ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلاد داعش عاشق منچستریونایتد از آب در آمد! (+عکس)



شبکه انگلیسی «۴ News » به ویدئویی از محمد اموازی معروف به «جلاد داعش و جان جهادی» دست یافته است

  این ویدیو برای اولین بار شامگاه روز پنج‌شنبه چهاردهم اسفندماه مصادف با ۵ مارس، از طریق این شبکه انگلیسی پخش شد.

محمد اموازی جلاد داعش که معمولاً با نقاب در کنار قربانیان خود ظاهر می‌شد، در این فیلم ویدئویی، که در سال ۲۰۰۴ در مدرسه Quintin Kynaston لندن ضبط‌ شده با چهره‌ای آشکار با دیگر دانش‌آموزان مشاهده می شود.

بر اساس گزارش شبکه بریتانیایی ۴ News، محمد اموازی که در این ویدیو ۱۵ ساله بود، به گروه موسیقی S Club 7 علاقه نشان می‌داد و طرفدار تیم فوتبال منچستریونایتد بود.

به گفته روزنامه سان بریتانیا او آرزو داشت که روزی به یک بازیکن فوتبال حرفه‌ای تبدیل شود. اما زندگی وی به شکلی عجیب چرخید و در آخر، بازی با سرهای بریده را به توپ فوتبال ترجیح داد.

 

اخبار,اخبارورزشی,  محمد اموازی


 اخبار ورزشی  -   خرداد 


ویدیو مرتبط :
ساختگی بودن سر بریدن های داعش توسط جلاد داعش(جان جهادی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلیفۀ داعشی "ابوبکر الخاتونی" از آب درآمد/خلیفه‌ی داعش با ساعت ۶ هزار دلاری+عکس



اخبار,اخبار بین الملل ,تروریست داعش

 

اخبار بین الملل - خلیفۀ داعشی "ابوبکر الخاتونی" از آب درآمد

شورای استانداری نینوا اعلام کرد شخصی که تصویر وی در فیلم ویدیوئی نماز جماعت داعش در موصل منتشر شده است، ابوبکر البغدادی، خلیفه خودخوانده مسلمانان نیست، بلکه "ابوبکر الخاتونی" دیگر تروریست داعش است.

به گزارش تسنیم به نقل از السومریه نیوز، کمیته امنیتی شورای استانداری نینوا یکشنبه شب اعلام کرد، شخصی که تصویر وی در فیلم ویدیوئی نماز جماعت داعش در موصل به عنوان ابوبکر البغدادی، سرکرده اصلی این گروه تروریستی منتشر شده است، "ابوبکر الخاتونی" است.


محمد ابراهیم گفت: اطلاعات واصله نشان می دهد که ابوبکر البغدادی، خلیفه خودخوانده مسلمانان در شهر موصل حضور ندارد.


وی در ادامه افزود: شخصی که در نوار ویدیوئی هنگام نماز جماعت داعش در موصل ظاهر شده است، ابوبکر البغدادی نیست، بلکه "ابوبکر الخاتونی" است.


سخنگوی وزارت کشور عراق نیز ضمن ساختگی خواندن فیلم ویدئویی سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش که در نقش امام جماعت ظاهره شده است، گفت: البغدادی زخمی شده و برای معالجه به سوریه منتقل شده است.


«سعد معان» سخنگوی وزارت کشور عراق تاکید کرد: تصاویر منتشر شده که نشان می دهد ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در مسجد بزرگ موصل است به طور مسلم مربوط به وی نیست و این تصاویر ساختگی و جعلی است.


وی تصریح کرد: ما این تصاویر را تجزیه و تحلیل کردیم و به این مساله پی بردیم که این تصاویر جعلی هستند. وی افزود: نیروهای دولتی عراق در حمله هوایی ابوبکر البغدادی را زخمی کرده اند و وی برای مداوای پزشکی به شبه نظامیان داعش در سوریه پیوسته است.


گروهک تروریستی داعش چندی پیش با حذف پسوند "عراق و شام" از نام خود و اعلام برپایی "خلافت اسلامی"، با ابوبکر بغدادی به عنوان خلیفه مسلمانان بیعت کرد!

 

--------------------------


خلیفه‌ی داعش با ساعت ۶ هزار دلاری+عکس

پس از انتشار ویدیویی که گفته شده است ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی و سفاک داعش در حال سخنرانی در مسجد موصل است رسانه ها به ساعت گرانقیمت این فرد توجه نشان دادند.

 در ویدیو منتشر شده که ادعا شده است ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش درحال خواندن نماز جمعه درمسجد جامع موصل است. رسانه های جهان از جمله ساندی تلگراف نوشته است ساعت مچی وی بیش از 6 هزار دلار ارزش دارد و از نوع کلکسیونی ساعت های رولکس است.

این گروه تروریستی چندی پیش با حمله به موصل بیش از 240 میلیون دلار از پولهای مردم عراق را سرقت کرد.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,تروریست داعش


دولت عراق این ویدیو را جعلی خوانده است و بر زخمی شدن و فرار وی به خاک سوریه تاکید کرده است. در آخرین خبرها گفته شده این فرد بدل این خلیفه خود خوانده است که با ساعتی چند هزار دلاری خطبه نماز جمعه می خواند.

 اخبار بین الملل - تسنیم