ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جریمه نقدی برای مرزبان و سپاهان


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی های خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان و نفت تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته نهم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و پرتاب بطری آب داخل زمین صورت گرفت. کمیته انضباطی طبق مواد 78 و 79 این باشگاه را به جریمه نقدی 100 میلیون ریالی و تذکر کتبی محکوم کرد.

جریمه نقدی برای سرمربی تیم پدیده مشهد

دیدار دو تیم سایپا و پدیده مشهد از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته نهم انجام شد و از سوی مرزبان، سرمربی تیم پدیده مشهد تخلفاتی مبنی بر اعتراض و اهانت به داوری که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. کمیته انضباطی سرمربی تیم پدیده مشهد را به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

باشگاه پدیده مشهد نیز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری در این دیدار به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و محرومیت برای مربیان تیم ذوب آهن اصفهان

بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال در تبریز برگزار شد. بیژن طاهری مربی تیم گسترش فولاد به دلیل اهانت به داور و رفتار غیر مسئولانه به یک جلسه محرومیت و 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علی اصغر قربانعلی پور، مربی تیم ذوب آهن اصفهان نیز به دلیل رفتار غیر مسئولانه و نقض مقررات به تذکر کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم گسترش فولاد تبریز نیز به دلیل فحاشی تماشاگران به داور به تذکر کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه 50 میلیونی برای سپاهان

مسابقه دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و صبای قم در هفته نهم لیگ برتر در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس باشگاه فولاد سپاهان به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


ویدیو مرتبط :
پرداخت جریمه ی نقدی برای فعالیت های مذهبی در تاجیکستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه نقدی باشگاه پرسپولیس و سپاهان



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - جریمه نقدی باشگاه پرسپولیس و سپاهان

رای کمیته انضباطی فوتبال درباره تیم های مختلف اعلام شد: جریمه نقدی دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان، جریمه نقدی و تذکر کتبی به مربیان و بازیکن استقلال.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا البرز از سری رقابت‌های هفته دوازدهم روز 29 مهر برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکنان تیم ساپیا صورت گرفت.

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را طبق بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه نقدی تیم سپاهان اصفهان
دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته یازدهم برگزار شد که تماشاگران سپاهانی به یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس فحاشی کردند. بر همین اساس باشگاه سپاهان به جریمه نقدی 100 میلیون ریالی محکوم شد.

جریمه و تذکر کتبی به مربیان و بازیکن استقلال
دیدار دو تیم پدیده مشهد و استقلال تهران در هفته دوازدهم برگزار شد که از سوی ستار همدانی، مربی تیم استقلال تهران تخلفاتی صورت گرفت.

کمیته انضباطی طبق ماده 70 آیین نامه انضباطی و با توجه به عذرخواهی مقامات رسمی باشگاه، وی را به تذکر کتبی و جریمه 20 میلیون ریال محکوم کرد.

همچنین به دلیل تخلف آندرانیک تیموریان، وی به تذکر کتبی محکوم شد.

شاهرخ بیانی نیز به دلیل تخلفاتش طبق ماده 70 آیین نامه انضباطی به عنوان تخلفات نسبت به سایر عوامل بازی، به تذکر کتبی محکوم شد.
اخبار ورزشی - تابناک