ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حرکت ناپسند کریستیانو رونالدو



 اخبار ورزشی - حرکت ناپسند کریستیانو رونالدو

  کریستیانو رونالدو با حرکتی ناپسند اعتبار خود را زیر سوال برد.

به گزارش جام جم ورزشی ، کریستیانو رونالدو از سر غرور و تکبر قصد ندارد به همراه لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا در مراسم اهدای کفش طلای اروپا شرکت کند و به جای او نماینده رئال مادرید به این مراسم می رود.

روزنامه اسپورت کاتالونیا عنوان کرد با توجه به پیوستن سوارس به بارسلونا، کریستیانو رونالدو ا علام کرده است نمی‌خواهد در کنار این بازیکن جایزه مشترک کفش طلایی اروپا را دریافت کند و ترجیح می‌دهد در مادرید این جایزه را بالای سر ببرد.

این حرکت متکبرانه رونالدو قطعا آتش جنگ بین رئال مادرید و بارسلونا را شعله ورتر خواهد کرد.

 

اخبار,اخبارورزشی,کریستیانو رونالدو


 اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
سریعترین حرکت کریستیانو رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت کریستیانو رونالدو سوژه شد +عکس


عکسی پایین مربوط به بازی سوپرجام اروپا در لحظه عکس تیمی؛ زمانی که بازیکنان دو تیم مشغول انداختن عکس تیمی اند.

ورزش سه: آنچه که در این عکس پیداست کریس رونالدو ستاره بی چون و چرای رئال، روی پنجه های پای خود ایستاده تا از کریم بنزما و البته سایر بازیکنان این تیم بلندقامت تر به نظر برسد.

این حرکت رونالدو بازتاب وسیعی در میان مطبوعات دنیا داشته و کسی نمی‌ داند چرا رونالدو دست به این کار عجیب زده. البته ممکن هم هست که کریس بدون قصد خاصی این کار را انجام داده باشد.

عکس: کریستیانو رونالدو روی پنجه پا