ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جنوا بعد از یووه، اودینزه را از دم تیغ گذراند


هفته دهم سری آ ایتالیا با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد.

خبرگزاری فارس: در ادامه هفته دهم سری آ ایتالیا و از ساعت 17 و 30 دقیقه 4 دیدار  دیگر برگزار شد  که در مهمترین مصاف جنوا که در هفته گذشته موفق به شکست یوونتوس شده بود اینبار هم در خانه ای  اودینزه با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید  و در دیگر دیدارها نتایج زیر به دست آمد.

کیه وو صفر- ساسولو صفر

سامپدوریا 3 -فیورنتینا یک

تورینو صفر  - اتالانتا صفر

اودینزه 2- جنوا 4

در انتهای بازیهای امشب یوونتوس با 25 امتیاز در صدر و سامپدوریا با کسب 3 امتیاز در برابر فیورنتینا با 19 امتیاز بالاتر از ناپولی در جایگاه سوم جدول قرار دارد


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // قاسم دهنوی پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس را از زیر تیغ گذراند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ولاسوف به هیچ کس رحم نکرد/ استابلر همه را از دم تیغ گذراند



اخبار,اخبارورزشی , کشتی  فرنگی

در روز اول رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رومن ولاسوف، کشتی‌گیر کهنه‌کار روس عملکرد جالبی از خود بر جای گذاشت به طوری که حتی یک امتیاز هم به حریفانش نداد.

به گزارش  فارس، در پایان مسابقات سه وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از ساعت 21:30 شب گذشته (دوشنبه) به وقت تهران در لاس‌وگاس آمریکا آغاز شده بود، نفرات برتر اوزان 66، 75 و 98 کیلوگرم مشخص شدند که طلاهای روز اول به آلمان، روسیه و ارمنستان رسید.

فرانک استابلر آلمانی در وزن 66، رومن ولاسوف از روسیه در 75 و آرتور آلکسانیان از ارمنستان در 98 کیلوگرم قهرمان شدند که با بررسی نتایج این کشتی‌گیران به نظر می‌رسد بهترین عملکرد در این اوزان از آن ولاسوف روس باشد.

ولاسوف در این مسابقات 6 دور کشتی گرفت که در دور اول با نتیجه 6 بر صفر آرسن جولفالاکیان کشتی‌گیر عنوان‌دار ارمنی و قهرمان دوره گذشته را شکست داد. وی در دور دوم هم نواک چک را با نتیجه 10 بر صفر و ضربه فنی شکست داد. پیتر باسی، قهرمان 2014 جهان در وزن 80 کیلوگرم، دیگر کشتی‌گیر عنوان‌داری بود که با نتیجه 5 بر صفر قربانی ولاسوف شد. در ادامه این دوژان کارتیکوف (برنده کیم هیون وو، قهرمان المپیک لندن) از قزاقستان را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد. ولاسوف در نیمه‌نهایی نیز الوین مورس‌علی‌یف آذربایجانی را 6 بر صفر برد و در فینال هم مارک مادسن دانمارکی را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و قهرمان شد.

ولاسوف در حالی 40 امتیاز از حریفانش گرفت که هیچ امتیازی به آنها نداد و یک پیروزی با ضربه فنی داشت.

ولاسوف که بعد از ناکامی در مسابقات جهانی سال گذشته دوران سختی را پشت سر می‌گذاشت با قدرت به صحنه بازگشت و پاسخ اعتماد کوگیاشویلی را داد چرا که چنگیز لابازانوف با قهرمانی در انتخابی روسیه گزینه اصلی حضور در مسابقات جهانی بود که به دلیل سومی در بازی‌های اروپایی جایش را به ولاسوف کهنه‌کار داد.

* در وزن 66 کیلوگرم فرانک استابلر آلمانی نیز همه را از دم تیغ گذراند و خود را به عنوان مدعی اصلی طلای المپیک معرفی کرد. وی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر طارق عزیز الجزایری را برد و در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر نماینده ونزوئلا را شکست داد. استابلر در یک چهارم نهایی سادوریس آمریکایی را 5 بر صفر شکست داد و در نیمه‌نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد داوور استفانک صرب، قهرمان سال گذشته جهان گذشت تا در فینال با شکست 4 بر یک ریو هانسو کره‌ای قهرمان شود. استابلر در 5 دوری که کشتی گرفت تنها دو امتیاز به حریفانش داد و 27 امتیاز گرفت.

* آرتور آلکسانیان به نسبت سایر قهرمانان روز اول کار به مراتب راحت‌تری داشت و شاید تنها کشتی سختش مبارزه در فینال با قاسم رضایی بود، اما نشان داد که به راحتی امتیازی به حریفانش نمی‌دهد.

آلکسانیان در دور اول یاسوهیرو یونی‌هیرا از ژاپن را با نتیجه 8 بر صفر و با ضربه فنی شکست داد و در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر صفر مقابل مارتین نیلسن از دانمارک به پیروزی دست یافت. وی در یک‌چهارم نهایی دیمیتری تیمچنکو از اوکراین را 10 بر یک و با ضربه فنی شکست داد و در نیمه‌نهایی هم با نتیجه 9 بر صفر و با ضربه فنی بر آلکسیوج از رومانی غلبه کرد و در فینال هم 3 بر صفر قاسم رضایی را شکست داد و قهرمان شد، اما شاید مطرح‌ترین کشتی‌گیری که تا قبل از فینال مقابل آرتور قرار گرفت تیمچنکو اوکراینی و دارنده مدال نقره بازی‌های اروپایی بود.

در هر صورت آلکسانیان در 5 دوری که کشتی گرفت تنها یک امتیاز به حریفانش داد و 34 امتیاز گرفت و در دو مسابقه با ضربه فنی به پیروی رسید که از این حیث او را در جمع برترین‌ها قرار می‌دهد.

 اخبار ورزشی  -  فارس