ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جادوی زیزو یا سلطه انریکه؟


بارسلونا و رئال مادرید حساس ترین دیدار هفته سی و یکم رقابت های لالیگای اسپانیا را برگزار خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا: بارسلونا و رئال مادرید حساس ترین دیدار هفته سی و یکم رقابت های لالیگای اسپانیا را برگزار خواهند کرد.

دیدار برگشت دو تیم بارسلونا و رئال مادرید شنبه و از ساعت 23:00 به وقت ایران آغاز خواهد شد که در آن دو تیم بزرگ فوتبال جهان باید در شهرآورد فوتبالی در این کشور برابر هم به میدان بروند.

از هفته سی و یکم رقابت های لالیگای اسپانیا دو تیم بارسلونا و رئال مادرید بای در دیداری حساس در ورزشگاه نیوکمپ به میدان بروند. اختلاف 10 امتیازی بارسلونا با رئال مادرید در صدر جدول خیلی از حساسیت این دیدار را از بین برده است با این حال تیم کاتالانی می داند شکست در این دیدار و کوچکترین غفلت ممکن است تاوان سختی برایشان داشته باشد. برای اولین بار است که زین الدین زیدان به عنوان مربی این دیدار بزرگ را تجربه می کند. در دورر رفت بنیتس در اولین ال کلاسیکوی خود حسابی نقره داغ شد و با 4 گل برابر بارسلونا شکست خورد. پیروزی بارسلونا در این دیدار عملا باعث خواهد شد تا رئال و اتلتیکو از رقابت برای قهرمانی جا بمانند و در ادامه شاهد یک لیگ یک طرفه باشیم ولی شکست بارسلونا باعث خواهد شد تا دوباره هیجان به لیگ اسپانیا بازگردد.

بارسلونا در هفته قبل برابر ویارئال به تساوی 2 بر 2 رضایت داد البته شکست اتلتیکومادرید برابر اسپورتینگ خیخون باعث شد اختلاف در صدر جدول کم نشود. رئال مادرید نیز با برتری 4 بر صفر برابر سویا توانست با روحیه خوب خود را برای این دیدار حساس اماده کند.

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با برتری خیره کننده تیم مهمان یعنی بارسلونا به پایان رسید. تیم انریکه در آن دیدار توانست با نتیجه 4 بر صفر رئال مادرید را شکست دهد. لوئیس سوارس 2 بار، نیمار و اینیستا برای آبی و اناری ها در آن دیدار گلزنی کردند.

در دیدار رفت مسی و رونالدو نتوانستند برای تیم هایشان گلزنی کنند. البته مسی مصدوم بود و به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد. لیونل مسی با زدن 21 گل بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو است. مسی همچنین با دادن 13 پاس گل، سطان پاس‌های گل در تاریخ این رقابت بزرگ است. البته رونالدو نیز با گلزنی در 6 ال کلاسیکوی پی در پی رکورددار بود که او در این 6 دیدار موفق شد 7 بار برای تیمش گلزنی کند.

دو تیم تاکنون 230 بار در دیدارهای رسمی برابر هم به میدان رفتند که سهم رئال مادرید 92 برد بوده است. 90 برد هم برای بارسلونا به دست امده است و تنها 48 دیدار دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

رئال مادرید 388 گل به ثمر رسانده است و این در حالی است که بارسلونا 375 گل را وارد دروازه رئال کرده است.

درگذشت یوهان کرایف اسطوره باشگاه بارسلونا یک هفته قبل از این دیدار حساس حسابی هواداران این تیم را غمگین کرده است و به همین خاطر قبرار است مراسم ویژه ای قبل از این دیدار برای یادبود کرایف انجام شود. کاتالان ها 39 دیدار است که شکست نخوردند و از این حیث توانستند رکورد جدیدی با انریکه به نام خود ثبت کنند و با شکست نخوردن در این دیدار آنها به مرز 40 بازی بدون شکست می رسند.

یک هفته بعد از تعطیلی رقابت های باشگاهی به دلیل دیدارهای ملی این دیدار برگزار خواهد شد. اسپانیا در این هفته با تعداد زیادی از بازیکنان بارسلونا برابر ایتالیا و رومانی به تساوی رسید. استفاده دل بوسکه از بازیکنان بارسا در دیدار برابر رومانی و استراحت دادن به بازیکنان رئال مادرید هواداران بارسلونا را عصبی کرده است.

هر چند بارسلونا در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است ولی خط حمله رئال مادرید بهتر عمل کرده است و توانسته 87 گل در لالیگا به ثمر برساند این در حالی است که خط حمله بارسلونا 86 گل به ثمر رسانده است.

بارسلونا و رئال مادرید مشکلی برای این دیدار ندارند و تنها جرمی متئو مدافع فرانسوی بارسلونا به دلیل مصدومیت هنگام بازی برای تیم ملی فرانسه به مدت 8 هفته نمی تواند تیمش را همراهی کند و به این ترتیب او در این دیدار غایب است. همچنین جوردی آلبا نیز ممکن است این دیدار را از دست بدهد. از طرفی رئال‌مادرید مشکلی برای این دیدار ندارد و با تمام قوا به میدان خواهد رفت.

دو تیم در لیگ قهرمانان نیز حضور دارند و باید این هفته بعد از این دیدار حساس برابر حریفان خود به میدان بروند. رئال مادرید برابر ولفسبورگ به میدان خواهد رفت و بارسلونا به دیدار اتلتیکومادرید می رود.


ویدیو مرتبط :
زیزو یك اسطوره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جادوی خیار برای پوست !



 

 

جادوی خیار برای پوست

 

گزافه‌گویی نیست اگر خیار را به عنوان یک عصای جادویی برای درمان انواع مشکلات پوستی معرفی کرد.

 

پوست، علاوه بر زیبایی از ورود هرگونه آسیبی به اعضای داخلی و خارجی بدن محافظت می کند. حدود 90درصد از وزن خیار را آب تشکیل می دهد و به این خاطر به عنوان یک خنک کننده به کار می رود.

 

 

خیار برای چشم

 

خیار به کاهش تورم دور چشم و نیز حلقه‌های تیره زیر چشم کمک می‌کند و در اکثر نقاط دنیا مردم از این نوع درمان به صورت وسیعی استفاده می کنند.

 

شما می توانید از خیار به عنوان یک دستمال بسیار شگفت انگیز و طبیعی برای رفع ‌‌پف‌کردگی دور چشم‌ها و خستگی آنها همراه با آرامش کامل استفاده کنید.

 

این دستمال های طبیعی پس از یک روز سخت کاری واقعا معجزه می‌کنند.

 

 

خیار برای پوست

 

اگر پوستی شاداب می‌خواهید، خیار راه حل شماست. چون خیار و پوست سطح یکسانی از هیدروژن را تقسیم می‌کنند، پوشش کل نواحی تحت درمان برای خیار راحت تر است و به این ترتیب پوست شما نرم و لطیف تر از هر زمانی می‌شود و به آرامش می‌رسید.از آب خیار نیز می توانید برای بهبود پوستتان استفاده کنید.

 

به خاطر اثرات خنک کننده خیار، می‌توان از آن به عنوان عصای جادویی برای درمان تمام مشکلات پوستی استفاده کرد و به‌‌‌ خاطرخاصیت پاک کننده اش پوست را بسیار نرم و لطیف می کند.

 


برای داشتن پوستی شاداب، نرم و شفاف می توانید از دستورالعمل زیر استفاده کنید:

 

5-4 عدد برگ نعنا را خرد کنید.خیار را پوست کنده و تخم‌های آنرا خارج کنید.برگ‌های نعنا را به خیار اضافه کنید.سفیده یک تخم مرغ را جداگانه هم بزنید و بعد به مخلوط خیار و نعنا اضافه کنید.این ترکیب را به مدت 20 دقیقه روی صورت خود بگذارید سپس با آب بشویید و با دستمال خشک کنید.

منبع:seemorgh.com