ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جمله جالب فرهاد مجیدی به پرویز مظلومی



اخبار,اخبار ورزشی,مجیدی

ستاره محبوب استقلالی ها با وجود ناراحتی از مظلومی، به سرمربی آبی ها دلداری داد.

فرهاد مجیدی که این روزها دور از فوتبال روزهایش را سپری می کند، در تماس تلفنی که با پرویز مظلومی داشته سعی کرده به او دلگرمی بدهد.

 

مجیدی که تجربیات زیادی در استقلال داشته، رو به مظلومی گفته است: «نگران نباش، استقلال بهتر می شود.»

 

فرهاد مجیدی با این حرف نشان داد که با وجود مصاحبه های اخیرش، همچنان تمایل زیادی دارد تا به مظلومی کمک زیادی کند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
گل های زیبای فرهاد مجیدی+عکسهای جالب از فرهاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرویز مظلومی: فرهاد مجیدی به خاطر هواداران می آید نه جانشینی من



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم؛
پرویز مظلومی: فرهاد مجیدی به خاطر هواداران می آید نه جانشینی من

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه اهمیت سه امتیاز دیدار برابر گسترش فولاد تبریز برای این تیم واجب تر از نان شب است، گفت: هیچ فرصتی برای از دست دادن امتیازات دوباره نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران که امروز پنجشنبه برگزار شد، اظهارداشت: بازی خساسی پیش رو داریم و نیاز به ۳ امتیاز داریم. این امتیاز  از نان شب برای ما واجب تر است. همه بازیکنان این موضوع را درک کرده اند.

این مربی در ادامه خاطرنشان کرد: با تیمی پرقدرت بازی داریم که هفته پیش ملوان را برد. گسترش فولاد تیمیتاکتیک پذیر است به طور حتم برابر این تیم بازی زیبایی شاهد خواهیم بود اما باز هم تاکید می کنم که به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستیم بنابراین برخلاف دیدار هفته گذشته برابر نفت که طی آن موقعیت های زیادی را از دست دادیم نباید موقعیت از دست بدهیم. استقلال دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد. قطعا فردا هوادارن زیادی به ورزشگاه می آیند که باید آنها را  خوشحال به خانه برگردانیم.

وی با تاکید بر اینکه سه امتیاز روی کاغذ به دست نمی آید و روی تلاش به دست می آید، ادامه داد: تمرینات خوبی انجام دادیم. از نظر فوتبالی سیر رو به جلو داریم. مقابل نفت اگرچه شکست خوردیم اما بازی خوبی انجام دادیم. ان شاالله فردا بازی بهتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم استقلاال در مورد پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه ارزیابی شما از حضور جیوانی در تمرینات چیست، گفت: استقلال یک بازیکن به خدمت می گیرد و قطعا روی آن وسواس خواهد داشت. شرط من این است که این بازیکن را ببینیم؛ اگر یک سر و گردن بالاتر از آبی های دیگر باشد می گیریم. لیست تیم را بی جهت پر نمی کنیم. جیوانی امروز هم با ما تمرین خواهد داشت اصلا طبق توافق این بازیکن باید در مجموع چهار جسه تمرینی با ما داشته باشد.

مظلومی همچنین با بیان اینکه امروز هم یک بازیکن دیگر با حضور در تمرینات تیم استقلال تست می شود، گفت: اگر از این بازیکنان نتیجه نگرفتیم با همان ترکیب قبلی دیدارهای مان را ادامه می دهیم اگرچه ترکیب تیم باید تقویت شود. اما در کل بازیکنی قویتر از جیوانی می خواهیم درحالیکه این بازیکن خیلی نظرمان را جلب نکرده است.

سرمربی تیم استقلال در مورد بحث داوری های مسابقات نیز خاطرنشان کرد: به دنبال عدالت هستیم. به دنبال این نیستیم که  داوران به نفع یا ضرر ما کار کنند فقط می خواهیم عدالت را رعایت کنند. بعضی ها صحبت های من در مورد داوری را به خودشان گرفتند. آقای خوردبین گفته استقلال یادش رفته که هفته سوم گل زد از دروازه بیرون کشید اما مگر من در مورد پرسپولیس حرف زدم و  اسمی از این تیم آوردم. من اصلا از هیچ تیم و فردی اسم نبرد.

وی با بیان اینکه استقلال اشتباه کرد به فنیال جام حذفی صعود کرد، ادامه داد: مسئله این است که تیم ما شرایطش خوب است. دنبال روانشناس نیستیم. رقیب ما یعنی پرسپولیس اوایل فصل نتایج ضعیفی داشت. رفته رفته بهتر شد. هر تیمی افت و خیر دارد اما این شرایط همیشگی نیست و ادامه ندارد. رقبای نزدیکی داریم. چیزی را از دست نداده ایم. 

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه ابتدای فصل گفته بود به دنبال کسب سهمیه است، گفت: اما با نتایجی که گرفته ایم توقع هواداران بالا رفته طوریکه با یک باخت موضع گیری می کنند. چرا این هجمه باید باشد.

وی در مورد اینکه فکر می کنید توطئه ای از طرف آنها وجود داشته باشد، گفت: توطئه! من توطئه ای نمی بینیم، می خواهند چه کار کنند، مثلا می خواهند من را بر کنار کنند یا مدیرعامل را؟

به گزارش مهر، در ادامه این نشست خبری پرویز مظلومی در مورد فرهاد مجیدی و اینکه قرار است در دیدار روز جمعه در ورزشگاه حضور داشته باشد، اظهارداشت:

من قرارداد دو ساله با باشگاه استقلال دارم و به طور حتم نتایج خوبی هم خواهیم گرفت.  به عشق هوادارن حضور داریم. اگر هم فرهاد مجیدی از آن سر دنیا می آید فقط برای حمایت از تیم است نه جانشینی من؛ اتفاقا مجیدی با خود من هم صحبت کرده و گفته که به ورزشگاه می آید.

 

اخبار ورزشی - مهر