ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حبیبیان یک ثانیه برای کسب مدال کم آورد


روئینگ‌سوار کشورمان در فینال ماده دو هزار متر مردان به مقام چهارم دست یافت.

خبرگزاری تسنیم: رقابت‌های قایقرانی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی امروز (چهارشنبه) در فینال روئینگ پیگیری شد که عاقل حبیبیان با 5 حریف خود رقابت کرد.

روئینگ‌سوار تیم ملی کشورمان در رقابت خود با حریفانی از هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی، هند، کره‌شمالی و ازبکستان به مقام چهارم رسید. وی برای کسب مدال طلا با روئینگ‌سواران هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی و هند رقابت تنگاتنگی داشت اما 2 ثانیه برای کسب مدال طلا یا نقره کم آورد و برای مدال برنز نیز یک ثانیه با حریف هندی خود فاصله داشت.

حبیبیان با ثبت رکورد 7 دقیقه و 27.67 ثانیه بعد از روئینگ‌سواران هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی و هند چهارم شد.


ویدیو مرتبط :
کسب مدال طلای کشتی فرنگی جوانان جهان در 34 ثانیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رحیمی چند ثانیه کم آورد و به مدال نقره رسید


دارنده مدال طلای سال ۲۰۱۳ جهان به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ رسید.

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال طلای سال ۲۰۱۳ جهان به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ رسید.

در روز سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در لاس وگاس آمریکا، حسن رحیمی در فینال مسابقات به مصاف دارنده مدال نقره المپیک از گرجستان رفت و با شکست مقابل این کشتی‌گیر قدرتمند نخستین نقره تیم ایران در مسابقات جهانی را به دست آورد.

در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی در دور اول مقابل میجاس از ونزوئلا با نتیجه نزدیک 4 بر 3 به برتری رسید. وی در دور دوم با اسدالله لاچینوف کشتی‌گیر روسی الاصل بلاروس مسابقه داد و با نتیجه 7 بر صفر مقابل این کشتی‌گیر به دور بعد صعود کرد.  رحیمی در دور سوم مقابل راموس از آمریکا ایستاد و با حساب 3 بر یک به برتری دست یافت تا راهی دور چهارم شود.

دارنده مدال طلای جهان در یک چهارم نهایی مقابل جانگ از کره شمالی قرار گرفت و حساب 5 بر 3 به برتری رسید تا با کسب سهمیه المپیک ریو راهی مرحله نیمه نهایی شود. رحیمی در نیمه نهایی با لبدوف از روسیه مصاف داد و در نهایت در یک کشتی زیبا با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید تا راهی فینال مسابقات جهانی شود.

رحیمی در فینال با ولادیمیر خینجگیاشویلی از گرجستان روبرو شد و در نهایت با نتیجه 4 بر 5 مقابل دارنده مدال نقره المپیک شکست خورد. در این وزن ویکتور لبدوف روس و بردنبات از مغولستان مدال برنز گرفتند.

در مسابقات امسال سید احمد محمدی با کسب مدال برنز وزن 65، علیرضا کریمی با کسب مدال برنز 86 کیلوگرم و عباس طحان در وزن 97 کیلوگرم با عنوان پنجمی سهمیه المپک را از آن خود کردند. حسن یزدانی در 70 کیلوگرم و علیرضا قاسمی در 74 کیلوگرم نیز سهمیه المپیک را کسب کردند و تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا و برنز با رقبای خود مصاف خواهند داد.