ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ششم جهان همچنان سرمربی ندارد!


انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال در حالی از یادها فراموش شده که انگار نه انگار ایران تیم ششم جهان است و باید چند ماه دیگر در مسابقات جایزه بزرگ برزیل و جام ملت‌های فوتسال آسیا شرکت کند.

خبرگزاری ایسنا: یک ماه پیش بود که خسوس کاندلاس با کمیته فوتسال بر سر ادامه همکاری با این کمیته به توافق نرسید تا دوران دو ساله این مربی به پایان برسد تا تیم ملی در سالی که باید در چند تورنمت مختلف حضو یابد و در پی آن برای مسابقات جام جهانی 2016 آماده شود، بدون سرمربی باقی بماند.

بعد از این اتفاق، رضا افتخاری خبر از سرمربیگری موقت وحید شمسایی داد و برای کسب تجربه تصمیم گرفت تاسیسات را به همراه چند بازیکن دیگر به مصاف تیم ملی پرتغال بفرستد. نخستین واکنش‌ها به این تصمیم شخصی به فاصله یک روز انجام گرفت و علی کفاشیان با رد خبر سرمربی‌گری شمسایی، اعلام کرد که انتخاب سرمربی باید با تایید هیات رییسه و کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی انجام بگیرد.

در پی واکنش منفی پیشکسوتان فوتسال به این انتخاب، وحید شمسایی هم اظهار کرد که علاقه‌ای به حضور موقت در تیم ملی ندارد و در کوتاه مدت نمی‌شود بازده کار را مشاهده کرد. این صحبت‌ها کافی بود تا افتخاری از معرفی شمسایی به هیات رییسه و کمیته فوتسال خبر دهد و در این مدت دستیاران سرمربی اسپانیایی تیم ملی را برای این مسابقات آماده کنند. همکاری آنها با تیم ملی هم در شرایطی است که هیچ قراردادی با این کمیته ندارند و برای ادامه همکاری هم قولی به آن‌ها داده نشده است.

با گذشت بیش از یک ماه از زمان جدایی خسوس، هیچ اسمی به کمیته فوتسال و هیات رییسه فدراسیون فوتبال معرفی نشده است و همه خود را به فراموشی زده‌اند. با توجه به پروسه‌ی انتخاب مربی، احتمالا تا یک ماه دیگر هم این تیم بدون سکان‌دار به سوی حریفانی می رود که از لحاظ برنامه‌ریزی بسیار دقیق‌تر از کمیته فوتسال ایران هستند.

این تصور وجود دارد که کمیته فوتسال منتظر برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیاست تا تکلیف تاسیسات مشخص شود. اگر شمسایی قهرمانی را با تیمش به دست آورد او را با قرادادی بلند مدت به عنوان سرمربی انتخاب کنند اما تا آن موقع دو ماه گذشته است و به نظر مانند "نوش دارو پس از مرگ سهراب" می‌ماند.

شاید با انتخاب به موقع سرمربی، از حریفانی مانند ژاپن و تایلند که با مربیان صاحب نام خود کار آماده سازی تیم خود را از ماه ها پیش آغاز کرده‌اند و در راه آماده سازی از ایران جلوتر هستند، بتوان روند ناکامی تیم ملی در کسب مقام قهرمانی کهن را را خاتمه داد و بعد از شش سال بار دیگر جام را به خانه آورد.


ویدیو مرتبط :
محسن یزدانی قهرمان جهان و سرمربی تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رازگشایی از انتخاب سرمربی تیم ملی برای انتخاب بهترین های جهان!



رازگشایی از انتخاب سرمربی تیم ملی برای انتخاب بهترین های جهان /کارلوس کروش باز هم مسی را به رونالدو ترجیح داد!

فوتبال ملی - کارلوس کروش اگرچه می گوید دوست ندارد قبل از برگزاری مراسم فیفا ، رای خودش را رسانه ای کند اما رای او در ایران لو رفته است!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرآنلاین ؛ کارلوس کروش که سال قبل با رایش به لیونل مسی ، جنجالی در رسانه های پرتغالی به پا کرد ، این بار هم بازیکن آرژانتینی بارسلونا را به رونالدوی پرتغالی رئال ترجیح داده است. 

کریس رونالدو را که دست پرورده کارلوس کروش در فوتبال دنیا معرفی می کنند ، این بار هم نتوانسته رای مربی اش را بدست بیاورد و هنوز هم کارلوس مسی را به او ترجیح می دهد. سرمربی تیم ملی ایران رایش را به مشورت با دستیارانش گذاشته و تقریبا همه گروه کادرفنی ، رای شان یک نفر بوده ، لیونل مسی و این رای گیری جمعی سبب شده تا باز هم او در برگه رای خود بنویسد لیونل مسی. سال قبل وقتی این رای را داد ، هجمه رسانه های پرتغالی علیه او به راه افتاد.

ولی کارلوس برای آنها جواب جالبی داشت:« از من پرسیدند بهترین بازیکن دنیا. نپرسیده بودند بهترین بازیکن پرتغال تا بی تردید بگویم کریس رونالدو!»

این بار باید دید با منتشر شدن رای کارلوس که نزدیکانش می گویند باز هم به مسی بوده است چه واکنشی در رسانه های پرتغالی به همراه خواهد داشت./خبرآنلاین