ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جهانبخش به بازی با تل‌استار مس رسد


مهاجم ایرانی تیم نایمخن که با مصدومیت مواجه شده بود به تمرینات تیمش بازگشت.

خبرگزاری تسنیم: پس از اینکه سرمربی نایمخن در بازی هفته گذشته تیمش مقابل توئنته علیرضا جهانبخش و آرس را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، به احتمال زیاد در دیدار مقابل تل‌استار که فردا (جمعه) برگزار می‌شود، هم چند بازیکنش را در اختیار نخواهد داشت.

هفته گذشته، رنس فن‌ایدن، توبیاس هاتیز و جیووانی گراونبیک با بیماری آنفولانزا مواجه شدند و به نظر می‌رسد آنتونی لیمبومبه هم با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کند و وضعیت آنها برای بازی فردا شب مقابل تل‌استار مشخص نیست.

این در حالی است که دو بازیکن مصدوم نایمخن روز گذشته (چهارشنبه) به تمرینات بازگشتند. علیرضا جهانبخش که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود و آرس که از ناحیه مچ پا مشکل داشت، در تمرینات نایمخن شرکت کردند و می‌توانند در بازی فردا مقابل تل‌استار و دوشنبه مقابل وولندام این تیم را همراهی کنند.


ویدیو مرتبط :
کابل-تمام-مس-ترکیبی-RG 59-فول-مس-بلدن-درجه-خلوصیت-مس-بالا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاپیتان استقلال فعلا به انگلیس نمی‌رود/ مجیدی به بازی با مس می‌رسد



تیم فوتبال استقلال,فرهاد مجیدی

کاپیتان استقلال فعلا به انگلیس نمی‌رود/ مجیدی به بازی با مس می‌رسد

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در دیدار با مس تیمش را همراهی خواهد کرد.

به گزارش فارس، فرهاد مجیدی که مدتی پیش در کلاس‌های مربیگری در کشور انگلستان ثبت نام کرده بود باید در این کلاس‌ها شرکت کند اما این بازیکن فعلا قصد سفر به این کشور را ندارد و در فرصت لازم در این کلاس‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

گفته می شد مجیدی در دیدار با مس استقلال را همراهی نخواهد کرد اما میرشاد ماجدی  در این باره به فارس گفت: مجیدی در این زمینه صحبتی با ما انجام نداده و در دیدار با مس تیم را همراهی خواهد کرد.

وی افزود: اگر قرار باشد مجیدی به کلاس‌های مربیگری خود برود قبلا به ما اطلاع می داد چون بعید است یک بازیکن در وسط فصل و در حین برگزاری بازی‌ها این کار را انجام دهد./فارس