ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جعفری:کار ما باقلعه‌نویی تازه شروع شده است



 

جعفری:کار ما باقلعه‌نویی تازه شروع شده است

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: کار ما با امیر قلعه‌نویی تازه شروع شده و او جایی نمی‌رود.

محمد حسین جعفری در مورد این شایعه که گفته می شود امیر قلعه نویی دنبال فرصتی است تا از تراکتورسازی برود، عنوان کرد: مطلقا چنین چیزی نیست. قلعه نویی با قدرت به کارش ادامه می دهد و تازه کار ما با او شروع شده است. نگاه ما فقط به امسال نیست. هیچ بحثی با هم برای رفتن نداشتیم و قصد داریم زیربنای خوبی برای تراکتورسازی بسازیم.

وی در خصوص توهین های هواداران فجرسپاسی به محمد ابراهیمی عنوان کرد: ناظران فدراسیون به طور حتم این توهین ها را گزارش می دهند. با توجه به اینکه ابراهیمی و سیاوش اکبرپور شیرازی هستند هواداران فجر رسم میهمان نوازی را به جا نیاوردند. ابراهیمی به دلیل توهین هایی که شنیده بود بعد از گل در اقدامی غیر حرفه ای به سمت آنها رفت که نباید این کار را می کرد.

جعفری در مورد آخرین تصمیمی که برای کیانی گرفته شده، گفت: نمی خواهیم عجله کنیم. تا نیم فصل زمان داریم. فقط به فکر خودمان نیستیم و نمی خواهیم مهدی کیانی هم ضرر کند.


ویدیو مرتبط :
آموزش تنظیم شروع خودکار تلفن گویا در شروع به کار ویندوز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تذکر رسمی به قلعه‌نویی و باشگاه استقلال: با این دلال ممنوع‌الفعالیت کار نکنید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

احتمال عدم ثبت قرارداد بازیکنان آبی‌پوش

تذکر رسمی به قلعه‌نویی و باشگاه استقلال: با این دلال ممنوع‌الفعالیت کار نکنید

خبرگزاری فارس: هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال به باشگاه استقلال تذکر داد در صورت همکاری با یک دلال ممنوع الفعالیت قرارداد بازیکنان این تیم ثبت نخواهد شد.

حجت الاسلام علیرضا علیپور دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: نامه‌ای برای باشگاه استقلال تهیه کرده‌ایم و در آن تذکر رسمی به این باشگاه داده‌ایم که با یک دلال ممنوع الفعالیت همکاری نداشته باشند.

وی ادامه داد: در صورتی که همکاری این دلال ممنوع الفعالیت با قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال و این باشگاه ادامه داشته باشد از ثبت قرارداد بازیکنان این باشگاه برای فصل آینده جلوگیری به عمل خواهد آمد. از باشگاه استقلال می‌خواهیم این دلال ممنوع الفعالیت در پیرامون این باشگاه دیده نشود و هیچ همکاری با این شخص انجام ندهند./فارس