ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حرکت جالب گزارشگر قطری در بازی ایران


آقای سیف گویندگی خود را با جملاتی قافیه‎دار اینگونه آغاز کرد: «صباح الخیر یا مجموعه الجیران، بحرین، الامارات، قطر و ایران!»

جام نیوز: یکی از نکته‌های جالب دیدار ایران و قطر در جام ملت‌های آسیا که با پیروزی یک بر صفر شیران پارسی خاتمه یافت، گزارشگر قطری این دیدار بود.

"یوسف سیف" گوینده شبکه قطری «بی‌ان اسپورت» در طول بازی -به‎ویژه نیمه دوم- امارات و ایران را شایسته صعود از گروه سه می‌دانست و از بازیکنان تیم ملی کشورش انتقاد می‌کرد.

آقای سیف گویندگی خود را با جملاتی قافیه‎دار اینگونه آغاز کرد: «صباح الخیر یا مجموعه الجیران، بحرین، الامارات، قطر و ایران!» (یعنی صبح بخیر به گروه همسایگان، بحرین امارات، قطر و ایران)

این گوینده قطری در برخی از دقایق به جای گزارش بازی، به تاریخ فوتبال ایران و نام آوردن از ستاره‌های سابق پرداخت و «علی دایی» را به عنوان بازیکنی که بیشترین تعداد گل در تاریخ جام ملت‌های آسیا را به ثمر رسانده و «مهدی مهدوی کیا» را ستاره نام آشنایی که در چهار دوره گذشته این مسابقات شرکت کرده بود، معرفی کرد.

او همچنین قدرت بدنی بازیکنان تیم ملی ایران را «مثال زدنی» خواند و آن را کلید پیروزی ایران در برابر قطر و بحرین توصیف کرد.


ویدیو مرتبط :
گل ایران با گزارش جالب گزارشگر عرب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کامنت های جالب آرژانتینی ها درباره بازی ایران



اخبار,اخبار ورزشی, بازی ایران و آرژانتین

 
 اخبار ورزشی - کامنت های جالب آرژانتینی ها درباره بازی ایران

نظر مردم آرژانتین درباره بازی تیم ملی کشورشان مقابل ایران بسیار متفاوت است. برخی راضی هستند و برخی منتقد.

  با گذشت دو روز از بازی ایران و آرژانتین، بحث در مورد این مسابقه کماکان در هر دو کشور ادامه دارد. حتما طی این مدت با نقطه‌نظرات هموطنا‌ن‌مان در مورد این دیدار آشنا شده‌اید، اما شاید بد نباشد نگاهی بیندازیم به دیدگاه‌های تیفوسی‌های هوادار آلبی‌سلسته و ببینیم آنها در مورد ما و این بازی چه قضاوتی داشته‌اند؟

 از بین هزاران کامنت درج شده در صفحه فیس‌بوک روزنامه "اوله" که معتبرترین رسانه ورزشی آرژانتین است، چند دیدگاه انتخاب و ترجمه شده است. این صفحه ضمن مانور روی بازی آرژانتین با ایران، صحنه شادی گل مسی را برای سربرگش برگزیده است.

* خوش‌شانس بودیم که یک پنالتی به ضررمان گرفته نشد.

* باید صبر کنیم و ببینیم در برابر تیم‌هایی مثل برزیل و هلند که تدافعی بازی نمی‌کنند چه عملکردی خواهیم داشت.

* بازی در برابر 11 مدافع غیرممکن است. ما بهترین هستیم.

* برزیلی‌ها در بازی با کرواسی متهم به سرقت شدند و حالا آرژانتینی‌ها برابر ایران همین اتهام را تحمل می‌کنند. نه؟

* این عملکرد در آسان‌ترین گروه خجالت‌آور است. آن از بوسنی، این هم از ایران.

* در این بازی یک سرقت اتفاق افتاد. آیا داور توسط آرژانتین خریداری شده بود؟

* تیم ایران شایسته بازی کرد. من نمی‌دانستم در ایران فوتبال وجود دارد. آنها یک ضربه پنالتی از ما طلبکار شدند.

 * شما الان به من بگویید ما در این بازی چه کار بزرگی انجام دادیم؟

* ایران فقط با 10 نفر دفاع می‌کرد.

 * ما در برابر تیمی که با همه وجود دفاع می‌کرد و منتظر ضدحملات بود، فقط یک گوهر داشتیم؛ لیونل مسی.

* ایران 7-3-0 بازی می‌کرد؛ لعنتی!

 * نکته خنده‌دار این است که در این کشور (آرژانتین) همه می‌گفتند برزیل با دزدی کرواسی را برد، اما شما بگویید خود ما امروز چه کردیم؟ من به شما می‌گویم؛ پیروزی با کمک داور. خجالت بکشید!

* همه می‌گویند آرژانتین پر از ستاره است، اما اینطور نیست. ایران یک «تیم» بود و ما نبودیم. مسی در برابر دیگو هیچ نیست. ما با داور بردیم.

* مسی نشان داد برای تغییر سرنوشت فقط به 10 ثانیه زمان نیاز دارد. لطفا منتقدان صبور باشند.

 اخبار ورزشی - بانک ورزش