ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حجازی: هواداران، استقلال جدید می‌خواهند


مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در تاریخ باشگاه استقلال سابقه نداشته که بازی‌های این تیم ۲ هزار تماشاگر داشته باشد و هواداران اکنون خسته‌اند.

خبرگزاری تسنیم: آتیلا حجازی در مورد اینکه چرا استقلال از کورس قهرمانی عقب افتاده گفت: استقلال هنوز شانس دارد و 15 امتیاز باقی مانده است. هنوز چیزی تمام نشده ولی استقلال با این شیوه بازی نمی‌تواند به موفقیت برسد. استقلال باید تغییر روش بدهد و باید در چیدمان، سبک بازی و تاکتیک این تیم تحولی اساسی صورت بگیرد. حداقل امیدوارم استقلال سهمیه آسیا را بگیرد.

او در مورد ناراحتی و اعتراض هواداران استقلال تصریح کرد: استقلال سال گذشته پنجم و در جام حذفی هم حذف شد. امسال هم در جام حذفی همان اتفاق سال گذشته رخ داد و در لیگ برتر هم فعلا شانس زیادی ندارد. طبیعی است که هواداران ناراحت باشند و این غیر طبیعی نیست. در طول تاریخ هر وقت استقلال نتیجه نگرفت، هواداران هم ناراحت شدند. استقلال فقط با یک شیوه بازی می‌کند و برای خروج از این وضعیت باید شرایط را تغییر دهد.

حجازی تاکید کرد: استقلال در سازمان دفاعی مشکل دارد، هافبک بازیساز هم ندارد. در ضمن مهاجمان استقلال هم گلزن نیستند و سبک بازی این تیم هم تکراری است. این تیم نیاز به خونی تازه و تحولی اساسی دارد. در تاریخ باشگاه استقلال سابقه نداشته که بازی‌های این تیم 2 هزار تماشاگر داشته باشد و شما می‌بینید که 100 هزار نفر برای پرسپولیس به استادیوم می روند. حتی اگر بلیت‌ها را هم مجانی بدهد، این تعداد استقلالی به ورزشگاه نمی‌روند. هواداران خسته‌اند و آنها یک استقلال جدید می‌خواهند.

مربی پیشین استقلال در مورد ماندن کی‌روش در تیم ملی گفت: فکر می‌کنم ماندن او بهترین تصمیم بود. مردم دوست داشتند کی‌روش بماند و فدراسیون هم این موضوع را فهمید و در نهایت تصمیم به حفظ این مربی گرفت.در این شرایط از دست او اصلا درست نبود.


ویدیو مرتبط :
سالگرد وحشی گری های هواداران استقلال... با هواداران استقلال آشنا شوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حجازی؛ برای اجاره استقلال جدی هستیم / هواداران نگران نباشند



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

فرزند ارشد زنده یاد ناصر حجازی گفت: «بلاتکلیفی ها باعث شده تا هواداران استقلال بسیار نگران باشند.»

 خانواده مرحوم ناصر حجازی با ارائه درخواست رسمی که برای وزیر ورزش و جوانان ارسال شده، خواستار اجاره باشگاه استقلال تهران به مدت سه فصل هستند.

در متن نامه خانواده حجازی که به امضای آتیلا رسیده، آمده است: «به پشتوانه شرکتی معتبر و به مدت سه سال خواهان اجاره باشگاه استقلال هستیم.»

آتیلا حجازی که هم اکنون در دبی بسر می برد پیرامون خبر اجاره باشگاه استقلال اظهار داشت: «برای اجاره باشگاه استقلال بسیار مصر و جدی هستیم.»

وی افزود: «در همین رابطه با تعدادی از استقلالی های قدیمی که اتفاقا چهره های شناخته شده ایی هم هستند و در سالیان گذشته به این باشگاه کمک های فراوانی کرده اند، تصمیم گرفته ایم جهت کمک به این باشگاه و برون رفت از شرایط موجود وارد میدان شویم چرا که این بلاتکلیفی باعث شده تا هواداران استقلال بسیار نگران باشند.»

مربی سابق آبی پوشان متذکر شد: «هواداران استقلال نگران نباشند چرا که استقلال هیچ وقت تنها نیست.»

گفتنی است پیش از این یک شرکت صنعتی، مدیرعامل باشگاه دی استرادا و یک بانک خصوصی تقاضای اجاره باشگاه استقلال را داشته اند.

اخبار ورزشی - جام نیوز