ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ثروتمند ترین ورزشکاران جهان در سال 2015


در فهرست ثروتمندترین ورزشکاران جهان فلوید می ودر در صدر قرار دارد.

خبرآنلاین: فهرست ثروتمندترین ورزشکاران جهان در حالی اعلام شده است که در صدر این فهرست فلوید می ودر بوکسور با رقمی در حدود 300 میلیون دلار در صدر  قرار دارد.

این اتفاق در حالی افتاده است که پس از او هم مانی پاکیائو،رقیب "می ودر " با در آمدی در حدود 160 میلیون دلار قرار گرفته است.

نکته اینجاست که در این فهرست رونالدو که یکی از بهترین بازیکنان جهان است با درآمدی در حدود 79.6 میلیون دلار رتبه سوم را به خودش اختصاص داده است و پس از بازیکن رئال مادرید هم لیونل مسی با رقمی در حدود 73.8 میلیون دلار قرار دارد.

راجر فدرر(67 میلیون دلار)،لبران جیمز(64.8 میلیون دلار)،کوین دورانت(54.2 میلیون دلار)،فیل میکلسون(50.8 میلیون دلار)،تایگر وودز(50.6 میلیون دلار)،کوبی برایانت(49.5 میلیون دلار)،زلاتان ایبراهیموویچ(39.1 میلیون دلار)،سباستین فتل(33 میلیون دلار)،ماریا شاراپووا(29.7 میلیون دلار) و مسعود اوزیل(19.3 میلیون دلار) نفرات بعدی در این فهرست هستند.

ثروتمند ترین ورزشکاران جهان در سال 2015


ویدیو مرتبط :
ثروتمند ترین ورزشکاران جهان 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترین ورزشکاران سال 2015 جهان


«نوواک جوکوویچ» و «سرنا ویلیامز» دو تنیسور برتر زن و مرد جهان از سوی لاروس به عنوان برترین ورزشکاران سال 2015جهان برگزیده شدند.

خبرگزاری مهر: «نوواک جوکوویچ» و «سرنا ویلیامز» دو تنیسور برتر زن و مرد جهان از سوی لاروس به عنوان برترین ورزشکاران سال 2015جهان برگزیده شدند. جوکوویچ برای دومین سال پیاپی است که برنده این جایزه می شود و ویلیامز برای چهارمین بار است که جایزه لاروس را می برد.

تنیسور زن آمریکایی در مراسم شب گذشته حضور پیدا نکرد.

جوکوویچ جایزه خود را به اسطوره فقید بارسلونا، یوهان کرایف، و نیکی لائودا، راننده پیشین فرمول یک، تقدیم کرد.

لائودا و کرایف همچنینی در این مراسم تقدیر شدند. لائودا به عنوان یک عمر فعالیت ورزشی و کرایف به دلیل کارهای خیرخواهانه. چجایزه اسطوره فوتبال هلند از سوی پسرش یوردی دریافت شد.

تیم راگبی نیوزلند که قهرمان جام جهانی شد به عنوان برترین تیم سال انتخاب شد و «دانیا دیاس»، شناگر برزیلی، به عنوان برترین ورزشکار معلول جهان انتخاب شد.