ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم فوتبال رژیم صهیونیستی در محاصره آتش+تصاویر



صدها تن از بوسنیایی‌های حامی فلسطین هتل محل اقامت تیم فوتبال رژیم صهیونیستی را در منطقه‌ای نزدیک به «سارایوو» محاصره کردند و شعارهای ضد اسرائیلی سر دادند.

 هتل محل اقامت تیم فوتبال رژیم صهیونیستی جمعه شب (دیشب) در منطقه «زینیتسا» واقع در شمال «سارایوو» پایتخت بوسنی توسط حامیان فلسطین محاصره شد.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «یدیعوت آحارونوت»، صدها بوسنیایی هتل محل اقامت بازیکنان این تیم را محاصره کردند و بمب‌های دودزا و نیز مواد آتش‌زا دو ساعت پیش از آغاز شروع بازی این تیم با تیم ملی فوتبال بوسنی در خلال بازی‌های جام ملت‌های اروپا در سال 2016  پرتاب کردند.

 تظاهرات‌کنندگان شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی سر می‌دادند. صدها نفر از نیروهای پلیس بوسنی پس از این موضوع به مکان ذکر شده  رسیدند و با زبان عبری از اعضای تیم فوتبال رژیم صهیونیستی خواستند محل اقامت خود را از ترس آسیب دیدن ترک کنند.

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال رژیم صهیونیستی

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال رژیم صهیونیستی

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال رژیم صهیونیستی

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
اعتراض به حضور تیم فوتبال رژیم صهیونیستی در انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توافق فلسطین و رژیم صهیونیستی بر سر آتش‌بس و برداشتن محاصره غزه



اخبار,اخبار بین الملل ,توافق فلسطین و رژیم صهیونیستی

 

اخبار بین الملل - شبکه القدس خبر داد
توافق فلسطین و رژیم صهیونیستی بر سر آتش‌بس و برداشتن محاصره غزه

برخی از منابع از موافقت اسرائیل با بازگشایی معابر در غزه خبر دادند. خبرنگار شبکه العربیه از غزه گزارش داد که اسرائیل با بازگشایی 6 گذرگاه موافقت کرده است و شعاع فعالیت ماهیگیران فلسطینی به 12 مایل افزایش پیدا کرده است که پیش از این شعاع فعالیت ماهیگیران 3 مایل بوده است

 شبکه القدس خبر داد که دو طرف فلسطینی و اسرائیلی بر آتش بس و برداشتن محاصره غزه توافق کرده‌اند.

به گزارش «تابناک»، برخی از منابع از موافقت اسرائیل با بازگشایی معابر در غزه خبر دادند. خبرنگار شبکه العربیه از غزه گزارش داد که اسرائیل با بازگشایی 6 گذرگاه  موافقت کرده است و شعاع فعالیت ماهیگیران فلسطینی به 12 مایل افزایش پیدا کرده است که پیش از این شعاع فعالیت ماهیگیران 3 مایل بوده است.

شبکه القدس خبر داد که دو طرف بر آتش بس و برداشتن محاصره غزه توافق کرده‌اند. قرار است مسئله اسرا یک ماه بعد از امضای توافق آتش بس دائم بررسی شود.

همچنین دوطرف توافق کردند که مواد اولیه برای بازسازی غزه با نظارت به این منطقه وارد شود.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد توافق مقدماتی برای آتش بس دائم در غزه حاصل شده است.

شبکه العربیه نیز به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد مقامات مصری تا لحظاتی دیگر این توافق را اعلام خواهند کرد.

همچنین اعلام شده است کابینه اسرائیل بزودی برای بحث در این باره تشکیل خواهد شد.

شبکه خبری المیادین پیش از این گزارش داده بود که هیئت مذاکره کننده اسرائیلی قاهره را ترک کرده است و این هیئت پیش بینی کرده است که قاهره آتش بس غزه را اعلام کند. 

اخبار بین الملل - تابناک