ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدیدترین پیشنهاد برای طارمی از جنووا / سه ستاره قرمزها می مانند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,طارمی

مهدی طارمی شاید رودرروی مسی و کریس رونالدو بازی نکند.

به گزارش خبرورزشی،مهدی طارمی ستاره باشگاه پرسپولیس که در 90 گفت ممکن است سال بعد به لالیگا برود و روبروی مسی یا رونالدو بازی کند، در صورت عدم صعود دپورتیوو لگانس به لالیگا، پیشنهادی هم از جنوای ایتالیا دارد.

 

همچنین 3 ستاره دیگر پرسپولیس یعنی عالی شاه، رضاییان و احمدزاده هم یک سال دیگر در جمع شاگردان برانکو می مانند و به خارج نمی روند.

 


ویدیو مرتبط :
گل سه امتیازی مهدی طارمی به پیکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین پیشنهاد برای طارمی از جنووا


مهدی طارمی شاید رودرروی مسی و کریس رونالدو بازی نکند.

خبر ورزشی: مهدی طارمی ستاره باشگاه پرسپولیس که در 90 گفت ممکن است سال بعد به لالیگا برود و روبروی مسی یا رونالدو بازی کند، در صورت عدم صعود دپورتیوو لگانس به لالیگا، پیشنهادی هم از جنوای ایتالیا دارد. همچنین 3 ستاره دیگر پرسپولیس یعنی عالی شاه، رضاییان و احمدزاده هم یک سال دیگر در جمع شاگردان برانکو می مانند و به خارج نمی روند.