ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جیمز میلنر به لیورپول پیوست


هافبک تیم فوتبال منچستر سیتی پس از توافق با لیورپول به عضویت این تیم در آمد.

خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال منچستر سیتی پس از توافق با لیورپول به عضویت این تیم در آمد.

جیمز میلنر که در در پنج فصل اخیر رقابتهای لیگ برتر انگلیس با پیراهن منچستر سیتی در میادین حضور داشت پس از توافق با باشگاه لیورپول به عضویت این تیم در آمد تا از فصل آینده با پیراهن قرمز مردان آنفیلد برابر حریفان به میدان برود.

اسکای اسپورتس در این باره گزارش داد: میلنر ۲۹ ساله در ازای یک انتقال آزاد به لیورپول ملحق شد و پس از گذراندن مراحل پزشکی از اول ماه جولای با لیورپول به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
جیمز میلنر به طور رسمی به لیورپول پیوست + (زیرنویس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

50 اتومبیل جیمز باند به موزه بریتانیا پیوست


بازیگر سابق مجموعه فیلمهای جیمز باند با نام بریت اکلند، این نمایشگاه را افتتاح کرد. این ماشینها در موزه ملی بریتانیا به نمایش گذاشته شده اند.

ماشین های مشهور جیمز باند که بسیار گرانقیمت و با ارزش هستند، به نمایش گذاشته شدند.

بازیگر سابق مجموعه فیلمهای جیمز باند با نام بریت اکلند، این نمایشگاه را افتتاح کرد. این ماشینها در موزه ملی بریتانیا به نمایش گذاشته شده اند.

در این نمایشگاه ۵۰ نمونه از مشهورترین ماشین های این مجموعه فیلمهای موفق و پرطرفدار در معرض دید عموم قرار گرفته است.