجرای محور های طرح تحول اقتصادی سال آینده شتاب می گیرد

 

تهران- سخنگوی اقتصادی دولت از شتاب گرفتن در اجرای محورهای طرح تحول اقتصادی در سال آیندهخبر داد و گفت: دولت در اجرای طرح تحول اقتصادی متمركز به هدفمند كردن یارانه ها بود و آرامش و توسعه امروز حاصل اقداماتی است كه در این راستا انجام شده است.

 

'سید شمس الدین حسینی' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،‌ با اشاره به هفت محور طرح تحول اقتصادی، افزود: هر چند در طول سال جاری اقداماتی در راستای محورهای مختلف هدفمند كردن یارانه ها انجام شد اما از آنجایی كه محور هدفمند كردن یارانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بود به این بخش توجه ویژه شده است.

 

وی در خصوص اجرای طرح تحول در گمرك ، اظهارداشت: بر همین اساس مجلس شورای اسلامی هفته گذشته لایحه اصلاح امورگمركی را تصویب كرد كه منشا بسیاری از تحولات در گمرك خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی، ‌راه اندازی پنجره واحد گمركی در گمركات اصلی كشور به صورت فیزیكی را از طرح های پیش بینی شده در قالب طرح تحول در این بخش دانست و افزود: گمرك كشور باید به سمتی حركت كند كه ارزش گذاری در این بخش بروز و با دقت انجام شود تا شائبه ها در این حوزه از بین برود.

حسینی ادامه داد: طرح ارزش گذاری 'وب بنیان' نیز از دیگر اقدامات در این بخش است كه پیشرفت های مناسبی نیز در این راستا انجام شده و بزودی در گمرك شهریار بهره برداری می شود كه البته به سایر گمركات كشور تسری می یابد.

 

** طرح تحول مالیاتی

وی در خصوص اجرای طرح تحول مالیاتی نیز گفت: اجرای مالیات بر ارزش افزوده یكی از محور های طرح تحول اقتصادی در بخش مالیات است كه هر چند دارای حاشیه هایی بود اما اجرای آن هر سال توسعه یافته و فازهای مختلف آن در حال انجام است.

حسینی، اجرای طرح تحول مالیاتی را منجر به وصول مالیات و شفافیت در این بخش دانست و افزود: تدوین لایحه اصلاح قانون مالیاتی در سازمان امور مالیاتی به پایان رسیده و هم اكنون برای نظر خواهی به اشخاص حقیقی، ‌حقوقی،خصوصی و دولتی ارسال شده است.

به گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی،‌سال آینده فرصت جدیدی برای متمركز شدن بر بحث مالیاتی است.

 

** طرح تحول نظام بانكی

وی در خصوص طرح تحول نظام بانكی نیز گفت: این طرح از دو سال پیش در بانك مركزی تدوین و كلیات آن در كارگروه تصویب شده كه البته بانكداری الكترونیكی ، ساماندهی و افزایش شفافیت در عقود از بخش های آن است.

به گفته حسینی،‌ بر همین اساس از سال آینده بخش هایی در سیستم بانكی تكمیل می شود كه در اولویت كاری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: اگر هدفمند كردن یارانه ها سه تاچهار سال پیش اجرایی می شد سیستم بانكی به میزان كنونی از آمادگی برای اجرای آن برخوردار نبود و بخشی از موفقیت در اجرای این قانون،‌ مربوط به طرح تحول بانكی بود.

وزیر امور اقتصادی ودارایی اظهارداشت: با همكاری سیستم بانكی در مدت كوتاهی شماره حساب 18 میلیون سرپرست خانوار اخذ و پول رسانی با كمترین خطا انجام شد./ایرنا