ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم فوتبال نفت با یک پیروزی آسان به یک هشتم نهایی صعود کرد/ منصوریان: از کی‌روش ناراحت نیستم



شاگردان علیرضا منصوریان موفق شدند در دیداری معوقه از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل تیم دیانا باقر شهر به پیروزی برسند.

تیم فوتبال نفت تهران در دیداری معوقه از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران به مصاف تیم دیانای باقر شهر رفت که موفق شد این مسابقه را با برتری پرگل ۵ بر یک به پایان برساند.

عیسی آل کثیر(11، 43 - پنالتی - 48) مهدی مومنی(54) و دوسانتوس (58 - پنالتی) برای نفت گل زدند و رحیم جلالوند(90) برای تیم دیانا گل زد.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که تیم نفت چند مهره اصلی خود را در اختیار نداشت. ضمن اینکه بارندگی شدید در تهران که دقایقی قبل از مسابقه رخ داده بود باعث آب گرفتگی زمین و سخت شدن کار بازیکنان دو تیم شد.

 

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

منصوریان: نفت واقعی را در هفته‌های آینده خواهید دید/ از کی‌روش ناراحت نیستم

 

علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۵ بر یک عصر جمعه تیمش برای دیانای باقرشهر در رقابت‌های جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و حریف‌مان نیز تیم قابل احترامی بود، ما هم اصلا به این فکر نکرده‌ایم که حریف را دست‌کم بگیریم و به همین خاطر با ترکیب اصلی وارد زمین شدیم. هم ما خیلی خوب بازی کردیم و هم حریف عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: نکته جالب این بود که تیم دیانا دفاع محض را در دستور کارش قرار نداده بود و فکر می‌کنم با سیستم ۳-۳-۴ در زمین خیلی راحت بازی می‌کردند و یک گل بسیار زیبا نیز به ما زدند.

سرمربی تیم نفت تهران در رابطه با اینکه شرایط تیم نفت با سال گذشته متفاوت است و این تیم امتیازات کمتری را نسبت به پارسال کسب کرده، گفت: ما تنها سه امتیاز از فصل پیش عقب‌تر هستیم و یک بازی نیز کمتر انجام دادیم؛ به هر حال چند بازیکن جدید به جمع ما اضافه شده‌اند و زمان می‌برد تا آنها هماهنگ شوند اما تیم ما به مرز آمادگی کامل رسیده و در هفته‌های آتی نفت واقعی را شاهد خواهیم بود. نفت امسال ۹ بازی بیشتر انجام داده و ۹ روز ریکاوری کمتر از سایر تیم‌ها داشته است.

منصوریان اظهار کرد: مسئله دیگری که قابل اشاره است اینکه ما سال گذشته ۴ مدعی قهرمانی داشتیم ولی امسال به غیر از دو تیم، تمام تیم‌ها برای قهرمانی و کسب سهمیه می‌جنگند. ما نیز تیم خوبی را امسال داریم و شکل واقعی نفت را از هفته‌های آتی شاهد خواهید بود.

وی در رابطه با عملکرد ملی‌پوشان تیم نفت گفت: خوشحالم که روز گذشته سیدجلال حسینی برای تیم ملی گلزنی کرد و از طرفی دیگر نیز ارسلان مطهری برای تیم امید گل زد. ما از این نظر شرایط خوبی داریم و هر چه ملی‌پوشان ما بیشتر باشد تیم نفت احترام بیشتری دارد. در حال حاضر ما ۶ ملی‌پوش داریم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا تعداد آنها را به ۸ تا ۱۰ ملی‌پوش برسانیم و افتخاری را ثبت کنیم.

سرمربی نفت تهران در رابطه با آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند نیز گفت: بیرانوند نیز یکی از ۲۳ بازیکن ماست و اگر اشتباهی مرتکب شده، کمیته انضباطی در خصوص او تصمیم می‌گیرد، اما بیرانوند هم مانند سایر بازیکنان ماست.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که آیا از کی‌روش بابت دعوت بیرانوند ناراحت شده‌اید، گفت: اصلا این‌طور نبود، ما از قبل هماهنگی‌های لازم را برای دریافت ویزا انجام دادیم و با هماهنگی کامل بیرانوند به تیم ملی دعوت شد. برای ما منافع ملی و منافع باشگاه ارجحیت دارد.

وی در رابطه با زمان حضور بیرانوند در ترکیب تیم نفت اظهار داشت: بیرانوند باید تمام تلاشش را به کار گیرد زیرا او یک رقیب جدی به نام وحید شیخ‌ویسی دارد. روزی علی بیرانوند توانست جایگزین سوشا مکانی در ترکیب تیم نفت شود و امروز او باید تلاش کند تا در ترکیب جای بگیرد زیرا یک رقیب جدی به نام وحید شیخ‌ویسی دارد.

سرمربی تیم نفت تهران در رابطه با درگذشت هادی نوروزی اظهار داشت: ما تمام تلاشمان را کردیم و به احترام هادی همه ما تی‌شرت او را برتن کردیم. من نمی‌گویم که به اندازه محسن بنگر و یا هم‌بازی‌های او از درگذشت او ناراحت هستم. ما خیلی از شنیدن خبر درگذشت هادی ناراحت شدیم، زیرا او بازیکنی آرام و مظلوم بود و عزت زیادی کسب کرد.

وی در رابطه با همدلی بازیکنان استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: درست است که استقلال و پرسپولیسی‌ها برای هم کری می‌خوانند، اما در برخی مسائل با هم متحد هستند و رنگ میان آنها معنایی ندارد، همان‌طور که ما هم یک دوست و رفیق خوبمان را از دست دادیم.

منصوریان در پایان اظهار داشت: هادی نوروزی از نظر مالی چندان قوی نبود و کاری که باشگاه‌ها می‌توانند برای او بکنند این است که مطالباتش را پرداخت کنند. در حال حاضر او از نفت و طلبش از پرسپولیس و مطالبات جاری‌اش از باشگاهش پول می‌خواهد و امیدوارم باشگاه‌ها این مسئله را در اولویت قرار دهند و اگر این پول به همسر و فرزندانش پرداخت شود فکر می‌کنم آنها بتوانند در آینده به زندگی ادامه دهند و این‌طور نشود که یکی دو ماه دیگر خانواده او بیانیه منتشر کنند واعلام کنند که این صحبت‌ها فقط در زمان درگذشت هادی اتفاق افتاده است.

 

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
صعود تیم فوتبال امید گسترش فولاد تبریز به مرحله نهایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی فوتبال ایران در ژوئن سبب صعود 15 پله‌ای شد/ کی‌روش به دنبال تسهیلات در برزیل



پیروزی فوتبال ایران,کی‌روش,صعود به رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل

سایت فیفا گزارش داد:

پیروزی فوتبال ایران در ژوئن سبب صعود 15 پله‌ای شد/ کی‌روش به دنبال تسهیلات در برزیل

ماه ژوئن که مصادف با صعود به رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل بود تا سال‎های سال در خاطر ایرانی‌ها خواهد ماند. پس از اینکه ایران حضور در رقابتهای جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را از دست داد "کارلوس کی‌روش"با این تیم مجددا طلایه‌دار تیم‌های آسیایی شده است.

به گزارش  مهر، صرفنظر از جواز حضور در جام جهانی برزیل، تیم ملی ایران به خاطر نتایجی که در مقدماتی جام جهانی در ماه گذشته کسب کرد 15 پله در جدول رده بندی فیفا ارتقا پیدا کرد تا آنجا که این تیم را در رده 52 جهان قرار داد.

 

روند درخشان پیروزی‌های ایران در ماه ژوئن از دوحه آغاز شد جایی که ایرانی‎ها با تک گل رضا قوچان نژاد مقابل قطر به برتری رسیدند. این تیم سپس در تهران با نتیجه 4 بر صفر تیم لبنان را در هم کوبید. قوچان نژاد، محمدرضا خلعتبری و کاپیتان جواد نکونام گل‎های ایران را به ثمر رساندند. اما بی تردید بزرگترین نتیجه تیم ایران در ماه ژوئن به پیروزی مقابل کره جنوبی در اولسان باز می‌گردد.

 

قوچان نژاد در این بازی دوباره گلزنی کرد که این پنجمین و مهم‎ترین گل این بازیکن برای فوتبال ایران بود؛ گلی که سبب شد ایران با 16 امتیاز بالاتر از کره جنوبی در صدر گروه A  قرار بگیرد و راهی جام جهانی 2014 برزیل شود.

 

فوتبال ایران در سال 2012 در جایگاه 59 رده بندی فیفا قرار داشت و در سال قبل از آن‌هم در جایگاه 67 بود. این پیروزی‎ها سبب شد که فوتبال ایران به بالاترین رده بندی سال دست پیدا کند.

 

فوتبال ایران رقابتهای مقدماتی جام جهانی برزیل را خوب آغاز نکرد و از سه مسابقه فقط 4 امتیاز کسب کرد: پیروزی مقابل ازبکستان، یک تساوی مقابل قطر و شکست برابر لبنان. ایران پس از اینکه در دیدار چهارم کره جنوبی را شکست داد و به ازبکستان باخت به موقع تغییر جهت داد و با سه پیروزی پیاپی توانست برای چهارمین بار به رقابتهای جام جهانی صعود کند.

سوت پایان بازی مقابل کره جنوبی مصادف شد با شادی بی حد و حسر ایرانی‌ها در تهران و دیگر شهرها.

 

کی‌روش که از عملکرد بازیکنانش به خوشحالی فراوانی رسیده بود، در این خصوص گفت: مهم‌ترین چیز جایی است که شما رقابتها را به پایان می رسانید و نه جایی که آن را آغاز می‌کنید. ما موفق به انجام کاری شدیم که هر تیمی توان انجام آن را ندارد.جا دارد که از همه بازیکنانم به خاطر تلاش‌هایی که در رقابتهای مقدماتی انجام دادند تشکر کنم و همین طور فدراسیون فوتبال ایران.

 

این جشن و سرور با ورود قهرمانان به تهران ادامه یافت و اعضای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی از سوی محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان و شماری از مقامات فدراسیون فوتبال ایران از جمله علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال و چندین هزار هوادار مورد استقبال قرار گرفت.

 

کی‌روش که از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید گفت: می‌خواهم از تمام کسانی که در این ماجرا به ما کمک کردند تشکر کنم. ما اکنون می‌خواهیم آماده جام جهانی شویم.

مربی پرتغالی 60 ساله برای دو هفته است که به برزیل سفر کرده تا بتواند امکانات تمرینی و تسهیلاتی برای سال آینده فوتبال ایران در این رقابتها فراهم کند./مهر